تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سگی که دوست دارد گربه باشد! +عکس

  • کد خبر : 39833
  • 31 اردیبهشت 1393 - 16:21
سگی که دوست دارد گربه باشد! +عکس

تالی” نام سگی است که از نژاد هاسکی که از روی چهره اش به نظر یکی از خشن ترین گونه های سگ است که به درد نگهبانی خواهد خورد اما این سگ تفاوت خاصی با دیگر هم نوعان خود دارد زیرا با تعدادی بچه گربه بزرگ شده است و حالا خودش را یک گربه می پندارد.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، ماجرای گ و گره همیشه جالب توجه بوده است و انیمیشن های متفاوتی نیز درمورد آن ساخته شده است. همیشه بر این اعتقاد بوده ایم که میان سگ و گربه حیوانی که حکمرانی می کند سگ است اما این مورد گاهی برعکس هم می شود.

“تالی” نام سگی است که از نژاد هاسکی که از روی چهره اش به نظر یکی از خشن ترین گونه های سگ است که به درد نگهبانی خواهد خورد اما این سگ تفاوت خاصی با دیگر هم نوعان خود دارد زیرا با تعدادی بچه گربه بزرگ شده است و حالا خودش را یک گربه می پندارد.

این سگ خجالتی که به تازگی تصاویری از آن منتشر شده است به جای دنبال کردن گربه ها مانند آن ها رفتار می کند و حتی نحوه نشستنش هم بیشتر شبیه گربه هاست. این سگ تا به حال پارس نکرده است و بازی های گربه ای دوست دارد.

صاحب این سگ می گوید وقتی برای بازی در محیط حیاط می چرخد به دنبال گربه های دیگر می گردد اما گربه ها بنا به چهره اش از او می ترسند ولی پس از چند دقیقه او را هم نوع خود می بینند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x