تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

کاشت نگین ۷میلیونی در چشم، دغدغه جدید میلیونرهای تهرانی/تصاویر جدید دفتر ولنجک احمدی‌نژاد در کنار مشایی/راز زنی که یک مرد را مانند سگ می‌گرداند، فاش شد

  • کد خبر : 35213
  • 02 اردیبهشت 1393 - 7:55
کاشت نگین ۷میلیونی در چشم، دغدغه جدید میلیونرهای تهرانی/تصاویر جدید دفتر ولنجک احمدی‌نژاد در کنار مشایی/راز زنی که یک مرد را مانند سگ می‌گرداند، فاش شد

کاشت نگین ۷میلیونی در چشم، دغدغه جدید میلیونرهای تهرانی، تصاویر جدید دفتر ولنجک احمدی‌نژاد در کنار مشایی، راز زنی که یک مرد را مانند سگ می‌گرداند، فاش شد و … از جمله اخبار جذاب بسته خبری ۱ اردیبهشت است.

به گزارش خبرنگار سیاسیکمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۲ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

امیرخانی در لیست تحت تعقیب رژیم صهیونیستی قرار گرفت!

یک سایت صهیونیستی با اشتباهی مضحک در نسبت دادن آدم‌ها، “رضا امیرخانی”، نویسنده و رمان‌نویس را به نسل‌کشی متهم کرد، بر این اساس کیهان نوشت: “مازیار بیژنی”، کاریکاتوریست و خالق انیمیشن‌های “هولوکاست” در صفحه مجازی خود در اینترنت، درباره این اتفاق نوشت: “یکی از گرافیست‌های مطرح ایران در یکی از صفحات اجتماعی خود مطلبی با عنوان “بخند رضا … همه مشتریات پریدن!” منتشر کرده است که به ماجرایی درباره رضا امیرخانی، رمان نویس ایرانی اشاره دارد.

متن کامل این یادداشت در ادامه می‌آید: سال ۸۹ پس از راه‌اندازی سایت هولوکارتون (با موضوع طنز و کاریکاتور ماجرای هولوکاست) سایت‌‌ها و وبلاگ‌های غربی عکس‌العمل‌های زیادی نشان دادند که تندترین آن‌ها از طرف سایت و وبلاگ‌های صهیونیستی بود. یک روز در جستجویی که داشتم به وبلاگی صهیونیستی برخوردم که پس از لینک دادن به هولوکارتون یادداشتی به عنوان تحلیل هم نوشته بود به همراه عکسی خندان از رضا امیرخانی در صفحه که ابتدا از دیدنش چهار شاخ ماندم.

نویسنده که لابد صهیونیستی دو آتشه بوده با لحن تند و عصبانی راه‌اندازی هولوکارتون را محکوم کرده بود و عکس امیرخانی را هم به عنوان مدیر این پروژه گذاشته بود با این عنوان: رضا امیر خانی متخصص در شعر و ادبیات فارسی و نسل کشی! بعد متوجه شدم که طرف دنبال شناسایی گروه راه‌اندازی هولوکارتون بوده و چون اسم گروه طراح سایت مرکز فرهنگی “ارمیا” بود لابد ارمیا را هم سرچ کرده و به کتاب ارمیا نوشته رضا امیرخانی رسیده و در نهایت عکس رضا را هم پیدا کرده و به عنوان یهودستیز اصلی در وبلاگش گذاشته است.

آن قدر هم از دست رضا عصبانی بوده که زیر عکسش نوشته: بخند رضا، همه مشتریات پریدن! لابد به تصور این که مرکز فرهنگی ارمیا یک مرکز گرافیکی بین‌المللی است و حالا که با راه‌اندازی این سایت جامعه جهانی را به خشم آورده طبعا مشتریان بین‌المللی هم آن را تحریم خواهند کرد… و این گونه شد که رضا امیرخانی هم به اتهام مشارکت در کشتار هولوکاست در لیست سیاه نازی‌های تحت تعقیب رژیم صهیونیستی قرار گرفت”.


کاشت نگین ۷میلیونی در چشم، دغدغه جدید میلیونرهای تهرانی 

از آن‌جا که سالانه بیش از ۸۰ هزار جراحی بینی در کشور انجام می‌شود و به‌گفته رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ۵۰ درصد این جراحی‌ها ریشه درمانی ندارند؛ با فرض این‌که حداقل هزینه هریک از این جراحی‌ها ۳ میلیون تومان باشد، رقمی بالای ۱۲۰ میلیارد تومان در سال صرف جراحی‌های زیبایی بدون رویکرد درمانی می‌شود.

به گزارش تسنیم، اگر این رقم را به هزینه جراحی‌های زیبایی دیگر قسمت‌های بدن اضافه کنیم، متوجه می‌شویم که هر سال ‌میلیاردها میلیارد برای این نوع جراحی‌ها هزینه می‌شود…! به‌تازگی آوازه نوعی از جراحی‌ها یعنی کاشت نگین در چشم میان جوانان پیچیده است که بخشی از این جراحی‌های زیبایی در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران انجام می‌شود و پیگیری‌های تسنیم از این حکایت دارد که تا پیش از آغاز سال ۹۳ و ابتدای اسفند‌ گذشته، ۴ نفر‌ چنین جراحی‌ را انجام داده‌اند. این نگین‌ها فقط در هلند ساخته می‌شوند و قیمت آن‌ها رقمی حدود ‌هزار و ۵۰۰‌ تا ۲۰۰۰ دلار معادل ۴ و نیم تا ۵ میلیون تومان است.

فرد متقاضی این مبلغ را به‌صورت دلار‌ پرداخت می‌کند و نگین توسط بیمارستان خریداری می‌شود. جنس این نگین‌ها پلاتین است و در ۳ مدل قلب، ستاره و کلید سل (یکی از علامت‌های موسیقی) کاشته می‌شود. این نگین‌ها حالت قوسی و مشابه انحنای کره چشم دارند و در قسمت سفیدی چشم قرار می‌گیرند. زیبایی این نگین‌ها فقط در این است که وقتی فرد به‌سمت دیگری نگاه می‌کند، نگین داخل چشم  مشخص شود. تمام این ویژگی‌ها در حالی است که فردی مطلع در مطب یکی از پزشکانی که این جراحی را انجام می‌دهد به خبرنگار تسنیم می‌گوید: هیچ‌کدام از این نگین‌ها درخشندگی ندارند و بسیار معمولی هستند و هزینه تمام‌شده این جراحی حدوداً ۷ میلیون می‌شود.

این فقط نیمی از ماجرای جراحی‌های عجیب و غریبی است که روی چشم انجام می‌شود، ظاهراً رنگ چشم برخی افراد دلشان را زده و می‌خواهند رنگش را عوض کنند؛ البته برای همیشه و تا آخر عمرشان. عنبیه‌های مصنوعی برای تغییر رنگ چشم به‌طور دائم در چشم کار گذاشته می‌شود که طی یک سال گذشته ۷ نفر این جراحی را برای زیباتر شدن انجام داده‌اند و یکی از این افراد آقا و بقیه خانم بوده‌اند. این عنبیه از جنس پروتز و یا سیلیکون است که باز کلینیک آن را برای بیمار تهیه می‌کند و آخرین قیمت آن ۵۵۰۰ دلار (۱۷ میلیون) بود و قیمت نهایی آن بستگی به قیمت دلار دارد. این عنبیه‌ها به سه رنگ آبی، سبز و طوسی است و حداقل هزینه جراحی آن حدوداً ۱۸ تا ۱۹ میلیون خواهد شد.

تصاویر جدید دفتر ولنجک احمدی‌نژاد در کنار مشایی 

“حامد فتاحی” از فعالان شبکه اجتماعی گوگل پلاس تصاویری را از دفتر ولنجک “محمود احمدی‌نژاد” به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پیام نو، احمدی‌نژاد و یاران نزدیکش از زمستان ۹۲ به ولنجک و ساختمانی در این منطقه نقل مکان کرده‌اند و تمام برنامه‌ها، دیدارها و برنامه‌ریزی‌ها برای دانشگاه ایرانیان در ساختمان ولنجک صورت می‌گیرد، ساختمانی که نزدیکان احمدی‌نژاد می‌گویند، دولتی نیست و از محل درآمدهای دانشگاه تامین مالی می‌شود.

حضور پوتین در کلیسای جامع مسکو در روز عید پاک

عصر ایران منتشر کرد، مرغ‌های معدوم شده در ژاپن از بیم گسترش آنفلوآنزای مرغی

خواب مردم روی زمین پس از زلزله ۶.۲ ریشتری در ماناگوئا پایتخت نیکاراگوئه


راز زنی که یک مرد را مانند سگ می‌گرداند، فاش شد

چند روز پس از انتشار ویدیوی مربوط به رفتار عجیب یک زن که مردی را مانند یک سگ در خیابان‌های لندن به دنبال خود می‌کشید، روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت راز این عملکرد غیر طبیعی را فاش کرد. این روزنامه پس از جستجوهایی توانسته است با این خانم مصاحبه‌ای انجام دهد. او که یک هنرپیشه نه چندان مشهوری است گفته که می‌خواسته واکنش مردم نسبت به چنین اقدامی را مشاهده کند.

به گزارش جام، ایندیپندنت نام این زن را “ایدن اویتال الکسندر” ذکر کرده که گفته است به مدت بیست سال هنرپیشه تئا‌تر بوده است. خانم اویتال گفته که با یک دوربین مخفی، واکنش مردم را ضبط می‌کرده است. یکی از عابران هنگام مشاهده این صحنه رعایت قوانین حقوق بشر را به این زن یادآوری کرده است.

برخی دیگر نسبت این مرد را از اویتال سوال می‌کردند. اما او سوال آن‌ها را با حرکات نامفهومی بی‌پاسخ می‌گذاشت.

ازدواج دسته جمعی در افغانستان به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)

فارس نوشت: به مناسبت میلاد بزرگ بانوی جهان اسلام(س) مسئولان کمیته امام خمینی(ره) مراسم ازدواج دسته جمعی در کابل برگزار کردند.


بسته بودن فرودگاه بین‌المللی زاهدان ‌در شب‌

به گزارش رجانیوز، مسافرانی که شب‌ها به فرودگاه بین‌المللی زاهدان می‌آیند با درب بسته این فرودگاه مواجه می‌شوند و تا ساعت هفت یا هشت صبح باید پشت درب فرودگاه بمانند تا این در باز شود. جای سوال دارد اگر هواپیمایی در آسمان سیستان نیاز به فرود اضطراری داشت معلوم نیست باید کجا فرود بیاید و با مسافرانش چه کند؟

انگلیس درصدد تاسیس یک پایگاه نظامی در یکی از کشورهای عربی است 

روزنامه ورلد تریبون به نقل از مسئولان انگلیسی نوشت: ارتش انگلیس تلاش می‌کند تجهیزات (نظامی) خود را از افغانستان به یکی از کشورهای همپیمان خود در شورای همکاری خلیج فارس منتقل کند و “فیلیب هاموند” وزیر دفاع انگلیس گفته است که سال‌هایی که در افغانستان سپری کردیم، این فرصت را برای ما فراهم کرد تا تمرین‌های لازم را به نیروهایمان در جریان حضورشان در این کشور آموزش دهیم، ما به نیروهایمان نحوه تعامل در جنگ در بیابان‌ها و در هوای گرم را آموزش داده‌ایم؛ لذا در اندیشه ایجاد یک پایگاه نظامی دائمی در یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) هستیم.

به گزارش تسنیم، این روزنامه آمریکایی به سفر اخیر وزیر دفاع انگلیس به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و گفتگوهایش با برخی مقامات “قطر” در این زمینه، اشاره کرد و به نقل از هاموند نوشت: انگلیس موضوع تاسیس یک پایگاه نظامی دائمی را در یکی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) مانند بحرین و عمان مطرح کرده است اما ممکن است در نهایت با آمریکا در تاسیسات نظامی آن در قطر مشارکت کنیم.

هاموند- در کنفرانس خبری خود در جریان سفرش به دوحه- گفت: تاکنون هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نکرده‌ایم، اما این یکی از گزینه‌های ارائه شده در این زمینه است.


جده به دنبال ساخت برج یک کیلومتری

کشورهای عربی برای داشتن اولین‌ها با هم رقابت می‌کنند و بر این اساس ساخت برجی مرتفع در “جده” به ارتفاع یک هزار متر در دستور کار است. ارتفاع این برج یک هزار و ۶۰۰ متر است ولی در ادامه در خصوص ارتفاع آن تجدید نظر شد.

به گزارش ایرنا، عربستان برای رقابت با دبی و تصاحب عنوان داشتن بلندترین برج جهان، از هفته آینده عملیات اجرایی ساخت ساختمان بلند مرتبه‌ای با حدود یک هزار متر ارتفاع در شهر جده را آغاز خواهد کرد. این ساختمان سه برابر مرتفع‌تر از بلند‌ترین ساختمان در اروپا (ساختمان شارد لندن با ۳۱۰ متر ارتفاع) است و از برج خلیفه دبی با ۸۰۰ متر ارتفاع که در حال حاضر عنوان مرتفع‌ترین برج جهان را دارد، بلندتر است.

به گزارش خبرگزاری آجی ایتالیا، برآورد اولیه برای ساخت این برج بیش از ۱. ۲ میلیارد دلار است و این ساختمان دارای واحدهای اداری، مسکونی‌های لوکس و یک هتل لوکس خواهد بود و پشت‌بام آن به عنوان بلند‌ترین نقطه ساخت بشر برای رویت آسمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این برج همچنین ۵۹ آسانسور خواهد داشت. ساخت این ساختمان ۶۳ ماه به طول خواهد انجامید و چند شرکت غربی اجرای آن را به عهده دارند.

پایش مرز با بالن‌های مرزبانی 

به گزارش ایسنا، مرزبانی ناجا با استفاده از بالن مرزهای کشور را رصد خواهد کرد و در صورتیکه اجرای آزمایشی آن با موفقیت انجام شود، استفاده از این وسیله در مرزهای کشور گسترش خواهد یافت.

عصر ایران/ مناطق تحت تسلط ارتش سوریه و تروریست ها (نقشه) 


جشن تولدی در بهشت زهرا (س)

جهان نوشت: همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ، جشن میلاد “شهید ابراهیم هادی” با حضور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در قطعه ۲۶ شهدای بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.


“اتحادیه جهانی علمای مسلمانان” در فهرست گروه‌های تروریستی

روزنامه لندنی “العرب” امروز نوشت: منابع آگاه عربستانی اعلام کردند که مقامات این کشور درصدد آن هستند نام “اتحادیه جهانی علمای مسلمانان” که ریاست آن را “یوسف قرضاوی”، پدر معنوی اخوان المسلمین برعهده دارد در فهرست سازمان‌های ترویستی قرار دهند.

به گزارش جام، به گفته این منابع، علت این اقدام عربستان این است که این سازمان را یکی از سازمان‌های تندرو وابسته به اخوان المسلمین می‌دانند و معتقدند اخوان المسلمین از آن به عنوان سرپوشی برای فعالیت‌های خود استفاده می‌کند. عربستان پیشتر اخوان المسلمین را در فهرست سازمان‌های تندرو و تروریستی که از هرگونه فعالیت ممنوع هستند قرار داد. همچنین این کشور علاوه بر نام اخوان المسلمین گروه تروریستی “دولت اسلامی عراق و شام” (داعش) و جبهه النصره را در فهرست سازمانهای تروریستی قرار داد.


انتشار تصویر رو به “موت” ملک عبدالله در آمریکا جنجال ساز شد 

به گزارش ورلد تریبیون؛ منابع دیپلماتیک معتقدند دولت “باراک اوباما” به عمد تصویری از “ملک عبدالله”، ‌پادشاه عربستان سعودی را منتشر کرده که وی را درحال استفاده از لوله اکسیژن نشان می‌داد. به گفته این منابع پرسنل کاخ سفید در جریان جلسه باراک اوباما با ملک عبدالله این عکس را از ملک عبدالله تهیه کرده‌اند اما مقامات عربستان به هیچ‌وجه تمایلی به انتشار این تصویر نداشتند.

به گزارش تسنیم، این منابع در ادامه افزودند: ” اما عکاس کاخ سفید تاکید کرد که به علت تاریخی بودن این صحنه اقدام به عکس‌برداری کرده است.”  یک روز بعد این تصویر در اختیار گروه‌های مخالف در عربستان قرار گرفت. منبع فوق دراین‌باره گفت: “انتشار این عکس از سوی کاخ سفید بیانگر این مساله بود که ملک‌عبدالله و دیگر اعضای خاندانش درحال سقوط هستند.”

با توجه به حساسیت مساله دادگاه سلطنتی عربستان درخواست کرده بود که عکسی از ملک عبدالله در این شرایط گرفته نشود. این دادگاه همچنین پیشنهاد کرده بود که عکسبرداری پس از پنهان کردن لوله تنفسی در زیر عبای ملک عبدالله انجام شود.
عکس جنجالی ملک عبدالله پس از ملاقات شبانه اما بی‌نتیجه وی با اوباما منتشر شد. مدتی بعد وبسایت کاخ سفید به غیر از یک عکس تمام تصاویر ملاقات اوباما و پادشاه عربستان را حذف کرد.

به گفته منابع پس از آنکه مشاوران اوباما به این نتیجه رسیدند که مذاکرات میان اوباما و ملک عبدالله بی‌نتیجه خواهد بود ملاقات رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان پس از چند ساعت به پایان رسید. برخی کارشناسان معتقدند آمریکا پس از توافق احتمالی با ایران به دنبال منزوی ساختن عربستان و درعین حال نزدیک شدن به دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس بخصوص امارات متحده، عمان و قطر است.
انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۵
انتشار
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x