تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

iPhone 6 در طرح ها و رنگ های مختلف + عکس

  • کد خبر : 34894
  • 31 فروردین 1393 - 8:17
iPhone 6 در طرح ها و رنگ های مختلف + عکس

وب سایت فرانسوی NoWhereElse با همکاری یک طراح معروف (Martin Hajek) همه این اطلاعات را جمع آوری کرده اند و بر اساس ان مدلی از iPhone 6 را به صورت فرضی طراحی کرده اند. تعدادی از این عکس ها را به نمایش گذاشته ایم.

 

به گزارشکمال مهر: iPhone بعدی اپل قبل از شهریور ماه به بازار نمی آید, اما اطلاعات و شایعات زیادی در هفته های گذشته در رابطه با این محصول منتشر شده است. همه این اطلاعات در یک موضوع مشترک است و آن نمایشگر ۴.۷ اینچی گوشی جدید است. چند روز قبل, عکسی منتشر شد که قاب گوشی و اندازه آن را به نمایش می گذاشت.

وب سایت فرانسوی NoWhereElse با همکاری یک طراح معروف (Martin Hajek) همه این اطلاعات را جمع آوری کرده اند و بر اساس ان مدلی از iPhone 6 را به صورت فرضی طراحی کرده اند.

این وب سایت اعلام کرده است که ما بر اساس تمامی اطلاعات و عکس های منتشر شده در رابطه باiPhone 6 آن را طراحی کردیم.

این مدل مفهومی, نمایشگری ۴.۷ دارد که فاصله آن از لبه گوشی خیلی خیلی کم است. دلیل اصلی بزرگ تر دیده شدن محصول جدید نسبت به مدل قدیمی, همین فاصله کم است.محصول جدید در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی شده است که برخی از آنها را به نمایش گذاشته ایم.گوشی iPhone 6 در این طراحی ۲۰% باریک تر از مدل قبلی خود است.

اگر گوشی جدید اپل به این شکل باشد, استقبال کاربران از این محصول چگونه خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را برای ما ارسال نمایید.

گزارش از پیمان مولاویردی

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x