تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

اولین شهادت طلب ارتش سوریه + عکس

  • کد خبر : 37941
  • 20 اردیبهشت 1393 - 10:45
اولین شهادت طلب ارتش سوریه + عکس

ماجرا از این قرار بود که یکی از دوستانش در گروه مخالفان دولت با او تماس گرفته و به عکرمه پیشنهاد جداشدن از ارتش را می‌دهد.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت کمال مهر، شهید عکرمه علی اولین شهادت طلب سوریه است که چند روز پیش به شهادت رسید. ماجرا از این قرار بود که یکی از دوستانش در گروه مخالفان دولت با او تماس گرفته و به عکرمه پیشنهاد جداشدن از ارتش را می‌دهد. شهید عکرمه می‌پذیرد که با نفربر زرهی ارتش که تحویلش بوده فرار کرده و به مسلحین تکفیری ملحق شود.

با فرماندهانش هماهنگ می‌کند و با نفربرش حرکت میکند به سمت مواضع تکفیریها که در ۳ کیلومتری محل استقرار ارتش سوریه بوده در حالیکه پرچم سوریه روی نفربرش نصب بود. در جواب مسلحین که از او پرسیدند چرا با پرچم سوریه داری میای؟ در جواب گفت: میترسم ارتش متوجه فرار من از پادگان بشه و در راه منو بمباران کنه برای رد گم کنی اینکارو کردم!!

شهید عکرمه علی

با هماهنگی با تروریستها به مواضشون وارد میشه بعد از پیاده شدن از نفربر و روبوسی با تکفیریها جشنی به مناسبت به غنیمت درآمدن این نفر بر و جدایی شهید عکرمه برپا میشه و شهید عکرمه ضمن حضور در جشن مواضع مسلحین رو کاملا شناسایی میکند! بلافاصله به بهانه ای به داخل نفر برش برگشته و در فرصت مناسب با مسلسل سنگین و توپ روی نفر بر جشن تکفیریها رو به عزا تبدیل می‌کند. نابع ارتش سوریه مدعی شدن از این عملیات ۲۰۰ تکفیری کشته شدند.


۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x