تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

ضد انقلاب فراری فرم‌های توبه نامه را پر کرد / قساوت شکارچی کرمانی! + عکس / احتمال آزادی چند اسیر ایرانی

  • کد خبر : 37048
  • 15 اردیبهشت 1393 - 7:23
ضد انقلاب فراری فرم‌های توبه نامه را پر کرد / قساوت شکارچی کرمانی! + عکس / احتمال آزادی چند اسیر ایرانی

رمزگشایی از معامله صوری ۸ هزار میلیاردی بابک زنجانی، سوالی که وزیر خارجه فرانسه را به درد سر انداخت، ضد انقلاب فراری توبه کرد و در راه ایران است، کلاس درس در بخش تلنگ از توابع قصرقند سیستان و بلوچستان، چه کسی جانشین شیمون پرز می‌شود؟ و … از جمله اخبار جذاب بسته خبری ۱۴ اردیبهشت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی کمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۲ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

رمزگشایی از معامله صوری ۸ هزار میلیاردی بابک زنجانی
در پرونده بزرگ فساد در حوزه نفت و بدهکاری نفتی زنجانی مشخص شد، فردی به نام “بابک زنجانی” به وزارت نفت حدود ۲.۵ میلیون یورو بدهکار است و در ازای آن تنها یک چک داده است. اما در ادامه مسیر رسیدگی به پرونده این فرد مشخص شد پرونده‌ها و شاخ و برگ‌های متعددی وجود دارد که هر کدام یک به یک در حال فاش شدن است. یکی از این پرونده‌ها یک “معامله صوری” است که میان یکی از شرکت‌های بابک زنجانی، نفت و خود بابک زنجانی رخ داده است.

فارس در گفتگو با یک منبع آگاه این معامله صوری و قلابی به ارزش ۸ هزار میلیارد تومان را تشریح کرد و نوشت: شرکتی با نام “س.ت.ب” صاحب پروژه‌ای با نام “ایران زمین” بود. پروژه‌ای که در خیابان ایران زمین قرار بود یک مجتمع تجاری باشد. بابک زنجانی در سال ۱۳۹۰ زمین این پروژه را به مبلغ ۲۲۵ میلیارد تومان خریده بود و توانسته بود جواز ساخت مجتمع تجاری بر روی این زمین را بگیرد.

در نیمه اول سال ۹۲ این زمین از سوی کارشناسان به رقم ۸۰۰ میلیارد تومان کارشناسی می‌شود اما بابک زنجانی به این رقم اعتراض می‌کند. تنها چند روز بعد این ملک مجدد کارشناسی شده و این بار رقم ۱۷۰۰ میلیارد تومان برای آن تعیین می‌شود که از سوی بابک زنجانی مورد موافقت قرار می‌گیرد و چند روز بعد از این کارشناسی و تعیین قیمت “شرکت س.ت.ب” این ملک را به “شرکت ت.پ.ک” که از شرکت‌های وابسته به نفت است به قیمت ۱۷۰۰ میلیارد تومان می‌فروشد.

اما نکته قابل توجه این است که همان روز و در همان دفترخانه به خصوص که از پیش و از سوی یک واسطه تعیین شده بود این ملک این بار به قیمت ۸ هزار میلیارد تومان و از طرف شرکت ت.پ.ک به شخص بابک زنجانی واگذار می‌شود. در این میان هیچ پولی از بابک زنجانی بابت این نقل و انتقال گرفته نمی‌شود و بابک زنجانی این ملک را به عنوان ضمانت نقد شدن چک ۲.۵ میلیون یورویی خود به نفت واگذار می‌کند.

اما باید به این نکته توجه داشت که سر دفتر مورد نظر به نام “م.خ”  و همچنین فرد واسطه به نام “ح.ن” به ترتیب ۸.۵ و ۲.۵ میلیارد تومان از بابک زنجانی برای ثبت این معامله رشوه می‌گیرند. سردفتر ارزش معامله را ۷۰۰ میلیون تومان یعنی یک هزارم رقم واقعی معامله قید می‌کند و به این ترتیب و با توجه به رقم ۷۰۰ میلیون تومان دیون دولتی را به صندوق بیت‌المال واریز می‌کند.

سوالی که وزیر خارجه فرانسه را به درد سر انداخت 
“لوران فابیوس” وزیر خارجه فرانسه در جلسه پارلمان این کشور حضور یافته بود که سوال “فیلیپ مونییه” یکی از نمایندگان حزب اتحاد برای جنبش مردمی، فابیوس را به چالش کشید. این نماینده فرانسوی در قالب سوال خود از وزیر خارجه فرانسه خواهان توقف دخالت ترکیه در حمایت از جنایتکاران در سوریه شد.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه، مونییه این سوال را به طور مستقیم از فابیوس پرسید که “آیا فرانسه با ترکیه برای بستن پایگاه‌های (افراد مسلح تندرو) در خاک خود به بحث خواهد نشست، زیرا این پایگاه‌ها در ترکیه همان خط پشت جبهه جنایتکارانی است که اقدامات وحشیانه در سوریه مرتکب می‌شوند و در مسیر برچیدن سلاح‌های شیمیایی در سوریه مانع تراشی می‌کنند”.

برپایه این گزارش، این سوال به نوبه خود ضربه‌ای سنگین به سیاست خارجی فرانسه و متهم کردن مستقیم فابیوس به شمار می‌رود که همواره ترکیه را در سیاستش در قبال سوریه تشویق کرده و مشارکت عملی آنکارا در حمایت از تروریسم و انتقال آن به سوریه تحت حمایت دیپلماتیک رسمی دولت ترکیه را نادیده گرفته است. برپایه این گزارش، جای تمسخر دارد که فابیوس به بحران نوپای اوکراین برای توجیه شکست سیاستش در سوریه متوسل شد و گفت که بحران اوکراین باعث شده است تا نگاه جهان به سوریه معطوف نباشد؛ با وجود اینکه از عمر بحران اوکراین بیش از ۲ ماه نمی‌گذرد.

ضد انقلاب فراری توبه کرد و در راه ایران است
به گزارش سرویس گیشه جام نیوز، چندی پیش برخی سایت‌ها طی‌ خبری اعلام کردند که “امیرحسین موحدی” از فعالان اپوزوسیون و همکار مجله اینترنتی “خودنویس” که توسط نیک آهنگ کوثر اداره می‌شود با مراجعه به دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی، فرم‌های موسوم به “توبه نامه” را پر کرده و تقاضای بازگشت به ایران کرده است. وی در درخواست خود به مسئولان ایرانی، اعلام آمادگی کرده که به محض ورود به ایران با حضور در سیمای جمهوری اسلامی به افشاگری علیه اپوزیسیون بپردازد.

به گزارش جام، در آن‌ مقطع این خبر به علت فقدان مدارک کافی‌ جدی گرفته نشد، اما اخیرا خود آقای موحدی با تماس با یک شبکه لوس آنجلسی ضمن ابراز برأئت از همراهی سابق خود با اپوزیسیون، از گذشته خود (همراهی با اپوزیسیون) ابراز ندامت و پشیمانی کرد و علنا اعلام کرد که تا چند روز دیگر به تهران باز می‌گردد. گفتنی است که وی با انتشار یادداشتی در وبلاگ خود حمله شدیداللحنی را علیه همکار سابق خود با تیتر “آقای نیک‌ آهنگ؛ سیاه‌نمایی کافی‌است” منتشر کرده است.

موحدی در قسمتی از یادداشت خود خطاب به مدیر سایت خودنویس اینگونه می‌‌نویسد: جناب آقای کوثر شما بهتر از هر کسی‌ می‌دانید که هیچکدام از افرادی که به ایران باز گشته‌اند گرفتار نشده‌اند و البته که آنان که اختلاس و فساد مالی‌ و یا پرونده جنایی دارند خودشان بهتر از من و شما میدانند که باید دور ایران خط بکشند؛ من در این یادداشت شما را به توقف سیاه نمایی در این خصوص دعوت می‌کنم و امیدوارم وقتی‌ از تهران برایتان نوشتم دیدید اشتباه می‌کردید؟ بیش از این شرمنده افکار عمومی‌ نباشید.

کلاس درس در بخش تلنگ از توابع قصرقند سیستان و بلوچستان
واگذار شدن یک مدرسه روستایی به بخش خصوصی برای درآمدزایی در بخش “تَلنگ” از توابع شهرستان “قصرقند” در جنوب سیستان و بلوچستان باعث شده است، کلاس‌های درس دانش‌آموزان در خرابه‌ها تشکیل شود.

تلاش حماس برای برقراری روابط عالی و ممتاز با ایران 
“موسی ابومرزوق” معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگو با خبرنگاران در غزه اظهار داشت: حماس هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت و برای توافق حماس با گروه‌های فلسطینی درباره تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شریف تلاش داریم.

به گزارش مهر به نقل از العهد لبنان، ابومرزوق تصریح کرد: جلسات گفتگو میان حماس و سازمان آزادیبخش فلسطین که هفته گذشته در غزه برگزار شد به موضوع سلاح‌گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) نپرداخت. کسی به این موضوع نپرداخت زیرا سلاح حماس سلاح ملی است. “عزام الاحمد” مسئول پرونده آشتی ملی فلسطین در جنبش فتح روز یکشنبه یا دوشنبه برای رایزنی درباره تشکیل دولت وفاق ملی به غزه سفر خواهد کرد.

این رهبر جنبش حماس درباره رابطه با ایران نیز گفت: ما تلاش خواهیم کرد روابط حماس با ایران عالی و ممتاز باشد.

چه کسی جانشین شیمون پرز می‌شود؟ 
در بین کسانی که برای جانشینی پرز به عنوان رئیس رژیم صهیونیستی خیز برداشته‌اند، کسانی چون وزیر جنگ سابق، وزیر خارجه سابق، وزیر دارایی سابق،‌ یک قانون گذار و یک برنده جایزه نوبل به چشم می‌خورد؛ در حالی که پرز در طول عمر سیاسی ۶۵ ساله خود همه این عناوین را کسب کرده بود.

“شیمون پرز” رئیس رژیم صهیونیستی در تابستان پیش‌رو به پایان دوره خود نزدیک می‌شود و جانشین وی برای آنکه بتواند از سایه سنگین او خارج شود کار سختی پیش رو دارد. رئیس رژیم صهیونیستی تنها دو وظیفه برعهده دارد، تایید نخست‌وزیر برای ایجاد دولتی ائتلافی و عفو مجرمان. پرز که تلاش زیادی برای برقراری روابط مثبت میان اسراییل با جهان عرب و وفاداری به غرب و واشنگتن داشته مدال آزادی را از سوی “باراک اوباما”، رئیس جمهوری آمریکا دریافت کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، یکی از جانشینان احتمالی وی “بن الیعازر” ۷۸ ساله، ژنرال سابق ارتش اسرائیل است که متعهد شده در صورت کسب این سمت با کشورهای همسایه اسرائیل روابط حسنه‌ای برقرار کند. وی روابط نزدیکی با “حسنی مبارک”، دیکتاتور مخلوع مصر داشت و اکنون نیز با “رجب طیب اردوغان”، نخست وزیر ترکیه روابط خوبی دارد. رقیب اصلی الیعازر در این راستا “رون ریولین” رئیس سابق پارلمان و عضو برجسته حزب حاکم لیکود است.

کاندیدای دیگر “سیلوان شالوم”، سیاستمدار حزب لیکود است که سابقه ریاست وزارت مالی و خارجه اسرائیل را در کارنامه خود دارد. این در حالی است که پس از ادعای یک مشاور سابق او مبنی بر تجاوز جنسی، تلاش‌های وی برای رسیدن به این پست با ضربه بزرگی رو به رو شد.

دو کاندیدای دیگر نیز “دان شختمن” برنده جایزه نوبل شیمی ۲۰۱۱ و “دالیا دورنر”، یک کارمند سابق دادگاه عالی اسرائیل است که این دو نفر شانس کمی برای پیروزی در این رقابت دارند. “می‌یر شتریت”، وزیر دارایی سابق و “دالیا ایتزیک” رئیس سابق پارلمان اسرائیل از نامزدهای دیگر هستند. پرز، جانشین “موشه کاتساف” که به دلیل رسوایی جنسی مجبور به کناره‌گیری شد، پس از پایان دوره‌اش احتمالا کارش را با سازمان غیردولتی مرکز صلح پرز پیگیری خواهد کرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی و استاد قرائتی در سال‌های جوانی
عکسی قدیمی و دیدنی از “آیت‌الله مکارم شیرازی” و “حجت الاسلام قرائتی” که احتمالا مربوط به جلسه هماهنگی در دفتر مجله مکتب اسلام است. این مجله سال‌ها با مدیریت آیت‌الله مکارم شیرازی منتشر می‌شد.

دارایی فقیرترین رئیس‌جمهور جهان!
اگر گفته شود که رئیس‌جمهور اوروگوئه در یک فولکس واگن زندگی می‌کند، زیاده‌گویی نشده زیرا وقتی در سال ۲۰۱۰، فرمانده سابق چریک‌های چپ‌گرای اوروگوئه، قدرت را به دست گرفت، در حضور مردم از دارایی‌های خود پرده برداشت اما دارایی‌های “خوزه موجیتا” بیشتر از یک خودروی فولکس واگن مدل ۱۹۸۷ نبود. همانطوری که در تصویر این خبر مشاهده می‌کنید، رئیس جمهور اورگوئه قبول نمی‌کند که با خودرو رسمی دولتی جابجا شود، بلکه همیشه ترجیح داده که از فولکس واگن خود استفاده کند.

به گزارش بهار، وی همچنین حاضر نیست که در قصر ریاست جمهوری “رزیدنسیا دی سئوارز” که دارای ۴۲ خدمه و کارمند است، زندگی کند. بلکه زندگی در مزرعه کوچک خانمش در بیرون شهر مونته ویدیو، پایتخت اوروگوئه را ترجیح داده است. “موجیتا” در دهه‌های ۶۰-۷۰ رهبری گروه چریکی چپ‌گرای “توپاماروس” را علیه حکومت نظامیان به عهده داشت، وی ۶ بار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و ۱۴ سال از عمر خود را در زندان سپری کرد تا اینکه در سال ۱۹۸۵ از زندان آزاد شد. رئیس‌جمهور اوروگوئه با دریافت ۱۲ هزار دلار در ماه و پرداخت ۱۱ هزار از آن به فقرا، دانشجویان نیازمند و امور خیریه، لقب فقیرترین رئیس جمهور جهان را از آن خود کرده است.

کارت جدید جانشین یارانه نقدی


سیاست خارجی آمریکا ما را در دستان بانک‌های بی‌رحم گرفتار کرده است 

تسنیم برای بررسی روابط تهران و رم در دولت “ماتئو رنتزی”، با خانم “لائورا چیاترونی” رهبر حزب “فورزا پوپولاره” (زنده باد مردم ایتالیا) و همچنین کاندیدای انتخابات پارلمان اروپا از حوزه جنوب قاره سبز، گفتگویی داشته است که در ادامه از نظر می‌گذرد.

چیاترونی در خصوص وضعیت کشورش و تأثیرگذاری آن در اتحادیه اروپا گفت: ایتالیا برای سالیانی متمادی است که موقعیت ضعیفی در اتحادیه اروپا دارد، زیرا بر اثر سیاست خارجی دولت آمریکا ما در دستان بانک‌های بی‌رحم گرفتار شده‌ایم. در این‌جا باید به این نکته نیز توجه کنیم که این بانک‌های بی‌رحم تا کنون سه نخست‌وزیر را در کشور ما تغییر داده‌اند، سه نخست‌وزیری که دست‌نشانده‌ای بیش نبودند. در این شرایط، زمانی که شما ضعیف باشید یک دوست قدرتمند می‌تواند وضعیت را تغییر دهد.

رهبر حزب “زنده باد مردم” ایتالیا با اشاره به روابط پیشِ‌روی ایران و ایتالیا اظهار داشت: من نسبت به نقطه عطف ملت ایران با “حسن روحانی” اطمینان دارم و قلباً امیدوارم که دوستی بین دو کشور ایتالیا و ایران بتواند مانع از تمامی کسانی شود که فکر می‌کنند، می‌توانند از ما استفاده ابزاری کنند. اگر ایران تلاش کند توافقنامه‌های مطلوبی با ایتالیا منعقد کند، می‌تواند یک دستاورد سیاسی مناسبی باشد،‌ در واقع (این) هوشمندانه‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید، امری که منجر به کامیابی و صلح می‌شود.

وی افزود: من خیلی تمایل دارم که به ایران بیایم و بسیار علاقه‌مندم که از پرسپولیس و مساجد آئینه‌کاری‌شده شیراز دیدار کنم. دغدغه من این است که آقای رنتزی (نخست وزیر ایتالیا) در حال حاضر نه به زیبایی‌های ایرانی و نه به حضور شرکت‌های ایتالیایی در ایران علاقه‌ای داشته باشد. من فکر می‌کنم وی تماماً مشغول پی‌گیری علایق خود است.

شوخی بد اوباما با پوتین در ضیافت شام خبرنگاران
روزنامه گاردین (the Guardian) نوشت: شب گذشته “کاخ سفید” میزبان ضیافت شامی با حضور شماری از جمهوری‌خواهان و خبرنگاران بود که رئیس جمهور آمریکا از این فرصت برای بذله‌گویی و البته انتقاد از برخی از آنها استفاده کرد.

به گزارش جام، گاردین در ادامه نوشت: “باراک اوباما” در این مراسم ضیافت شام علاوه بر شوخی با خبرنگاران، شوخی‌هایی را هم با سیاستمداران آمریکایی انجام داد. اما اوباما در این مراسم پا را فراتر گذاشته و در مورد رئیس‌جمهور روسیه هم جوک گفت و او را با لفظ پوتینی که همیشه سینه‌اش باز است، خطاب کرد. اوباما مخالفین سیاسی خود در آمریکا را نیز راحت نگذاشت و با جملاتی طنزآمیز آنها را نیز مسخره کرد و در مورد آنها جوک گفت.

روزنامه نیویورک دیلی‌نیوز نیز نوشت: باراک اوباما، به صورت طعنه‌آمیز به “جان بینر” رئیس اکثریت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا گفته است که این روزها جمهوری‌خواهان بیش از آنکه به من فشار آورند به بینر فشار می‌آورند. وی سر میز خبرنگاران  شبکه “ان بی سی” رفت و گفت که “تا بحال انقدر آدم ندیده بودید، نه؟”

اوباما در جای دیگری به شعار انتخاباتی خود اشاره کرد و اظهار داشت: در ابتدا شعار من این بود “بله ما می‌توانیم” اما اکنون شعار من به “کنترل آلت دیلیت (ctrl+alt+delete)” (بازگشت به نقطه اول) تغییر پیدا کرده است.

احتمال آزادی چند اسیر ایرانی، در پی توافق دولت سوریه و مخالفان 
برخی منابع آگاه در میان مخالفان در سوریه از برنامه آزادی چند اسیر ایرانی به دنبال توافق آتش‌بس چند روزه در شهر “حمص” سوریه خبر می‌دهند. براساس این توافق، درگیری‌های مسلحانه میان مخالفان و نیروهای دولتی در شهر حمص، به مدت سه روز متوقف می‌شود تا مخالفان مسلح و افراد غیرنظامی در روز سوم، این شهر را به سمت حومه شمالی ترک کرده و دو طرف شماری از اسرا را آزاد کنند.

به گزارش عصر ایران، روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن از آزادی شماری از اسرای ایرانی در سوریه خبر داد و نوشت: مذاکرات میان حکومت “بشار اسد” رئیس‌جمهور سوریه و مخالفان مسلح برای تخلیه مناطق مسکونی شهر حمص به نتیجه نزدیک شده است. در قالب این مذاکرات قرار است شماری از اسرای ایرانی نیز در سوریه آزاد شوند. با این حال هنوز محل نگهداری این شهروندان ایرانی به طور دقیق، مشخص نشده است.

“محمد خیر” عضو هیات سیاسی در ائتلاف ملی سوریه مهمترین مجموعه سیاسی مخالف اسد در این‌باره گفت: برقراری این توافق به سود دولت سوریه است. شماری از ایرانی‌ها در اسارت گروه جبهه اسلامی یکی از گروه‌های افراطگرای اسلامی در سوریه هستند.

سخنگوی وزارت دفاع در کابینه مخالفان سوریه هم گفت: در این توافق، یک ایرانی اسیر در اختیار یک گروه تندروی اسلامی در حمص آزاد خواهدشد. او با تعدادی از زندانیان در اختیار دولت سوریه، مبادله می‌شود.

جاری شدن آب از تنه درخت در همدان سوژه شد
ایرنا نوشت: جوشش آب از تنه یک درخت غیر مثمر در پارک مثلثی وسط خیابان “فلسطین” همدان سوژه بسیاری از شهروندان شد به طوری‌که تراکم جمعیت و توقف خودروها برای دیدن این صحنه برای ساعاتی باعث ترافیک شد. جاری شدن آب از تنه این درخت کهنسال احتمالا در اثر ترکیدگی لوله انتقال آب شهری همدان است ولی به دلیل غیر طبیعی بودن آن و بیرون زدن از تنه درخت برای مردم عجیب و جالب توجه است.

این بیرون‌زدگی آب که به گفته شهروندان همدانی از روز شنبه در این مکان آغاز شده است عده زیادی از مردم را به گرد این درخت جمع کرده و برخی آن را غیرطبیعی و حتی مقدس دانستند. بیشتر افرادی که در این مکان تجمع می‌کنند با بطری آب را به منازل خود منتقل می‌کنند و برخی نیز با شستشوی سر و روی خود معتقدند که این کار اجر معنوی دارد.

یکی از کارکنان شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار ایرنا این موضوع را نشات گرفته از ترکیدگی لوله ذکر کرد و گفت: قطعا هیچ چیز دیگری غیر از این نیست و شهروندان باید از انجام اقدامات خرافاتی پرهیز کنند.

قساوت شکارچی کرمانی!
شکارچی هم اکنون در دام مامورین حفاظت محیط زیست شهربابک استان کرمان است… خبر کوتاه است … اما وجود آدمی را به لرزه در می آورد! شکارچی پس از شکار بز کوهی مادر، فرزند او را که حاضر به ترک جسد مادر نبوده به دام می اندازد… جسد مادر را تکه تکه می کند و فرزند را کنار جسد تکه تکه مادر می گذارد و حاصل می شود این عکس!

کابل در آب
به گزارش فارس، پس از حادثه رانش زمین در “بدخشان” افغانستان، این بار روز گذشته بارش شدید باران باعث آب گرفتگی و وقوع سیلاب در معابر شهری کابل شده و خسارات بسیاری را در این ولایت بر جای گذاشت.

جنایت فرقه‌ای در آسام هند. ۲۲ مسلمان هندی که بیشتر آنها زن و کودک بودند کشته شدند

عصر ایران منتشر کرد، گریه و زاری بازماندگان رانش زمین در بدخشان افغانستان. در این حادثه ۵۰۰ نفر زیر خاک مدفون شدند

انتهای پیام/
مطالب مرتبط :
احمدی‌نژاد بدجور دروغ می‌گفت؛ مانده‌ بودیم او چه پدیده‌ای است! / پیغام خاتمی به ناطق‌نوری / جنایت هولناک در اکراین + تصاویر
بندر بن سطان کجاست؟ / پیام دختر زندانی ملک عبدالله به شیعیان / تصاویر هولناک از جنایت آمریکا در ویتنام / تشکیل اسرائیل جدید در تگزاس
سخنان جدید احمدی‌نژاد درباره مشایی/عجیب‌ترین محل ثبت‌نام یارانه/ راز لباس “بشار اسد” در سفر به معلولا
کاشت نگین ۷میلیونی در چشم، دغدغه جدید میلیونرهای تهرانی/تصاویر جدید دفتر ولنجک احمدی‌نژاد در کنار مشایی/راز زنی که یک مرد را مانند سگ می‌گرداند، فاش شد
سند تکان‌دهنده در مورد تنباکوهای میوه‌ای! /نکته‌ جالب سنگ مزار حسن حبیبی /چشمک زدن اوباما درحین سخنرانی رسمی!
نمایندگانی که بیشترشان همجنس‌باز هستند/دختر مصری در ارتش رژیم صهیونیستی/ زندگی در کنار جنگ سوریه
اعتراض با سر خانم مرکل!/کاهش ۱۳۰ هزار دلاری درآمد اوباما در سال ۲۰۱۳ /زنان بوکسور افغان/مسافرت یک مدیر دولتی با سگ خانگی‌اش!
دختر مرسی: فردی که در جلسه دادگاه است، پدر من نیست!/آدم‌ربایی منبع درآمد ارتش آزاد سوریه/محاکمه کودکان با مجازات‌های سخت در ایالت فلوریدا
برچسب ها: سیاسی ، باشگاه ، خبرنگاران ، رمزگشایی ، معامله صوری ، بابک زنجانی ، پرونده ، فساد ، نفتی ، وزارت نفت ، ایران زمین ، مجتمع تجاری ، نفت ، وزیر خارجه ، فرانسه ، فیلیپ مونییه ، ترکیه ، جنبش مردمی ، فابیوس ، خبرگزاری ، سوریه ، آنکارا ،دیپلماتیک ، اوکراین ، ضد انقلاب ، ایران ، جام نیوز ، جمهوری اسلامی ، توبه نامه ، اپوزیسیون ، وبلاگ ، بلوچستان ، سیستان ،شهرستان ، جام جهانی ، وطن امروز ، حماس ، رئیس دفتر ، فلسطینی ، قدس ، سلاح ملی ، غزه ، شیمون پرز ، قانون ،آسوشیتدپرس ، آمریکا ، اسراییل ، دیکتاتور ، الیعازر ، حزب لیکود ، تجاوز جنسی ، سیلوان شالوم ، مرکز صلح ، مکارم ، شیرازی ،فولکس ، نظامیان ، جهان ، یارانه نقدی ، سیاست خارجی ، تسنیم ، پارلمان اروپا ، ایتالیا ، حسن روحانی ، توافقنامه ، پرسپولیس ،دلواپسیم ، جلیلی ، خبرنگاران ، گاردین ، روسیه ، سیاسی ، حمص ، مسکونی شهر ، جبهه اسلامی ، همدان ، کهنسال ، انتقال آب، عربستان ، خاندان ، اینترنتی ، محیط زیست ،
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x