تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کشف حافظه رایانه‌ای پرده از بزرگترین پرونده تجاوز به کودکان در آمریکا برداشت

  • کد خبر : 35802
  • 06 اردیبهشت 1393 - 8:04
کشف حافظه رایانه‌ای پرده از بزرگترین پرونده تجاوز به کودکان در آمریکا برداشت

پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده است که یک معلم بین المللی با تجاوز به ۹۰ کودک بزرگترین پرونده تجاوز به کودکان را رقم زده است.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر به نقل از یورونیوز:پلیس فدرال آمریکا(اف بی آی) با اعلام هویت معلمی که در مدارس آمریکایی خارج از ایالات متحده تدریس می کرده، اعلام کرد که تصویر نزدیک به ۹۰ کودکِ قربانیِ تجاوز جنسی را از یک حافظه رایانه ای متعلق به این شخص کشف کرده است.

“ویلیام جیمز واهی” که ماه مارس در ۶۴ سالگی در ایالت مینسوتا خودکشی کرد از ۱۹۷۲ میلادی در مدارس بین المللی تدریس کرده بود. وی در سال ۱۹۶۹ در ایالت کالیفرنیا به اتهام کودک آزاری محکوم به تحمل زندان شده بود.

کریس وودهِد، رئیس هیات مدیره مدرسه بین المللی ساوت بانک می گوید: «ممکن است که به این موضوع فکر کرده باشید که او به دلیل تعرض جنسی به کودکان، در آمریکا محکوم شده بود و این محکومیت می توانست مانع تدریس وی به عنوان معلم در ایالات متحده شود. این یک راز است که چگونه او توانسته به گمانم از ۱۹۷۲ با چنین محکومیتی در سابقه اش در مدارس بین المللی سراسر جهان تدریس کند.»

مدرسه بین المللی ساوت بانک روز پنجشنبه تایید کرد که تصویر ۵۰ تا ۶۰ تن از دانش آموزانش در میان تصاویر قربانیان این معلم دیده می شوند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x