تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تجمع اعتراضی بانوان به جشن همسر روحانی مقابل نهاد ریاست جمهوری

  • کد خبر : 35534
  • 03 اردیبهشت 1393 - 17:51
تجمع اعتراضی بانوان به جشن همسر روحانی مقابل نهاد ریاست جمهوری

تعدادی از زنان تهرانی ظهر امروز در اعتراض به برگزاری جشن روز زن در کاخ سعدآباد، مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت کمال مهر، تعدادی از بانوان تهرانی به صورت خودجوش و در اعتراض به جشن برپا شده از سوی همسر رئیس جمهور ظهر امروز در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

بانوان تجمع‌کننده پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سر دادن شعارهایی نظیر «دولت تدبیر و امید، تأسف، تأسف» و «انصراف از یارانه، ریخت و پاش شاهانه» اعتراض خود را به برگزاری جشن همسر رئیس‌جمهور ابراز کردند.

یکی از بانوان حاضر در این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با تأکید بر خودجوش بودن این تجمع تصریح کرد: ما بانوان از قسمت‌های مختلف شهر به اینجا آمده‌ایم تا اعتراض خود را به شیوع اشرافی‌گری در جامعه و در میان دولتمردان اعلام کنیم.

بانوان معترض به جشن همسر رئیس‌جمهور همچنین پلاکاردهایی با عنوان «مسئول بی‌اراده، کو زندگی ساده» و «حذف یارانه‌ها اولویت دارد یا برگزاری جشن» اعتراض خود را ابراز کردند.

بنا بر این گزارش این بانوان در مسیر نهاد ریاست جمهوری تا میدان پاستور را با سر دادن شعارهایی به راهپیمایی پرداختند بیانیه اعتراض آمیز خود را به دفتر رئیس‌جمهور تحویل دادند.

در پایان نیز بیاینه ای از سوی بانوان تجمع کننده قرائت شد که بخشی از آن آمده است: ‌«هنوز بیش از یک ماه از بیانات مقام معظم رهبری در نخستین روز سال جدید نگذشته و هنوز پیام حکیمانه معظم له در هشدار نسبت به مسائل فرهنگی در گوش ها طنین انداز است و دغدغه مسائل فرهنگی چیزی نیست که ایشان به تازگی نسبت به آن ابراز نگرانی فرموده باشند.

مسئله شبیخون فرهنگی نکته بسیار قابل تاملی است که ایشان با دقت نظری عمیق ۱۵ سال قبل مطرح نمودند اما افسوس در این سال ها این هشدار و تیزبینی امام خامنه ای آن طور که می‌بایست جدی گرفته نشده حال پس از این سال ها شبیخون فرهنگی به قتل عام فرهنگی تبدیل شده است و به وضوح و آشکارا همه اقشار جامعه را به کام سیاه خویش فرو می کشد.»

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به جشن برگزار شده از سوی همسر رئیس جمهور آمده:‌ «به خدا این گونه مسائل آن هم از دست همسران مسئولین و مقامات یک نظام اسلامی چیزی است که خواب را از چشم انسان مسلمان می رباید بدانید و آگاه باشید ما تا آخرین قطره خون در حمایت از آرمان های مقدس امام خمینی(ره) ایستادگی نموده و کوتاه نخواهیم آمد و شما اگر این گونه تسامح نمایید پاسخی در برابر امام و شهیدان در دادگاه عدل الهی نخواهید داشت.»

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x