تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بازگشت قیمت ها به روال چند ماه قبل

  • کد خبر : 34832
  • 30 فروردین 1393 - 12:01
بازگشت قیمت ها به روال چند ماه قبل

رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به عملکرد مثبت اقتصاد کشور در نیمه دوم سال گذشته و گشایش های ارزی اخیر، نوسانات موجود در بازار ارز موقتی بوده و انتظار می رود شرایط به روال ماه های گذشته باز گردد.

کمال مهر: رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به عملکرد مثبت اقتصاد کشور در نیمه دوم سال گذشته و گشایش های ارزی اخیر، نوسانات موجود در بازار ارز موقتی بوده و انتظار می رود شرایط به روال ماه های گذشته باز گردد.

افزود: علایم مثبت ناشی از عملکرد اقتصاد با نوسانات روزهای اخیر در بازار ارز سازگار نیست که این امر می تواند ناشی از تاثیر عوامل غیراقتصادی باشد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت اقتصاد در شش ماهه گذشته و امکانات ایجاد شده در استفاده از منابع ارزی و از بین رفتن محدودیت ها و مشکلات قبلی در زمینه ورود کالاهای مورد نیاز کشور، اظهار داشت: در شرایط عادی بعضی از اخبار و اظهار نظرها که بنابر احتمالات و نه از روی اطلاعات واقعی مطرح می شود، می تواند آثار کوتاه مدت و موقتی بر بازار داشته باشد که البته بلندمدت نخواهد بود.

رییس کل بانک مرکزی تصریح کرد: بانک مرکزی برنامه تامین نامحدود ارز به منظور ورود کالاهای اساسی را در دستور کار دارد و مسلما این امر بر شرایط بازار آزاد ارز نیز بی تاثیر نیست.

گفتنی است، نرخ دلار طی ماههای گذشته در بازه ۲۹۰۰ تا ۲۹۷۰ تومان بود اما این رقم در هفته گذشته با روند صعودی مواجه شد و به ۳۲۰۰ تومان رسید.

ایرنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x