تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

برگزاری گفتمان دینی در نظرآباد

  • کد خبر : 37001
  • 14 اردیبهشت 1393 - 18:18
برگزاری گفتمان دینی در نظرآباد

گفتمان دینی در دبیرستان رضا خانی شهرستان نظرآباد برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار کمال مهر؛ حجت‌الاسلام رسولی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نظرآباد در این گفتمان که در دبیرستان رضاخانی و  به همت اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد، این گفتمان دربرگزار شد ،اظهارداشت: حلقه وصل تمام امت تا قیام قیامت به رسالت عظما و امامت کبری انسیه ی حورا حضرت فاطمه ی زهرا است.

وی افزود: حضرت زهرا (س)، از حلم حسن (ع)، شجاعت حسین (ع)، عبادت سجاد (ع)، مآثر باقریه و آثار جعفریه و علوم کاظمیه و حجج رضویه و جود تقوی و نقاوت نقویه و هیبت عسکریه و سایر فضائل برجسته ائمه اطهار برخوردار بوده به طوری که همه ائمه معصومین (ع) نیز که خود حجت حق بر روی زمین هستند حجت خود را فاطمه زهرا (س) اعلام کرده‌اند.

حجت الاسلام رسولی گفت: حتی حضرت امام عصر (عج) نیز حضرت زهرا (س) را اسوه خود می‌داند و این اسوه بودن بزرگترین مزیتی است که پیروان ائمه هدی و حضرت زهرا (س) باید به آن افتخار کنند.وی خاطر نشان کرد: نورانیت زمین و آسمان از حضرت فاطمه زهرا (س) است و این نورمی‌تواند هدایتگر باشد که تنها به سعادت فردی و جمعی تلاش می‌کند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگ بانوی جهان اسلام است وامروز بزرگترین افتخار برای بانوان و زنان مسلمان است که الگوی عملی آنها حضرت فاطمه زهرا (س)  است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x