تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

تبلیغ سران فتنه در صفحه منسوب به هانیه توسلی با حمایت فتنه گران فراری همراه شد + تصاویر

  • کد خبر : 38510
  • 24 اردیبهشت 1393 - 8:41
تبلیغ سران فتنه در صفحه منسوب به هانیه توسلی با حمایت فتنه گران فراری همراه شد + تصاویر

این اقدامات در حالی صورت می گیرد که بر طبق مصوبات عالیترین نهادهای امنیتی و قضایی در کشور تبلیغ در جهت حمایت از آمران آشوبها و هرج و مرج های سال ۸۸ از مصادیق نقض قانون بوده و جرم محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار وبگردیکمال مهر، همزمان با تحرکات رسانه های جریان های نفاق برای تطهیر آمران و مسببان اصلی بی قانونی های ناخوشایند سال ۸۸ و با هدف انحراف افکار عمومی در خصوص ناراستی  مطالبات کف خیابانی در آشوب های ایام فتنه ،صفحه منسوب به بازیگر زن سینما نیز بصورت علنی همسو با این جریان نفاق فعالیت می کند.

صفحه منسوب به هانیه توسلی که مدتهاست بصورت رسمی در شبکه اجتماعی تحت کنترل سازمانهای جاسوسی امریکا “اینستاگرام” بصورتی غیرمتعهدانه فعالیت می کند ، با انتشار تصویری از یکی از مسببین و امرین اصلی آشوبهای هرج و مرج طلبانه سال ۸۸ به تبلیغ برای این فرد پرداخته است .

این صفحه که پیش تر نیز با انتشار تصاویر بدون حجاب خانم بازیگر در این به اصطلاح شبکه اجتماعی  به صورت آشکاری به ارزشهای ملی و فرهنگی مردم دهن کجی کرده ، این بار نیز با رفتاری معنا دار تأیید و حمایت جریانهای فتنه فراری خارج کشور را در کمپین های ضد انقلابی شان همراه خود کرده است .

این رفتار مدیریت صفحه منسوب به هانیه توسلی با اعتراض و ابراز تأسف کاربران متعهد فضای مجازی مواجه شده  و جای ابهامات بسیاری را در اذهان عمومی نسبت به این عملکرد های غیر مسئولانه اش ایجاد کرده است.

با پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران متأسفانه با وجود گذشت بالای ۱۲ ساعت از انتشار این تصاویر نه تنها این تبلیغات غیر قانونی و مسأله دار حذف نشده بلکه تکذیبیه ای نیز در این خصوص از سوی این خانم بازیگر در رسانه ها منتشر نشده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x