تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

قاتل شهید “حسن شحاته” دستگیر شد

  • کد خبر : 35933
  • 07 اردیبهشت 1393 - 7:47
قاتل شهید “حسن شحاته” دستگیر شد

حدود یک سال قبل و هنگام مراسم نیمه شعبان، شیخ “حسن محمد شحاته” از رهبران شیعیان مصر به همراه سه تن از پیروان اهل بیت (ع) در منطقه “ابوالنمرس” هدف حمله گروهی از عناصر افراطی تکفیری قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای اداره تحقیقات جنایی در عملیات مشترکی با نیروهای امنیت ملی و اداره کل امنیت مصر، متهم اصلی شهادت “حسن شحاته” را دستگیر کردند.

سایت “اخبار مصر” تأکید کرد؛ این متهم تحت تعقیب در یکی از کمین‌ها در شهر “مطروح” و قبل از فرار به کشور لیبی به دام افتاد.
سرتیپ “العنانی حموده” رئیس اداره امنیت شهر “مطروح” تأکید کرد که “حمدی محمد محمد بریک الجلعاوی” (۴۲ ساله) متهم اصلی ماجرای قتل “حسن محمد شحاته” و چند تن دیگر است که قبل از فرار به لیبی، دستگیر شد.
این فرد پس از دستگیری اعتراف کرد که به دلیل آنکه تحت تعقیب بوده، قصد داشته است که به لیبی فرار کند. حدود یک سال قبل و هنگام مراسم نیمه شعبان، شیخ “حسن محمد شحاته” از رهبران شیعیان مصر به همراه سه تن از پیروان اهل بیت (ع) در منطقه “ابوالنمرس” هدف حمله گروهی از عناصر افراطی تکفیری قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
شیخ شحاته به دعوت یکی از ائمه مساجد “ابوالنمرس” برای شرکت در مراسم نیمه شعبان به این منطقه رفته بود که ناگهان با حمله عناصر سلفی افراطی مواجه شد؛ در این حمله ناجوانمردانه، وی به همراه ۳ تن دیگر از پیروان اهل بیت (ع) زیر ضربات بی رحمانه مشت و لگد عناصر افراطی تکفیری به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x