تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

آزار و اذیت با تهدید قمه/”فیلم سیاه” جنایت هایی را بر ملاکرد+عکس

  • کد خبر : 35712
  • 04 اردیبهشت 1393 - 9:55
آزار و اذیت با تهدید قمه/”فیلم سیاه” جنایت هایی را بر ملاکرد+عکس

باند سیاهی که با تهدید قمه نوجوانان پایتخت را مورد آزار و اذیت قرار می دادند و از این عمل بی شرمانه فیلمبرداری می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، ‏ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه ۲۵ فروردین ماه ماموران گشت ضربت سرکلانتری هشتم حین گشت زنی در خیابان کاشان بودند که به دو دستگاه موتور سیکلت پلاک مخدوش مشکوک شده که هر دو ‏موتورسیکلت را متوقف کردند.

ماموران پس از بازرسی یک قبضه قمه از متهمان کشف کردند که با کشف قمه و با این احتمال که متهمان زورگیر هستند ماموران در صدد انتقال آنان به کلانتری را داشتند که در حین انتقال یکی از متهمان فردی به هویت ‏”مهران” در حالیکه سعی داشت چیزی را از ماموران مخفی کند اقدام به پرت کردن گوشی تلفن همراه خود به لابه لای شمشادها در کنار خیابان نمود که این عمل متهم ظن مامورین را تشدید کرده و پس از کشف موبایل و بررسی محتویات داخل آن مشخص شد یک صحنه ضبط شده توسط “مهران” که در حال زورگیری و آزار و اذیت با قمه از نوجوانی است در ان وجود دارد.

به دنبال این موضوع متهمان بلافاصله تحت الحفظ به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند که در ادامه فیلم ضبط شده طی گزارشی به مقام قضایی منعکس و دستور پیگیری ویژه این پرونده صادر شد که ماموران در ادامه ضمن شناسایی “حامد” فردی که از وی توسط باند “مهران” زورگیری شده بود ‏شناسایی و شاکی پس از دعوت به کلانتری در مواجه حضوری متهمان را شناسایی و اعلام داشت متهمان در تاریخ ۱۷فروردین ماه در حاشیه بزرگراه نواب درحالیکه منتظر کرایه تاکسی به مقصد میدان توحید بودم با قمه از من زورگیری کرده و گوشی و تمامی وجه نقد مرا به زور سرقت کردند.

سرهنگ کیومرث حسنوند درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:با اطلاعات بدست آمده از شاکی و تحقیقات و بازجویی های فنی صورت گرفته از متهمان مشخص شد متهمان اعضای باند زورگیران خشن در مرکز پایتخت هستند که پس از شناسایی طعمه های خود آنان را با زور و تهدید به مکان خلوتی کشانده ضمن آزار و اذیت و فیلمبرداری از این عمل بی شرمانه اموال با ارزش آنان را نیز به سرقت می بردند.

کلانتر ۱۱۲ ابوسعید خاطرنشان کرد:پرونده ایی در این رابطه تشکیل و برای تحقیقات بیشتر و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x