تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

دیدار فرمانده سپاه استان البرز با استاندار

  • کد خبر : 39873
  • 31 اردیبهشت 1393 - 17:05
دیدار فرمانده سپاه استان البرز با استاندار

 استاندار البرز با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و معاونان وی دیدار کرد. به گزارش کمال مهر به نقل از تیتر یک، سید طاهر طاهری در دفتر استانداری البرز با سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و معاونان این فرماندهی دیداری صمیمانه داشت. این دیدار در راستای تعاملات هر چه بیشتر و […]

 استاندار البرز با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و معاونان وی دیدار کرد.

به گزارش کمال مهر به نقل از تیتر یک، سید طاهر طاهری در دفتر استانداری البرز با سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و معاونان این فرماندهی دیداری صمیمانه داشت.

این دیدار در راستای تعاملات هر چه بیشتر و تشریح و تبیین راهبردهای عملیاتی به منظور ارتقاء امنیت سیاسی اجتماعی در استان صورت گرفت.

ارائه گزارشی از فعالیت های سپاه پاسداران در طول مدت تصدی فرمانده سپاه پیشین و ارائه راهکارهای توسعه محور در استان از جمله رویکردهای این دیدار بود.

استاندار البرز نیز در ادامه ضمن ترسیم نقشه راه ، سپاه پاسداران و استانداری را به عنوان دوبازوی مستحکم در جهت تحقق اهداف عالی دولت در استان دانست و برای اجرای این راهبردها آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است؛ سردارعلی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری به سمت فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) منصوب شد.

منبع:کرج رسا:

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x