تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

آزار و اذیت جوان ۱۸ ساله توسط افغان های شیطان صفت/ برادر قربانی عامل آزار و اذیت را روانه بیمارستان کرد

  • کد خبر : 37736
  • 19 اردیبهشت 1393 - 9:22
آزار و اذیت جوان ۱۸ ساله توسط افغان های شیطان صفت/ برادر قربانی عامل آزار و اذیت را روانه بیمارستان کرد

یک گروه افغان، جوانی ۱۸ ساله را با دست و پای بسته مورد آزار و اذیت قرار دادند.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، ساعت ۱۲:۳۰ روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک مورد شرارت،قمه کشی و درگیری منجر به جرح در آدرس خیابان کارگر،ماموران گشت ۱۱۰ کلانتری ۱۱۵ رازی سریعا در محل حاضر و مشاهده کردند عده ی زیادی در محل تجمع کرده و باعث راهبندان در خیابان کارگر شده اند.

همچنین ماموران در بررسی های اولیه متوجه شدند، دو مرد جوان که با هم برادر هستند به نام های “حامد” ۲۲ ساله و “حمید” ۱۸ ساله با شخص دیگری به هویت “وحید افغان” ۲۰ ساله درگیر و وی را با قمه مجروح ساخته که سریعا ماموران پلیس دو برادر متهم را بازداشت و جهت تحقیقات به کلانتری انتقال می دهد. همچنین فرد مجروح نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می شود.

در ادامه  در داخل کلانتری از متهمین بازجویی شد که حامد به ماموران اعلام داشت: چند روز پیش”حمید” به پیشنهاد “وحید افغان” که از دوستان قدیمی وی است، باهم به مهمانی دوستانشان می روند که دوستان وحید افغان که همگی تبعه افغانستان بودند،  دست و پای “حمید” را بسته و با زور وی را مورد آزار و اذیت قرار می دهند و از این کار بی شرمانه فیلم گرفته و برای  پخش نکردن فیلم در خواست دو میلیون تومان وجه نقد را کرده اند.

حامد ادامه داد: من وقتی فهمیدم آنان این کار را با برادرم کرده اند تصمیم گرفتم آنان را به سزای اعمالشان برسانم به همبن منظور دقایقی پیش حین عبور از خیابان کارگر وقتی یکی از این عوامل زورگیری و آزار و اذیت (وحید) را در خیابان مشاهده کردم، با قمه به وی حمله کرده و وی را از ناحیه سر مجروح ساختم.

سرهنگ حسین دلاور رئیس کلانتری ۱۱۵رازی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران ضمن تشکیل پرونده نامبردگان را به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی و ادامه رسیدگی به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ معرفی کردند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x