تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

صحبت‌های پروین تهمت‌ و افتراست و پیگرد قانونی دارد/ ۱۰ روز دیگر باشگاه پرسپولیس پلمپ می‌شود

  • کد خبر : 38168
  • 22 اردیبهشت 1393 - 8:28
صحبت‌های پروین تهمت‌ و افتراست و پیگرد قانونی دارد/ ۱۰ روز دیگر باشگاه پرسپولیس پلمپ می‌شود

وکیل کشتی گیران تیم کشتی پرسپولیس تهران و جویبار گفت: اگر باشگاه پرسپولیس اقدامی برای پرداخت مطالبات کشتی گیران نکند آن وقت این باشگاه از طریق مراجع قانونی پلمپ می‌شود.

کمال مهر: نوری  افزود: باشگاه پرسپولیس ده روز مهلت به پرداخت مطالبات و خسارت‌های وارد شده به کشتی گیران را دارد پس از این مهلت اولین اقدام پلمپ این باشگاه از طریق مراجع قانونی خواهد بود.

نوری در ادامه اظهار داشت: من به عنوان نماینده حقوقی کشتی گیران با هیچ فردی شوخی ندارم و تا احقاق حق کشتی گیران پیگیری لازم را انجام خواهم داد.

وی عنوان کرد: علی رغم میل باطنی‌ام که خود را پرسپولیسی می‌دانم اجرائیه‌ علیه باشگاه پرسپولیس را از شعبه ۳۷  دادگاه عمومی انقلاب تهران را تقاضا و اجر‌ائیه بر علیه باشگاه پرسپولیس صادر شد، این حکم پس از ۱۰ روز ابلاغ به باشگاه پرسپولیس اجرایی خواهد شد.

وکیل کشتی گیران تیم کشتی آزاد جویبار و تهران اظهار داشت: رای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس در حق ۲۱  نفر از کشتی گیران  و اعضای کادر فنی تیم کشتی پرسپولیس جویبار و تهران صادر  و رای داوری از سوی شعبه ۳۷  ریاست محترم دادگاه عمومی و حقوقی تهران ابلاغ شد.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از اتمام مدت ۲۰ روزه اعتراض به رای داوری به جهت تقدیم درخواست اجرائیه بر علیه باشگاه پرسپولیس و صدور پرونده اجرایی بر علیه این باشگاه در تاریخ ۱۶ اردیبهشت با دو لایحه با لوگوی باشگاه پرسپولیس با شماره‌های ۲۱۶/۱۰۰/۹۳ و ۲۱۵/۱۰۰/۹۳  مواجه شدم.

وکیل مدافع کشتی گیران تیم پرسپولیس جویبار و  تهران گفت: من این دو لایحه در تاریخ ۶ اردیبهشت ۹۳ با سر برگ باشگاه پرسپولیس،  مهر این باشگاه و امضا علی پروین به عنوان  مدیر عامل دیدم و ثبت این دو لایحه هم در تاریخ ۸ اردیبهشت ۹۳ با شماره برگ ۳۱۶/۲۰۰/۹۳  به ثبت رسیده بود.

وی در ادامه اظهار داشت: در لایحه ۲۱۵ فردی به عنوان نماینده  حقوقی باشگاه پرسپولیس و در لایحه ۲۱۶ طی دو بند، علی پروین مدیر عامل وقت پرسپولیس، رای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی را فاقد وجاهت قانونی داشته است.

نوری بیان کرد: پروین به ریاست محترم شعبه ۳۷ دادگاه عمومی و حقوقی تهران ( صدر) بیان کرده که بند اول ارجاع امر به داوری بر خلاف نفس صریح اصل ۱۳۹ قانون اساسی است و ارجاع به داوری را موکول به تصویب هیات وزیران و مجلس شورای اسلامی داشته است.

وکیل کشتی گیران عنوان کرد:  پروین دربند دوم به صراحت اعلام کرده که اساسا چنین رقمی در کشتی وجود خارجی ندارد و هیچ قراردادی بین باشگاه پرسپولیس و بازیکنان موجود نیست.

نوری عنوان کرد:  پروین به طور کلی قرارداد منعقده بین باشگاه پرسپولیس و کشتی گیران آزاد و فرنگی و حتی قرارداد مکتوب در فدراسیون کشتی را فاقد وجود خارجی دانسته و اعلام کرده و بر این اساس می‌بایست دادگاه ابطال رای داوری در رای خود بگنجاند.

وکیل کشتی گیران تصریح کرد: لازم است به پروین توضیح دهم که مشاور یا مشاورین حقوقی‌تان دارای سواد حقوقی نیستند این مشاوران باید به پروین که در صورتی که نتواند گفته‌هایش را اثبات کند بایستی تبعات آن را نیز بپذیرد.

نوری بیان کرد: پروین باید بداند که در بند ۱۳۹ قانون اساسی به صراحت آمده است که اصلح  دعاوی در خصوص اموال دولتی می‌بایست به تصویب هیات وزیران و مجلس برسد اما قرار داد کشتی گیران جویبار و تهران بر اساس فرم قرارداد مکتوب منعقد شده و در فدراسیون کشتی بر اساس مواد ۱۰ و ۱۹۰ قانون مدنی و به عنوان قرارداد خصوصی منعقد شده و به هیچ وجه بحث اموال عمومی مطرح نبوده است.

وی بیان کرد: باید به علی پروین تاکید کنم که مگر کشتی گیران اموال دولتی و عمومی را خریداری کردند و باشگاه پرسپولیس بنگاه اقتصادی است که کشتی‌گیران مال دولتی را خریداری کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: به طور اساسی باشگاه پرسپولیس مالی برای فروش دارد که دولتی یا غیر دولتی باشد؟
سپس مجدداً متذکر می‌شوم که اصل ۱۳۹ قانون اساسی فقط در خصوص فروش اموال دولتی است نه قرارداد خصوصی که فقط و فقط حق الزحمه کشتی‌گیران در آن مطرح بوده است.

نوری تصریح  کرد: پروین در بند ۲ بیان کرده که هیچ قراردادی در باشگاه وجود خارجی نداشته است. لازم است به پروین اعلام کنم که مگر می‌شود روز را به شب و شب را به روز در نظرگرفت. همگان می دانند که تیم کشتی آزاد جویبار وکشتی فرنگی پرسپولیس تهران در زمان رویانیان تشکیل شد.

وی بیان کرد: تیم کشتی آزاد جویبار در تاریخ ۱۲ دی ماه ۹۱ به مقام نایب قهرمانی مسابقات رسید و بعد از چند روز کشتی فرنگی به مقام سوم دست یافت.

نوری تأکید کرد: علی پروین در روز فینال ۱۲ دی ماه ۹۱ ۱۳ با رویانیان در صبح مسابقات نیمه نهایی درکنار خطیب سرپرست وقت کشتی و معاون وقت وزیر ورزش و جوانان حضور داشت.

این فیلم ثبت و ضبط شده و در صدا و سمان موجود است. در تیم کشتی آزاد جویبار نفرات ارزشمندی همچون غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ،‌ مراد محمدی،‌کمیل قاسمی ، مهدی حاجی زاده، مصطفی حسینی خان به عنوان کشتی گیر حضور داشتند.
این کشتی‌گیران دارای عناوین جهانی هستند چطور پروین منکر آنها می‌شود.

وکیل کشتی‌گیران بیان کرد: این عمل پروین درحکم قانون مجازات با تهمت و افترا است و قابل تعقیب کیفری هم می‌باشد. پروین از اساس این تیم‌های کشتی را زیر سؤال و کمیته انضباطی فدراسیون کشتی را به عنوان مرجع داوری طرفین که رأی صادر نموده را هم زیر سؤال برده است.

وی بیان کرد: علی رغم اخطار‌های لازم به باشگاه پرسپولیس مبنی بر صلح، سازش در پرداخت مطالبات ظاهراً رحیمی مدیر عامل جدید پرسپولیس همچون شیرینی سرپرست سابق و پروین مدیرعامل سابق به طور اساسی قرارداد‌های کشتی گیران فعلی را فاقد وجود خارجی دانسته است.

وی بیان کرد: بر این اساس اعلام می‌نمایم که به جهت دریافت حقوق کشتی‌گیران با هیچ فردی شوخی ندارم و احقاق حق کشتی‌گیران را تا پایان مراحل قانونی پیگیری می کنم.

نوری درپایان خاطر نشان کرد: اگر باشگاه پرسپولیس پس از مهلت قانونی ده روزه نسبت به پرداخت مطالبات و خسارت‌ها اقدامی نکند آن وقت ازطریق مراجع قانونی پلمپ خواهد شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x