تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

درگیری و ضرب شتم دانشجویان توسط محافظان/اعتراض شدید دانشجویان با شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر

  • کد خبر : 36326
  • 10 اردیبهشت 1393 - 11:14
درگیری و ضرب شتم دانشجویان توسط محافظان/اعتراض شدید دانشجویان با شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر

مراسم مورد نظر از طرف رئیس این دانشکده و جمعی از اعضای هیئت علمی به بهانه درگذشت پدر همسر خاتمی عصر دیروز در این دانشکده برگزار شده بود.

به گزارش حوزه دانشگاه کمال مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، حضور محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان در دانشگاه شهید بهشتی به بهانه حضور در مجلس ختمی که بوسیله رئیس دانشکده حقوق در این دانشکده برگزار می‌شد، با اعتراض دانشجویان همراه شد.

مراسم مورد نظر از طرف رئیس این دانشکده و جمعی از اعضای هیئت علمی به بهانه درگذشت پدر همسر خاتمی در این دانشکده  برگزار شده بود.

در ابتدای ورود خاتمی به دانشگاه جمعی از دانشجویان با سر دادن شعار های مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر سعی بر ممانعت از حضور او در دانشگاه را داشتند که با برخورد فیزیکی تیم حفاظت، چند نفر از دانشجویان دچار جراحات بدنی شده‌اند.

لازم به ذکر است در این مراسم جمعی از اساتید و مسئولین دانشگاه شهید بهشتی از جمله مهرپور رئیس دانشکده حقوق، تهران‌چی رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و جمعی از دیگر معاونین و کارکنان حضور داشتند.

بنا براین گزارش در پایان مراسم نیز دانشجویان با شعارهایی از قبیل مرگ بر منافق و فتنه گر،فتنه گر اعدام باید گردد،فتنه گر حیا کن دانشگاه را رها کن،خاتمی و همراهان وی را بدرقه نمودند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x