تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

سلام مجدد کریمی به پرسپولیس

  • کد خبر : 37419
  • 17 اردیبهشت 1393 - 7:11

پایان لیگ سیزدهم با زمزمه‌های پیوستن علی کریمی جادوگر سرخ‌ها به تیم سابقش پرسپولیس همراه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر، مشخص بود ورود علی دایی به پرسپولیس در ابتدای فصل گذشته با خروج علی کریمی همراه خواهد شد.

پیوستن کریمی به تراکتورسازی تبریز اگر چه برای هواداران تیم تبریزی خوشایند بود اما این هواداران سرخپوش پایتخت بودند که همواره خواستار حضور مجدد کریمی به تیم سابقش بودن بعد از زمزمه سال‌های قبل سکوها مبنی بر بازگشت علی دایی به کادر فنی پرسپولیس، فریادهای بازگشت کریمی نیز هر از گاهی از جانب هواداران شنیده می‌شد تا اینکه با پایان لیگ سیزدهم زمزمه‌های بازگشت کریمی به جمع سرخ پوشان بلندتر از قبل شنیده می‌شود وحتی با تشکیل کمپین هواداران این بازیکن تجمعاتی هم مقابل باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است.

با اینکه علی کریمی با آخرین اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال امید بازگشت به تیم ملی را برای جام‌جهانی برزیل از دست داده است، حالا باید منتظر تصمیمات مسئولان، کادر فنی و کریمی برای پیوستن مجدد او به پرسپولیس بود.

این درحالی است که علیرضا رحیمی مدیرعامل جدید پرسپولیس برای محبوبیت نزد هواداران هم که شده به تازگی اعلام کرده که قصد نشاندن کریمی و دایی پای میز مذاکره برای فصل جدید لیگ برتر را دارد.!

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x