تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

حمایت ارشاد‎‌ از یک جشنواره

  • کد خبر : 37547
  • 17 اردیبهشت 1393 - 9:17

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از حمایت ۵۰ درصدی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خبر داد.


به گزارش کمال مهر، «محمدرضا شرف‌الدین» مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس  درباره مشارکت سازمان سینمایی در برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی «فیلم مقاومت»، گفت: این جشنواره تنها جشنواره منصوب به انقلاب و دفاع مقدس است و اگر با سایر جشنواره‌های ملی مانند فجر، کودک و کوتاه مقایسه کنیم، تمام جشنواره‌ها مضمونی با کلیت سینمای ایران دارند و تنها جشنواره‌ای که منصوب به انقلاب و دفاع مقدس است؛ «جشنواره بین المللی فیلم مقاومت» است.
وی ادامه داد: از این رو دولت هر سال حساسیت خاصی نسبت به برگزاری مناسب آن داشته است و دولت در دوره‌های مختلف کمک‌های خوبی برای برگزاری این جشنواره کرده و اگر این کمک ها نبود هر دوره بر شکوه این جشنواره افزوده نمی‌شد و آن چیزی که امروز به عنوان جشنواره مقاومت داریم حاصل همین نگاه درستی و حساسیتی است که در دولت های گذشته ام نسبت به این جشنواره وجود داشته است.

شرف‌الدین خاطر نشان کرد: در این دوره هم ما با جناب ایوبی جلسه ای داشتیم و ایشان پذیرفتند که در این جشنواره مشارکت کنند، ما معتقدیم این یکی از رسالت های فرهنگی دولت است، و سازمان سینمایی هم این موضوع را با آغوش باز پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه قرار است سازمان سینمایی مشارکت  ۵۰ درصدی در برگزاری این جشنواره داشته باشد گفت: طراز نگاه انقلابی و عقیده دفاع به مقدس این نوع حمایت ها است و از اینجا می‌شود این طراز را ارزیابی کرد که خداروشکر سازمان سینمایی نسبت به این امر جدی بوده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x