تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

توهین روزنامه اصلاح‌طلب آرمان به اصفهانی ها/ اصفهانی ها سخت می بخشند!+عکس

  • کد خبر : 35448
  • 03 اردیبهشت 1393 - 11:04
توهین روزنامه اصلاح‌طلب آرمان به اصفهانی ها/ اصفهانی ها سخت می بخشند!+عکس

روزنامه آرمان روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه در مطلبی از دفن فرای، جاسوس انگلسی در ایران حمایت کرده است و وصیت وی را محترم شمرده است.

به گزارش کمال مهر، روزنامه آرمان روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه در مطلبی از دفن فرای، جاسوس انگلسی در ایران حمایت کرده است و وصیت وی را محترم شمرده است.

این نوشته در ادامه به اصفهانی ها توهین کرده است و اینکه اجازه دفن یک جاسوس را در این شهر به مسئولین نمی دهند، یک خصلت اصفهانی ها می داند.

ضمن پوزش از هم وطنان اصفهانی این مطلب در ادامه درج شده است:

«وصیت کرده که در ایران آن هم در کنار زاینده‌رود به خاک سپرده شود که این دوستی او قابل ستایش است. شاید یکی از دوستانش در ایران یعنی محمود احمدی‌نژاد در این صورت بیشتر می‌تواند به او سر بزند و برایش دعای خیر کند البته تنها احمدی‌نژاد نیست که او را دوست دارد و بسیاری از مورخان و ایران‌شناسان هم به او احترام می‌گذارند اما برخی هم هستند که اصفهان را خیلی دوست دارند و تصور می‌کنند نباید فرای در اصفهان دفن شود. البته حساب مسئولان محترم اصفهان از این افراد جداست. دیروز خواندیم که پیکر ریچارد فرای را می‌خواهند در شیراز به خاک بسپارند و تا الان هم صدای اعتراضی از آن خطه کشور بلند نشده است؛ خب به هر حال اصفهانی‌ها به ویژگی‌هایی خاصی معروف هستند و خاک اصفهان هم دارایی آنهاست که سخت به دیگران می‌بخشند!»

 

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x