تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

قتل پسر جوان با شلیک گلوله در وسط خیابان

  • کد خبر : 34941
  • 31 فروردین 1393 - 8:57
قتل پسر جوان با شلیک گلوله در وسط خیابان

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری قاتلان جوان ۲۶ ساله که با ضرب گلوله در این شهرستان به قتل رسیده بود در کمتر از سه ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، سرهنگ محسن سروقد اظهار داشت: ماموران انتظامی کازرون از قتل یک جوان در این شهرستان مطلع و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد جوانی ۲۶ ساله که راکب یک موتورسیکلت بوده در میدان انقلاب کازرون توسط سرنشینان یک خودروی پراید مورد هدف گلوله قرار گرفته، مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان ولی عصر(عج) این شهرستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: پس از انتقال مضروب به بیمارستان، وی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و ماموران برای شناسایی و دستگیری قاتلان وارد عمل شدند.

سروقد با بیان این اینکه ضاربان پس از تیراندازی به سمت این جوان از صحنه متواری شده بودند افزود: دستگیری قاتلان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و ماموران آنها را که دو نفر بودند شناسایی و متوجه شدند در یکی از روستاهای اطراف کازرون مخفی شده‌اند.

وی بیان کرد: در کمتر از سه ساعت پس از وقوع قتل تمام متهمان دستگیر و در این زمینه همکاری و همراهی خانواده و بستگان قاتلان در مساعدت برای دستگیری آنان سبب جلوگیری از تبعات احتمالی بعدی شد که جا دارد از آنان به خاطر همکاری با پلیس تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون علت قتل را اختلافات قبلی قاتلان با مقتول عنوان کرد و گفت: فرد دیگری که در این مورد نقش داشته نیز شناسایی، دستگیر و متهمان با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x