تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

نقاشی های از جنس سنجاق +عکس

  • کد خبر : 36800
  • 14 اردیبهشت 1393 - 8:59
نقاشی های از جنس سنجاق +عکس

“جیمز هگرتی” ۴۰ ساله علاقه خاصی به کارکترهای سری فیلم جنگ ستارگان دارد و برای نشان دادن آن ها در حالتی متفاوت تصمیم گرفت تا از سنجاق به عنوان وسیله اصلی نقاشی خود استفاده کند.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر،  هنرمند نیویورکی در آخرین پروژه خود برای آنکه بتواند یک نقاشی تلفیقی و متفاوت را خلق کند، سنجاق سر و گیره کاغذ را وارد عالم نقاشی کرد تا متفاوت ترین نقاشی ها را از چهره های فیلم جنگ ستارگان بکشد.

“جیمز هگرتی” ۴۰ ساله علاقه خاصی به کارکترهای سری فیلم جنگ ستارگان دارد و برای نشان دادن آن ها در حالتی متفاوت تصمیم گرفت تا از سنجاق به عنوان وسیله اصلی نقاشی خود استفاده کند. او به گونه خاصی سنجاق های مختلف را کنار هم قرار می دهد تا نقاشی با واقعیت ذره ای تفاوت نداشته باشد.

این هنرمند برای برخی از نقاشی ها خود از جمله چهره ” Darth Vader” از ۱۰ هزار سنجاق استفاده کرده است همچنین برای کشیدن نقاشی ” C-3PO” از ۳۳,۵۸۰ سنجاق استفاده کرده است که در نوع خود بسیار بی نظیر است.

به گفته هگرتی هر نقاشی بیش از ۶ ماه از زمان او را می گیرد اما در پایان یک اثر چشم نواز خواهد شد که در ادامه می توانید تعدادی از آن ها را مشاهده نمایید:

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x