تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

تجمع اعتراض آمیز مردم مهرشهر/ مردم قانع نشدند، باغ باید ثبت ملی شود + تصاویر

  • کد خبر : 34729
  • 28 فروردین 1393 - 13:03
تجمع اعتراض آمیز مردم مهرشهر/ مردم قانع نشدند، باغ باید ثبت ملی شود + تصاویر

صبح امروز پنچشنبه(۲۸ فروردین) مردم مهرشهر به نشانه اعتراض به قطع ۲۰۰۰ اصله درختان مثمر باغ سیب مهرشهر توسط مسئولین این باغ در مقابل آن اجتماع کردند.

به گزارش خبرنگار «کمال مهر» صبح امروز پنچشنبه(۲۸ فروردین) مردم مهرشهر به نشانه اعتراض به قطع ۲۰۰۰ اصله درختان  مثمر باغ سیب مهرشهر توسط مسئولین  این باغ در مقابل آن اجتماع کردند.

در این تجمع که همچنان در مقابل درب ورودی باغ ادامه دارد مردم با در دست داشتن پلاکارهای با عناوین (باغ سیب را دریابیم- باغ سیب را احیا کنید- باغ سیب باید ملی گردد و…) از مسئولین درخواست رسیدگی دارند.

* بعد از گذشت یکساعت مسئولین باغ در حضور مردم اقدام به نصب یک بنر تبلیغاتی به منظور احیا باغ نمودند! که با هو کردن مردم مواجه شدند.

*کریمی مسئول جهاد کشاورزی استان البرز در بین خبرنگاران و مردم گفت: بدلیل خسارتهایی که تاکنون مسئلین باغ به این مجموعه وارد کرده اند مردم دیگر اعتماد نمی کنند! و باید به نحوی با احیاء به موقع باغ خسارات را جبران کنند!

 

نماینده بنیاد در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا در اینجا بصورت غیر قانونی درختی قطع شده است یانه ؛ گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم !

در همین حین مردم طوماری نیز برای مقابله با نابودی باغ سیب تنظیم و تمامی حاضرین آنرا امضاء کردند و به کلانتری ۲۲ مهرشهر تحویل دادند.

پرسش هایی که از طرف مردم مطرح می شد حاکی از آن بود که هیچگونه اعتمادی به احیا و جبران خسارات وارده به باغ از طرف مسئولین در آینده نزدیک ندارند. و خواستار پیگیری و پاسخگویی مسئولین استانی بودند. به گفته برخی طبق اظهارات مسئولین باغ شرکت پیمانکاری که مجدداً با آن جهت احیاء باغ قرار داد بسته اند همان پیمانکاری است که اقدام به قطع درختان نموده، لذا خواستار تجدید نظر در این زمینه بودند.

گفتنی است این تجمع بعد از گذشت ۳ ساعت و با حضور بهنام محمودی نماینده مردم مهرشهر در شورای شهر کرج و  دعوت  ایشان از مردم  مبنی بر ایجاد حلقه انسانی در روز جمعه و تجمع مجدد در عصر روز شنبه برای دریافت پاسخی صحیح از طرف مسئولین به پایان رسید.

گفتنی است در ایام تعطیلات عید نورزو ( قطع غیرقانونی ۲۰۰۰ اصله درخت باغ سیب مهرشهر  ) رخ داد . و پرونده قضایی مسببان این حادثه در دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

 

 

 

انتهای پیام/

 

گزارش تصویری کلیک کنید

جهت اطلاع از اخبار باغ سیب بر روی تصویر ذیل کلیک کنید

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x