تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

فداکاری معلم ورزش جان دانش‌آموزان را نجات داد/ مار سمی معلم را مجروح کرد

  • کد خبر : 36892
  • 14 اردیبهشت 1393 - 11:24
فداکاری معلم ورزش جان دانش‌آموزان را نجات داد/ مار سمی معلم را مجروح کرد

معلم فداکاری که با دانش‌آموزانش به کوه‌پیمایی رفته بود، هنگامی که ماری سمی دانش‌آموزان را هدف قرار داده بود، خود را به خطر انداخت و دانش‌آموزانش نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی کمال مهر، این روزها که وارد هفته معلم شده‌ایم هرچه از ایثار و فداکاری معلم سخن بگوییم باز هم کم است.

معلمان و فرهنگیان کشورمان همیشه در تمامی عرصه‌ها برای شکوفایی و پیشرفت کشور عزیزمان تلاش‌های بی مانندی انجام داده‌اند و افرادی را تربیت و به جامعه تحویل می‌دهند که جانشان را برای کشورشان تقدیم می‌کنند.

این بار و یک روز پیش از آغاز هفته معلم، معلمی که ۱۵ دانش‌آموز دبستانی را برای کوهپیمایی به اردوی خارج از مدرسه برده بود، هنگامی که ماری سمی قصد حمله به دانش‌آموزان را داشت خود را به روی مار پرتاب کرد و مار سمی او را نیش زد.

این معلم در استان خراسان شمالی شهرستان اسفراین و در روستای عراقی مشغول به تدریس است؛ او غلامرضا توبک معلم ورزش دبستان ایمان در استان خراسان شمالی است.

بعد از وقوع این حادثه، مسئولان آموزش و پرورش و بچه‌های کلاس آقا معلم برای عیادت به بیمارستان رفتند و روز معلم را در بیمارستان و در کنار معلم خود برگزار کردند.

غلامرضا توبک که ۳۲ سال سن دارد حدود ۵ سال است که معلم مدرسه ایمان در روستای عراقی شهرستان اسفراین و استان خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930213000582#sthash.EgcuP0jB.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x