تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

تکنسین‌های بی‌تجربه، بیماران سرطانی انگلیس را بیمار‌تر کردند + عکس

  • کد خبر : 35275
  • 02 اردیبهشت 1393 - 8:54
تکنسین‌های بی‌تجربه، بیماران سرطانی انگلیس را بیمار‌تر کردند + عکس

عدم تخصیص بودجه برای آموزش دادن به کادر پزشکی در کشور انگلستان خیل بیماران را با تکنسین‌های بی‌تجربه و ناکارآمد به ویژه در درمان سرطان مواجه کرده است.


به گزارش  کمال مهر؛ جدید‌ترین رسوایی پزشکی در کشور انگلستان در خصوص تعرفه‌های قیمت انجام درمان رادیوتراپی یا پرتو درمانی بر روی بیماران مبتلا به سرطان است.
گفتنی است، دولت انگلستان و به ویژه نخست وزیر این کشور دیود کامرون در سال ۲۰۱۲ اعلام کرده بود که رقمی بالغ بر ۲۳ میلیون پوند صرف خرید و نصب تجهیزات جدید پرتو درمانی در بیمارستان‌های سراسر این کشور خواهد کرد.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، علی رغم این وعده هنوز دستگاه‌های جدید پرتو درمانی که براساس ادعای سازندگان آنها هزینه کمتر برای بیماری ولی قدرت درمانی بالاتری دارند در بسیاری از بیمارستان‌ها راه اندازی نشده و یا در صورت نصب پرسنل و خدمهٔ بیمارستان در زمینه کار با این تجهیزات آموزش‌های لازم را ندیده‌اند.
پرتو درمانی یکی از روش‌های درمانی بسیار مهم در درمان انواع سرطان‌ها است و اغلب پزشکان در مواقع لزوم انجام آن را در کنار جراحی و یا شیمی درمانی برای بیماران تجویز می‌نمایند.
هزینه انجام جلسات متعدد پرتو درمانی در کشور انگلستان بسیار بالا است و خانواده افراد مبتلا به سرطان مجبور به پرداخت هزینهٔ بسیار بالایی برای درمان هستند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x