تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

برترین گوشی های دوسیم کارته در دنیا +قیمت

  • کد خبر : 37293
  • 16 اردیبهشت 1393 - 10:22
برترین گوشی های دوسیم کارته در دنیا +قیمت

یکی از امکاناتی که خریداران گوشی همراه به تازگی به اهمیت آن پی برده‌اند دو سیم‌کارته بودن آن است. شرکت‌های تولیدکننده گوشی همراه هم با توجه به این حساسیت این روزها دست به تولید گوشی‌های همراهی زده‌اند که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، بسیاری از کمپانی‌های مشهور تلفن‌همراه، مدتی است تولید گوشی‌های دوسیم‌کارته را در دستور کار خود قرار داده‌اند که با استقبال خوبی نیز از سوی مشتریان روبه‌رو شده‌اند.

کارشناسان برتر شرکت های فناوری در گزارشی که به تازگی منتشر کردند به معرفی تلفن‌های همراه دوسیم‌کارته‌ای پرداختند که بازار تلفن همراه را به قبضه خود درآورده‌اند.

در این گزارش پنج تلفن همراه دو سیم‌کارته موجود در بازار که هم فروش مناسبی داشته‌اند و هم از کیفیت و ساختار مناسبی برخوردارند معرفی شده‌اند.

LG Optimus L5

LG این روزها در تلاش است که برعکس روال سابق گوشی‌های کاربردی و باکیفیتی روانه بازار کند. این شرکت تا حدی هم در این مسیر موفق عمل کرده، چرا که گوشی‌هایی که به تازگی روانه بازار می‌کند توانسته دل بسیاری از گوشی‌بازان را به دست بیاورد. یکی از بهترین گوشی‌های دو سیم‌کارته این شرکت اپتیموس L5 است.

این گوشی همراه در کنار دو سیم‌کارته بودن از امکانات راضی‌کننده‌ای هم برخوردار است و نسبت به قیمتش ارزش خرید بالایی دارد. این تلفن همراه ۱۰۰ گرم وزن دارد و با توجه به ضخامت اندک گوشی بسیار خوش‌دست و کارآمد به نظر می آید. دوربینش ۵ مگاپیکسل است و قابلیت فوکوس اتوماتیک هم دارد.

این گوشی در بازار ۴۲۰ هزار تومان قیمت دارد. 

Sony Xperia M

سونی هم یک گوشی همراه دو سیم‌کارته وارد بازار کرده که تا امروز هم توانسته خوب بفروشد و خریداران خود را راضی نگه‌ دارد. سونی با تولید گوشی Xperia M، سعی نموده یک گوشی مناسب را با قیمتی بسیار پایین در اختیار عموم قرار دهد تا افراد بیشتری بتوانند لذت کار کردن با یک گوشی هوشمند اندرویدی را تجربه نمایند.

این مدل از گوشی سونی ۱۱۵ گرم وزن دارد و طراحی بدنه آن موجب شده که بسیار خوش‌دست‌تر از دیگر گوشی‌های موجود در بازار به نظر بیاید. حافظه رم این گوشی ۱۰۲۴ مگابایت است و حافظه داخلی ۴۰۹۶ مگابایتی دارد که می‌تواند به راحتی کار کاربران غیرحرفه‌ای را راه بیندازد. دوربینش ۵ مگاپیکسل است و از فوکوس اتوماتیک هم بهره می‌برد.

این گوشی ۵۷۵ هزار تومان قیمت دارد. 

Samsung Galaxy Mega

سامسونگ گلکسی مگا هم در کنار دیگر گوشی‌های دو سیم‌کارته موجود در بازار به فروش خوبی دست پیدا کرده‌است. این مدل از گوشی سامسونگ نسبت به دیگر مدل‌های دو سیم‌کارته تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بهتری برخوردار است. دارای یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۵۴۰×۹۶۰ می‌باشد.

پردازنده این گوشی یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز می‌باشد که ۱.۵ گیگابایت حافظه رم نیز در انجام دستورات به آن کمک می‌نمایند. سیستم عامل موجود بر روی این گوشی، نسخه ۴.۲.۲ از سیستم عامل اندروید می‌باشد که آخرین نسخه اندروید نیز می‌باشد. در ضمن، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بر روی این گوشی قرار دارد.

این گوشی یک میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

HTC Desire 600

اچ.تی.سی تا قبل از اینکه شرکت‌هایی نظیر ال.جی و سامسونگ دست به تولید گوشی‌های دو سیم‌کارته نزده بودند وارد این حوزه نشده بود اما برای اینکه از دیگر رقبای خود عقب نماند یک گوشی دو سیم‌کارته راهی بازار کرد که کیفیتی مناسب دارد و امکانات داخلی و مشخصات ظاهری آن دل مشتریان را به دست آورده است.

دوربین موجود بر روی این گوشی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که قادر است با کیفیت HD فیلم برداری نماید. دوربین دوم این گوشی نیز یک دوربین ۱.۶ مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری می‌باشد. نسخه ۴.۱ از سیستم عامل اندروید نیز سیستم عامل منتخب HTC برای این گوشی است که در کنار BlinkFeed معروف HTC، زیبایی و راحتی گوشی را چند برابر می‌نماید. در ضمن، بر روی این گوشی نیز دو اسپیکر در بالا و پایین قرار دارد که به تکنولوژی BoomSound مجهز هستند.

این گوشی ۹۵۰ تا ۹۸۰ هزار تومان در بازار قیمت دارد.

Huawei Ascend G 525

هووآیی این روزها حسابی بازار موبایل را شلوغ کرده‌است. این برند چینی تصمیم دارد آرام آرام بازار موبایل کشورها را به تسخیر خود در آورد و قطعا هم یکی از بازارهای هدف این گوشی ایران است. هووآیی در میان گوشی‌هایی که راهی بازار کرده یک گوشی دو سیم‌کارته هم دارد که از لحاظ کیفیت و امکانات می‌تواند بسیاری از خریداران را راضی کند. وزن این گوشی ۱۵۵ گرم است و حافظه رم آن ۱۰۲۴مگابایت است.

این گوشی همراه دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد که از فوکوس اتوماتیک هم بهره‌ می‌برد. سیستم عامل این گوشی همراه چینی اندروید ۴.۱ است و می‌تواند از بسیاری از برنامه‌های اندرویدی پشتیبانی کند.البته گفته می‌شود که کیفیت این گوشی نسبت به دیگر گوشی‌های دو سیم‌کارته موجود در بازار کمی پایین‌تر است و بنابراین در مقام پنجم قرار می‌گیرد.

این گوشی از ۴۸۹ تا ۵۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x