تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

اولین گردهمایی فعالان عرصه فرهنگی مهرشهر برگزار می شود

  • کد خبر : 36098
  • 08 اردیبهشت 1393 - 12:18
اولین گردهمایی فعالان عرصه فرهنگی مهرشهر برگزار می شود

اولین جلسه هم اندیشی و تجمیع فعالیت های فرهنگی و برنامه ریزی در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح مهرشهر با حضور فعالان این عرصه و امام جمعه محترم مهرشهر در مصلی نماز جمعه این شهربرگزار می شود.

به گزارش «کمال مهر»؛  اولین جلسه هم اندیشی و تجمیع فعالیت های فرهنگی و برنامه ریزی در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح مهرشهر با حضور فعالان این عرصه و امام جمعه محترم مهرشهر در مصلی نماز جمعه این شهربرگزار می شود.

جعفر رضانژاد مسئول برگزار کننده این همایش در خصوص این گردهمایی به خبرنگار ما گفت: با توجه به نامگذاری سال ۹۳ از طرف مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به انجام فعالیتهای فرهنگی توسط جوانان این همایش به صورت خودجوش و در راستای لبیک به دغدغه معظم له برگزار می گردد.

وی در ادامه افزود: ما در شرایط کنونی احساس مسئولیت کرده ایم و برای ایفای هرچه بهتر نقش خود در جامعه  برخود لازم دانستیم که در این راه قدم برداشته و  وظیفه خود در قبال مسائل فرهنگی و اجتماعی  ایفا کنیم.

این فعال فرهنگی در خصوص هدف برگزاری این همایش گفت: هدف اصلی ما از این نشست بررسی مباحث فرهنگی در حال اجرا در سطح منطقه مهرشهر و انسجام هرچه بیشتر آرا و تفکرات فرهنگی است و ایجاد انسجام و اتحاد در برنامه های اجتماعی و فرهنگی مجموعه ها می باشد.

رضانژاد تاکید کرد: ما از همه فعالین مجموعه های فرهنگی ،کانون ها و هئیات منطقه مهرشهر دعوت کردیم که در این همایش حضور بهم رسانده و در راستای منویات مقام معظم رهبری در سطح منطقه برنامه ریزی منسجم و دقیقی را اجرایی نمائیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد ؛ از کسانی که در این راستا صاحب فکر و برنامه هستند نیز دعوت بعمل آورده تا در این مراسم شرکت کرده و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمایند.

گفتنی است این همایش امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در مصلی مهرشهر برگزار می گردد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x