تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ورود دو خودروی جدید پژو به بازار ایران/ توقف تولید “پژو ۴۰۵”

  • کد خبر : 37231
  • 16 اردیبهشت 1393 - 8:52
ورود دو خودروی جدید پژو به بازار ایران/ توقف تولید “پژو ۴۰۵”

در مذاکرات امروز مسئولان پژو و ایران خودرو مقرر شد که تولید پژوی ۴۰۵ از سال ۹۵ در کشور متوقف شود.

به گزارش کمال مهرعلی مصریان مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی “ایران خودرو” گفت:مذاکرات  ۱۰ ساعته سنگین امروز مهندس هاشم یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو و ماکسیم پیکا، مدیر عامل شرکت پژو ابعاد جدید همکاری های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این مذاکرات اجرای تعهدات گذشته از سوی شرکت پژو و انتقال دانش فنی و طراحی و تولید خودروهای مشترک و ساخت داخل محور گفتگوها بود.
 
***توقف تولید پژو۴۰۵ در کشور
وی افزود: در جلسه ۱۰ ساعته امروز مسئولان پژو با ایران خودرو مقرر شد  که تولید خودروی ۴۰۵ از سال ۹۵ متوقف شود و دو خودروی سواری پژو که یکی از آنها شاسی بلند است درکشور تولید شود.

به گفته مصریان این تولیدات یا جزء محصولاتی هستند که به زودی در چرخه تولید پژو قرار می‌گیرند و یا اینکه بیشتر از ۷ تا ۸ ماه از عمرشان نگذشته باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی ایران خودرو تصریح کرد: همچنین محصولات جدیدپژو در ایران بر روی دو پلت‌فرم متفاوت تولید خواهد شد و سعی خواهد شد روی یکی از پلت فرم‌ها نیز یک خودروی شاسی بلند که محصول خودمان است را طراحی و تولید کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه از سوی هیات ایرانی بر همکاری های مشترک در چارچوب منافع ملی جمهوری اسلامی ایران تاکید شد.
انتهای پیام/
برچسب ها:

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x