تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

استاندار البرز: در عامل بودن به اعتقادات، پیرو شهدا باشیم

  • کد خبر : 37402
  • 16 اردیبهشت 1393 - 12:53
استاندار البرز: در عامل بودن به اعتقادات، پیرو شهدا باشیم

استاندار البرز در حاشیه مراسم تشیع پیکر دو شهید گمنام در کرج گفت: شهدا در جریان باشید که ما اگر پیرو راه شما نباشیم ، مدیون هستیم و پاسخی به درگاه خداوند نخواهیم داشت و باید پیرو شهدا در عامل بودن به اعتقادات باشیم.

گروه استانی کمال مهر؛سید طاهر طاهری در مراسم تشیع پیکر دو شهید گمنام در کرج  خطاب به این دو شهید گفت : شهدا در جریان باشید که ما اگر پیرو راه شما نباشیم ، مدیون هستیم و پاسخی به درگاه خداوند نخواهیم داشت.

سید طاهر طاهری در ادامه سخنان خود افزود : بار دیگر شاهد یک تشیع جنازه پرشکوه برای شهدای دفاع مقدس بودیم  و این استواری و وفاداری ملت ایران و به ویژه شهرستان کرج ، ستودنی است.

 

وی عنوان کرد: این ملت ۳۵ سال را دوشادوش هم برای نظام و انقلاب دلسوزی نموده اند و در مقاطع مختلف از جان عزیز خود و فرزندان عزیزشان گذشته اند و بدانند که مسئولین قدر دان این پایمردی های آنان هستند و از تلاشی برای رفع مشکلات آنان خود داری نمیکنند.

استاندار البرز با اشاره به شعار سال جدید و عمل به منویات مقام عظمی ولایت گفت : امسال باید اقتصاد و فرهنگ را با عظم ملی در مدیریت جهادی یکپارچه ای به منصه ظهور برسانیم  و پیرو شهدا در عامل بودن به اعتقادات باشیم.

طاهری در پایان خاطر نشان کرد : این شعار ما را در مقابل تحریمها  ، کاستی ها و مشکلات حفظ خواهد کرد.

 

 

 

منبع: هادیان البرز

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x