تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

اردوغان به صورتم سیلی زد!

  • کد خبر : 38921
  • 27 اردیبهشت 1393 - 7:14
اردوغان به صورتم سیلی زد!

زن ترک اعلام کرد اردوغان به صورت او سیلی زده است.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، هنوز جنجال کتک زدن معترضی در وسط خیابان توسط مشاور اردوغان نخوابیده بود که یک زن ترک اعلام کرد اردوغان به صورت او سیلی زده است.

آنیتا مک نات خبرنگار شبکه در ترکیه گفت: درحالی سانحه معدن در ترکیه به خبر اول تبدیل شده است که روز گذشته اتفاق تازه ای در این کشور رخ داد و توجه همگان را به خود جلب کرد. ماجرا به کتک کاری یک از معترضان ترک به دست یکی از مشاوران ارشد رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه مربوط می شود. باتوجه به انتشار عکسها و تصاویر ویدئویی این رویداد،هیچ تردیدی باقی نمی ماند که یوسف ایکیل (مشاور اردوغان) این کار را انجام داده است. این ماجرا به رسوایی جدیدی برای دولت اردوغان تبدیل شده است. نیروهای امنیتی فرد معترض را در شهر سوما به زمین کوبیدند و این مشاور اردوغان با لگدهایش به جان او افتاد. خبر دیگری که روز گذشته منتشر شد به برخورد اردوغان با یکی از شهروندان سوما مربوط می شود که دیروز اتفاق افتاد. زن ترک که در این ماجرا مطرح شده است در مصاحبه ای با شبکه های تلویزیونی ترکیه اعلام کرده است اردوغان به صورت او سیلی زده است. ظاهرا اردوغان کنترل خودش را از دست داده و به صورت این زن ترک سیلی زده است. گویا این اتفاق زمانی رخ داده که اردوغان در شهر سوما در حال دیدار با مردم بوده است و مردم خشمگین در مقابل یکی از فروشگاههای این شهر، با فریادهایشان او را خطاب قرار داده اند.

وی در ادامه افزود: دولت ترکیه تحقیقات درباره ماجرای معدن شهر سوما را شروع کرده است. مردم به شدت خشمگین هستند. گفته می شود صاحب معدنی که در آن انفجار رخ داده و حدود دویست و هشتاد نفر را به کشتن داده است هنوز آزادانه زندگی می کند. این درحالی است که در تحقیقات کیفری از این نوع، معمولا متهم باید بازداشت شود تا با این کار ، از تلاشهای احتمالی او برای از بین بردن اسناد و مدارکی جلوگیری شود که می توان در پرونده معدن سوما از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x