تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سارقان مغازه‌های کرج دستگیر شدند

  • کد خبر : 38852
  • 26 اردیبهشت 1393 - 12:30
سارقان مغازه‌های کرج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس استان البرز از دستگیری ۶ سارق و مالخر و کشف ۱۶۹ فقره سرقت از مغازه‌ها در سطح شهرستان‌های کرج، فردیس و برخی از شهرهای استان تهران خبر داد.

به گزارش کمال مهر از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، ایوب احمدی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه فردی به همراه سه نفر دیگر با ۲ دستگاه موتورسیکلت از مغازه‌هایی که فاقد حفاظ و دزدگیر هستند، سرقت می‌کنند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی، تحقیقات نامحسوس و مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمان هویت کامل سارقان را شناسایی و آدرس پاتوق آن‌ها را به دست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس استان البرز افزود: ماموران پس از اطمینان از حضور سردسته اصلی باند در مخفیگاهش با زیر نظر گرفتن پاتوق و محل‌های تردد احتمالی متهم وی را در حالی که در خواب بود طی یک عملیات غافلگیرانه در ساعات اولیه بامداد، دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

احمدی اظهار کرد: متهم در همان دقایق اولیه بازجویی ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت مغازه در شهرهای کرج، فردیس، کمالشهر، شهریار، ملارد و صفادشت با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد که همدستان وی نیز طی یک عملیات پلیسی در مشکین‌دشت دستگیر و در مجموع به ۱۶۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس استان البرز گفت: مجرمان دستگیر شده در اعترافات‌شان در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌ها گفتند که بیشتر از مغازه‌هایی سرقت کرده‌اند که مالکان آن در ساعت‌هایی از ظهر و یا عصر بدون رعایت مسائل ایمنی در خصوص قفل بودن مغازه و یا استفاده از حفاظ درب مغازه آن را ترک و برای صرف ناهار و یا نماز می‌رفتند و متهمان حتی برای حفاظت از خود در برابر رهگذران و یا احتمال اینکه مالک مغازه حین حضور سارقان در مغازه از راه برسد با خود قمه و سلاح سرد حمل می‌کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان در ادامه اقرار کردند که اموال مسروقه را به ۲ مالخر فروخته‌اند که با راهنمایی آن‌ها، پاتوق مالخران نیز شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از آن‌ها تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/۲۳۰۲/م

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930225000019#sthash.ysh7iCfe.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x