تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

نفوذ رپرهای زیرزمینی در جمع نوجوانان و جوانان+تصاویر

  • کد خبر : 36038
  • 07 اردیبهشت 1393 - 10:34
نفوذ رپرهای زیرزمینی در جمع نوجوانان و جوانان+تصاویر

امروزه شاهد نفوذ موریانه وار رپرهای به اصطلاح زیرزمینی با مقاصد شوم شیطانی در جمع نوجوانان و جوانان و همچنین رشد قارچ گونه این گروه های ضد فرهنگ در فضای مجازی می باشیم.

به گزارش کمال مهر، با افزایش روزافزون خوانندگان و رپرهای زیر زمینی و عدم برخورد قاطعانه مراجع قانونی با این معضل فرهنگی – اجتماعی امروزه شاهد موج جدیدی از فعالیت های این گروه های مخرب در کشورمان می باشیم، که در کمال تأسف باید گفت این اشخاص با اعتماد به نفسی که از طریق عدم برخورد مراجع ذی ربط کسب نموده اند بدون هیچ ترس و واهمه ای در مجامع مختلف ورزشی و عمومی حضور پیدا می نمایند.

1-(4)

خبرنگار سرویس وبگردی ۸دی نیوز طی رصد شبکه های اجتماعی با تصاویر مختلفی از این رپرهای به اصطلاح زیرزمینی مواجع شد؛ متاسفانه این اشخاص از بین ورزشکاران و هنرمندانی که ظاهرا الگوی جوانان ما شده اند سر در آورده بودند. این تصاویر که اغلب در مهمانی های شبانه و مراکز تفریحی ثبت گردیده انتشار وسیعی در وبسایت های اینترنتی طرفداران این اشخاص پیدا نموده است.

نا گفته نماند که این افراد برای تولید موزیک ویدیوهای خود و جذب اسپانسرهای ثروتمند پا به هتل های چندین ستاره و مراکز تجاری گذاشته اند.

نکته دیگر آن است که مسئولین ثروتمند این مراکز بدون هیچ ترسی علاوه بر حمایت های مالی از تولید کنندگان این موزیک ویدیوها فرصت را مقتنم شمرده و به تبلیغ مراکز تجاری خود می پردازند.

1-(2)

حال شاهد این هستیم که با عدم برخورد قاطعانه با پرونده های قضایی همچون ” تولید کلیپ غیر اخلاقی در هتل کادوس رشت ” اسپانسرهای این موزیک ویدیوها آزادانه به فعالیت های خود ادامه می دهند. و نکته قابل تاسف این است که عدم برخورد بازدارنده با پرونده هایی هم چون “هتل کادوس رشت” این مسئله را به اثبات می رساند که شتر سواری دولا دولا هم امکان پذیر می باشد!

1-(5)

موسیقی رپ و راک به عنوان موسیقی‌ های ریتمیک که بر اساس سبک غربی و با هدف ترویج مضامین غیراخلاقی و به خصوص با تاکید بر روابط نامشروع پا به عرصه گذاشته‌ است در سال های اخیر و با مقاصد شوم شیطانی خود و با حمایت شبکه های ماهواره ای و اینترنتی و جریان های معاند سعی کرده‌ است جایی برای خود در عرصه موسیقی کشورمان باز کند، اما چون این سبک نتوانست به طور رسمی از مجاری قانونی کشورمان مجوزهای لازم را برای انتشار آثار خود کسب نماید به رشد قارچ گونه در فضای مجازی روی آورده است.

2

این خوانندگان و رپرهای زیر زمینی پا را از این فراتر نهاده و در جمع طرفداران خود دریافت مجوز برای برپایی کنسرت در برج های مرتفع پایتخت را وعده داده اند.

مسئله دیگر ارتباط گسترده طرفداران این خوانندگان زیرزمینی و شبکه سازی اجتماعی آن ها در فضای مجازی می باشد و همچنین روابط صمیمی و گرم این رپر ها که با هدف افزایش مخاطبان خود صورت می پذیرد و این موسیقی های مبتذل همانند موریانه در میان نوجوانان و جوانان در حال رشد می باشند.

4545

در پایان باید گفت که برسی های اجمالی درباره عملکرد این گروه های ضد فرهنگ نشان دهنده این نکته است که این اشخاص تنها اسم زیر زمینی را با خود به یدک می کشند و در سال های اخیر این مسئله را به اثبات رسانده اند که آزادانه و با سوءاستفاده از ضعف نهادهای نظارتی می توانند در این عرصه به فعالیت های خود بر روی زمین ادامه دهند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x