تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

علیرضا طاهری؛ دزدی که گوینده رسانه آمریکایی شد !!

  • کد خبر : 36716
  • 13 اردیبهشت 1393 - 10:20
علیرضا طاهری؛ دزدی که گوینده رسانه آمریکایی شد !!

علیرضا طاهری مجری برنامه‌ای در رادیو فردا درباره رابطه ایران و آمریکا بود و از زمستان سال ۸۵ تا زمان اخراجش از این رادیو در تیر ۹۱ در این برنامه حضور داشت.


به گزارش گروه وبگردی کمال مهر، به نقل از  «امپراتوری دروغ»، علیرضا طاهری متولد ۱۰ آبان ۱۳۲۵ و اصالتا اهل شمال کشور است.

وی دوران تحصیلات متوسطه را در دبیرستان “هدف” شهر میانه گذراند. نامبرده به گفته خودش دانش‌آموخته دانشگاه تهران است. او همچنین در سال ۱۳۴۷ در رشته خبرنگاری از دانشگاه کاردیف ولز فارغ‌التحصیل شد.

علیرضا طاهری مجری برنامه‌ای در رادیو فردا درباره رابطه ایران و آمریکا بود و از زمستان سال ۸۵ تا زمان اخراجش از این رادیو در تیر ۹۱ در این برنامه حضور داشت.

به گفته اطرافیانش، وی به شدت فردی عصبی و تندخو است و بارها با همکارانش درگیری لفظی داشته است. علیرضا طاهری پس از اخراجش از رادیو فردا با واسطه‌گری برخی آشنایان به شبکه VOA آمریکا پیوست.

شایان ذکر است، علیرضا طاهری در گذشته یکی از اعضای قدیمی‌حزب توده در ایران بود و مانند بسیاری از هم‌قطاری‌هایش برای رسیدن به مال و مقام از تفکراتش و اعتقاداتش برید.

یکی از دلایل خروج او از ایران، نبود آزادی در کشور نبود، بلکه وی به سبب دزدی مجبور به فرار از کشور شد!!

ماجرا از اینجا شروع می‌شود که علیرضا طاهری قبل از انقلاب ارتباط خود را با احمد احرار (سردبیر کیهان لندن) تقویت کرد. به نحوی که به تدریج به یکی از دوستان او تبدیل شد. احرار که پس از انقلاب اسلامی‌در ایران و با وجود داشتن پرونده‌های فساد مالی و ارتباط با دربار پهلوی مجبور شد فرار را بر قرار ترجیح دهد. او که فضای حاکم بر ایران را برای بازگشت خود مناسب نمی‌دانست، از علیرضا طاهری (که هنوز در ایران مشغول فعالیت خبرنگاری بود) خواست تا از اموال و منزلش مراقبت کند.

پس از گذشت مدتی، همین که آب‌ها از آسیاب افتاد، علیرضا طاهری با خیانت در امانت، کلیه اموال و منزل احمد احرار را به فروش رساند و با پولی که به جیب زد هزینه سفر خود به خارج از کشور را تامین کرد و از طریق آن مدتی در فلسطین اشغالی و اروپا روزگار گذراند، تا اینکه سر از رادیو فردا در آورد.

گفتنی است احمد احرار ، هنوز هم کینه این خیانت علیرضا طاهری را در سینه دارد و در محافل مختلف اقدام به بدگویی و ناسزا علیه وی می‌کند.

علیرضا طاهری در جمع تعدادی از ضدانقلاب مقیم خارج از کشور در سالهای دور

جالب است بدانید، علیرضا طاهری به سبب سابقه منفی خود و بدنامی‌اش در برخی مطالب از نام جعلی “یعقوب پندار” استفاده می‌کند تا اینگونه کمتر آبروی نداشته‌اش برود!!

همان‌گونه که می‌بینید، در رادیو فردا همه جور آدمی‌پیدا می‌شود؛ از دزد و کهنه‌فروش گرفته تا تروریست، منافق، بهایی و جاسوس …

علیرضا طاهری اکنون در منزل شخصی خود در خیابان ون‌نس واشینگتون به همراه همسرش، زرینه طاهری زندگی می‌کند و با برخی همکاران سابقش در رادیو فردا مانند نازی عظیما، فرد پتروسیان و … ارتباط دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x