تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نهایت بی رحمی صاحبکار نسبت به کارگرش/پسر جوان با اسید سوزانده شد

  • کد خبر : 34710
  • 28 فروردین 1393 - 9:54
نهایت بی رحمی صاحبکار نسبت به کارگرش/پسر جوان با اسید سوزانده شد

کارگری که تنها از صاحبکارش دستمزد ماهانه اش را طلب کرده بود، با اسید سوازنده شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر؛ شب گذشته یک مورد اسید پاشی هولناک در خیابان ساقدوش منطقه پاسدارن به پلیس ۱۱۰ از طریق شهروندان اعلام شد.

در این راستا سریعا چند اکیپ از کلانتری پاسداران به سمت آدرس مورد نظر اعزام شدند و پس از حضور در محل مردی را مشاهده کردند که با صورتی سوخته در حال فریاد کشیدن است و کمک می طلبد.

به دنبال این موضوع اورژانس به محل خواسته شد و مرد جوان را که به شدت از ناحیه صورت دچار سوختگی شده بود را به مرکز حوادث و فوریت سوختگی تهران منتقل کردند.

در ادامه ماموران در تحقیقات اولیه عامل این اسید پاشی که یکی از صاحبان املاک همان خیابان بود را شناسایی و پس از حضور در جلوی منزلش وی را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

متهم که ناصر نام داشت در کلانتری به اسید پاشی اعتراف کرد و گفت: چندی وقتی می شود که کارگرم(مردی سوخته شده با اسید) برای گرفتن دریافت حقوقش پافشاری می کند و من نیز که توان دادن این مقدار پول را به او نداشتم با تهیه یک ظرف اسید قصد داشتم او را برای مدتی بترسانم تا سراغم نیاید که متاسفانه شدت سوختگی بیش از آن چیزی شد که من تصور می کردم.

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران سرهنگ اقبال امانی اقبال امانی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x