تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

شاگردان فرکی به یک‌چهارم نهایی نزدیک شدند

  • کد خبر : 37651
  • 18 اردیبهشت 1393 - 9:13
شاگردان فرکی به یک‌چهارم نهایی نزدیک شدند

دیدار تیم‌های فوتبال السد قطر و فولاد ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی«کمال مهر»؛ تیم‌های فوتبال السد قطر و فولاد ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

بازیکنان فولاد با توجه به اینکه در این دیدار میهمان بودند در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

در دقایق پایانی نیمه نخست بازیکنان فولاد روی ضدحمله توسط پریرا صاحب موقعیت شدند که دروازه‌بان السد این توپ را دفع کرد. رائول، ستاره اسپانیایی السد هم در دقایق پایانی ارسالی از روی کرنر داشت که توپ به تیرک دروازه اصابت کرد و در نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در نیمه دوم نیز دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. در دقیقه ۶۲ پریرا از راه دور شوتی زد که با واکنش دروازه‌بان السد همراه بود و توپ را به کرنر فرستاد. پریرا در دقیقه ۸۰ با شوتی زیبا دروازه السد را تهدید کرد که بار دیگر سعد الشیب دروازه‌بان السد توپ را دفع کرد و به کرنر فرستاد. در ضربه کرنر بار دیگر پریرا با ضربه قیچی برگردان دروازه حریف را تهدید کرد و این بار توپ با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی بازی السدی‌ها چند بار دروازه سوشا مکانی را تهدید کردند که با واکنش‌های این دروازه‌بان نتوانستند به گل دست یابند.

شاگردان حسین فرکی در پایان توانستند یک امتیاز باارزش را در زمین السد به دست آورند تا در دیدار برگشت که ۲۴ اردیبهشت ‌ماه در اهواز برگزار خواهد شد با خیالی راحت‌تر به میدان بروند.

ترکیب فولاد:

سوشا مکانی، عبدالله کرمی، ایوب والی، امید خالدی، مهرداد جماعتی،‌ شهاب کرمی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات (مهدی بدرلو-۷۴)، سروش رفیعی (چاوز-۸۸)، غلامرضا رضایی (ساسان انصاری-۱۳) و لوسیانو پریرا

سرمربی: حسین فرکی

انتهای پیام/ن

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x