تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

اولیویرا: اخراج فخرالدینی همه چیز را خراب کرد/ امیدوارم تراکتورسازی درس گرفته باشد

  • کد خبر : 34648
  • 28 فروردین 1393 - 8:36
اولیویرا: اخراج فخرالدینی همه چیز را خراب کرد/ امیدوارم تراکتورسازی درس گرفته باشد

سرمربی تراکتورسازی با اعلام این که اخراج میلاد فخرالدینی در شکست برابر الاتحاد تاثیرگذار بود، ابراز امیدواری کرد شاگردانش از حضور در این دوره از رقابت‌ها درس‌های زیادی گرفته باشند.

 

به گزارش کمال مهر تراکتورسازی ایران با قبول شکست دو بر صفر برابر الاتحاد عربستان به عنوان اولین نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

تونی اولیویرا، سرمربی پرتغالی تراکتورسازی پس از شکست تیمش برابر الاتحاد در نشست خبری خود، گفت: دلیلی که باعث شد در این دیدار شکست بخوریم، اخراج بازیکن ما و ۱۰ نفره شدن تیم بود. قبل از آن اتفاق همه چیز خیلی خوب پیش می‌رفت اما به یکباره پس از این که میلاد فخرالدینی از زمین اخراج شد، همه چیز را خراب کرد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: با شرایط سختی پای به مسابقه گذاشتیم و این شرایط سخت تاثیر خودش را روی بازیکنان گذاشت و بازیکنانم نتوانستند نمایش همیشگی‌شان را نشان دهند. الاتحاد تیم بزرگی است که در ضد حملات بسیار خطرناک است و توانستند از همین حربه در این دیدار به موفقیت برسند. اکنون از این مسابقات حذف شدیم و تنها امیدوارم که بازیکنانم از حضور در این دوره از رقابت‌ها درس‌های زیادی گرفته باشند.

 

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کلید واژه
  • اولیویرا
  • باخت
  • تراکتورساز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x