تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خاطرات فرح پهلوی، ترانه های گوگوش؛ رهاورد نمایشگاه های خیابانی کتاب کرج! + تصاویر

  • کد خبر : 36087
  • 08 اردیبهشت 1393 - 9:10
خاطرات فرح پهلوی، ترانه های گوگوش؛ رهاورد نمایشگاه های خیابانی کتاب کرج! + تصاویر

در سالی که قرار است مدیریتی جهادی بر مقوله فرهنگ اعمال شود ، کدامین تبصره ، بندهای قانونی این بی قانونی ها را به آب داده است…..

گروه استانی « کمال مهر»؛ مدتها است که در کرج ، دست های پشت پرده ای ، آزادانه در کنار خیابانها ، برای طاغوتی ها  تبلیغ کرده و فرقه های ضاله را ترویج میکنند و جالب اینکه با آغاز سال جدید ، این بساط آزادانه تر از قبل رو به گسترش می رود.

 

در هر گوشه ای که نگاه کنی بساطشان پهن است ، چهار راه !!! کنار میدان !!! زیر پل !!!!

مردم زیادی از کنار بساطشان میگذرند و به تماشا می ایستند…

گاهی هم خم شده و اقلام بساط را زیرو رو میکنند….

 

بعضی وقتها سوالی و جوابی هم بین فروشنده و تماشاگران رهگذر رد و بدل میشود….

جلو که میروی ، در نگاه اول چشمت به کتابهایی میخورد با اسامی آشنا و کمیاب ، وسوسه میشوی که بیشتر نگاه کنی ، موضوع جالب میشود ، کتابهایی با عناوین شاه ماهی ترانه های گوگوش ، نگاهی به فیلمها و زندگی نامه بهروز وثوق ، متن آهنگهای هایده ، لیلا فروهر در ایران ، خاطرات فرح و ….

در یک لحظه تاریخ برایت جا به جا میشود و در فضایی غیر معمول قرار میگیری و اینهمه ناموجهی ! آن هم در کنار خیابان و مکان عمومی ، برایت عجیب به نظر می آید.

کمی دیگر که دقت کنی کتابهای سحر و جادو و ادعیه با اوراد طلسم می بینی و عناوین روی این کتابها هم بسیار جالب توجه است ، مانند ، هفتادو دو دیو،

طلسم چهل روزه  ، رمز دعانویسی و غیره….

 

اوج تعجبت وقتی است که ، کتابهایی از تبلیغ زرتشت و دیگر فرقه ها ، میبینی و سرت از اینهمه فاجعه فرهنگی در سالی که عنوان مقابله با بی فرهنگی گرفته است سوت میکشد.

فروشنده این کتابها تا زمانی که فکر می کند ، خریدارهستی  ، کاری به کارت ندارد ولی همین که دوربینت را بیرون می آوری تا عکس بگیری ،  به شدت در مقابلت موضع میگیرد.

میگویم : خبرنگار هستم و میخواهم گزارش تهیه کنم

مخالفت میکند

ادامه میدهم : مگر خلافی مرتکب میشوی که ممانعت میکنی ؟

میگوید : برخی از این کتابها مورد دارد!!

به شرط اینکه از چهره اش عکس نگیرم راضی به مصاحبه می شود.

 

چیزهایی که میگوید ضد و نقیض است ، از جمله اینکه درآمد چندانی از فروش کتاب در کنار خیابان ندارد ولی با این وجود تمام روز این بساط را میگستراند و کنارش می ایستد.

از مردمی میگوید که اهل کتاب خواندن نیستند و خرید کتاب در سبد کالاهای  آنها جایی ندارد.

و اینکه گستراندن بساط کتاب در کنار خیابان و تبلیغ ! برای کتابخوانی توسط فروشنده محترم ! عده ای از مردم خاص را ، تشویق و از مشتریان دائم این بساط کرده است !!

معلوم است بانیان این مقوله ضد فرهنگی ، پشتیبانی خوب نان و آب داری از این فروشندگان صورت میدهند که این قضیه ، رو به گسترش میرود ، حالا بماند که اهداف پشت پرده این مسئله و دست های پنهان چیست و کجاست ، مهم فرزندان و نوجوانان ما هستند که با وجود ریشه کن شدن طاغوت از کشور و مبارزاتی که با فرقه های ضاله که مثلأ در حال اجرا است ، به راحتی میتوانند کتابها و اطلاعاتی از این دست را به راحتی تهیه کنند.

در ادامه ، اطلاعات درستی از نحوه توزیع و مکان خرید کتابها نمیدهد و این مشخص است که توزیع این کتابها ، سازمان یافته تر از یک خرید و فرو ش معمولی است.

بعد از انداختن چند عکس ، از کنار بساطش دور میشوم و او نفسی به راحتی میکشد.

جایی از این شهر به عکس صابون های یاس توسط ارگانی مربوطه ! ایراد گرفته میشود و در جایی دیگر عکس زنهای برهنه با جوراب های شیشه ای در ویترینهای بر خیابان ، دیده میشود.

مباحثی از این دست را هم در گوشه و کنار شهر میتوان به وفور پیدا کرد.

کار ضد فرهنگی دیر زمانی است که شروع شده ولی معلوم نیست ، زمان مقابله اساسی و اجرایی ، کی فرا خواهد رسید .

در سالی که قرار است مدیریتی جهادی بر مقوله فرهنگ اعمال شود ، چنین کار ضد فرهنگی با کدامین جسارت و مجوز و آزادی عملی صورت میگیرد.

کدامین تبصره ، بندهای قانونی این بی قانونی را به آب داده است…..

ارگان مربوطه !!! هرچه زودتر نسبت به جمع آوری این موضوع اقدام کند وگرنه ، دوربین تیتر۱ نشانه مستقیم بعدی را به آن سمت خواهد رفت.

128253_824

منبع: تیتریک 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x