تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اعتراف صریح گوگل به جاسوسی از ایمیل‌های کاربران/استقبال از رئیس‌جمهور سوئیس با پرچم دانمارک/تحقیق جالب یک کانادایی درباره حجاب

  • کد خبر : 34562
  • 28 فروردین 1393 - 7:06
اعتراف صریح گوگل به جاسوسی از ایمیل‌های کاربران/استقبال از رئیس‌جمهور سوئیس با پرچم دانمارک/تحقیق جالب یک کانادایی درباره حجاب

اعتراف صریح گوگل به جاسوسی از ایمیل‌های کاربران، استقبال از رئیس‌جمهور سوئیس با پرچم دانمارک،‌ تحقیق جالب یک کانادایی درباره حجاب و … از جمله اخبار جذاب بسته خبری ۲۷ فروردین است.

به گزارش خبرنگار سیاسی کمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۲ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

اعتراف صریح گوگل به جاسوسی از ایمیل‌های کاربران

“گوگل” در جریان به روزرسانی شرایط استفاده از خدمات ایمیل خود در روز دوشنبه توضیح داده که محتوای نامه‌های الکترونیک کاربران را بازرسی کرده و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص این محتواها را تجزیه و تحلیل می‌کند تا از سلایق کاربران خود مطلع شود.

به گزارش فارس به نقل از سی نت، در بخشی از این نسخه به روزشده آمده است: سیستم‌های خودکار ما محتوای شما و از جمله ایمیل‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا محصولاتی را که به سلیقه شخصی شما نزدیک هستند، ارائه نمایند. این محصولات عبارتند از تبلیغات و آگهی‌ها و نتایج جستجوهای شخصی شده. البته از این شیوه برای شناسایی هرزنامه ها و بدافزارها هم استفاده می‌شود.

گوگل همچنین تصریح کرده که این فرایند در جریان ارسال، دریافت و ذخیره‌سازی ایمیل‌ها رخ می‌دهد. این شرکت اظهار امیدواری کرده تا از این طریق سیاست‌های خود در زمینه حریم شخصی را قابل درک‌تر کند. این در حالی است که بسیاری کاربران جیمیل از نقض حریم شخصی خود به بهانه‌های امنیت و تبلیغاتی نگران و ناراضی هستند. این شرکت پیش از این هم به علت جاسوسی از ایمیل‌های کاربران با اعتراضات تند و حتی شکایات کاربران مواجه شده بود. با این حال در رویه خود تغییری نداده است.

حمله شهرک‌نشینان یهودی به نظامیان اسراییلی

اسراییلی‌ها به خاطر افزایش تنش‌ها بر اثر مذاکرات در حال شکست صلح و فراخوان‌های جدید از سوی جامعه بین‌الملل برای بایکوت اسراییل تحت فشار و نگرانی هستند. اما وحشت فراگیرتری در میان اسراییلی‌ها، به خاطر حمله تکان‌دهنده اعضای راستگرای یکی از شهرک‌های کرانه باختری به یک پاسگاه نظامی اسراییل ایجاد شده است. این در حالی است که پست نظامی مزبور برای حفاظت از آن شهرک برپا شده بود.

به گزارش پارسینه، در این حمله که در شهرک “یتزار” در کرانه باختری رخ داد، محوطه پاسگاه نظامی که شش نفر سرباز در آن بودند آتش گرفت.  سربازان اسراییلی که مورد هجوم یک گروه آشوبگر قرار گرفته بودند، از شلیک به سمت حمله‌کنندگان خودداری کرده‌اند. روز پیش از حمله، پنج خانه در این منطقه که به طور غیرقانونی به دست شهرک‌نشینان افراطی ساخته شده بود و به حکم یک دادگاه اسراییلی محکوم شده بود، تحت نظارت ارتش و پلیس تخریب شده بود.

در واکنش به این حمله، سربازان یک ساختمان علوم دینی یهودی موسوم به “یشیوا” در مرکز این شهرک را تصرف کرده و از آن به عنوان پایگاه جدید خود در یتزار استفاده می‌کنند. گفته می‌شود که بسیاری از آشوبگران منسوب به یشیوا هستند. پنج متهم، شامل دو نوجوان، به خاطر رهبری پنجاه نفر از آشوبگران دستگیر شده‌اند.

به نظر می رسد که عدم پیگیری قضایی از سوی محاکم اسراییلی نسبت به جرایمی از جمله ساخت و ساز در مناطق مسیحی‌نشین، منجر به تشجیع شهرک‌نشینان افراطی و ایجاد یک دردسر جدی برای اسراییل شده است. این حملات شامل جرایمی همچون گرافیتی توهین‌آمیز، حمله فیزیکی خشونت‌آمیز، پاره کردن تایر ماشین‌ها و تخریب املاک همسایگان فلسطینی می‌شود.

استقبال از رئیس‌جمهور سوئیس با پرچم دانمارک

“دیدیر بورخالتر” رئیس‌جمهور سوئیس، مورد استقبال “آرسنی یاتسنیوک” نخست‌وزیر اوکراین قرار گرفته است. بورخالتر، هم اکنون رئیس دوره‌ای سازمان امنیت و همکاری اروپا نیز هست و در دیدار با نخست وزیر اوکراین از افزایش شمار ناظران بین‌المللی در اوکراین خبر داد.

به گزارش جام، اما با کمی دقت در عکس فوق ممکن است متوجه موردی عجیب در این عکس بشوید: بورخالتر در مقابل پرچم سوئیس- پرچمی با زمینه قرمز و یک صلیب کوچک سفید- نایستاده است. بجای آن پرچم پشت سر او یک صلیب بزرگ دارد که از یک سر تا سر دیگر امتداد دارد. این دو پرچم بسیار به هم شبیه‌اند و می‌توان به راحتی آنها را با هم اشتباه گرفت، اما رسانه‌های سوئیس کاملا متوجه این اشتباه شدند.

به گزارش العربیه(Alarabiya)، رسانه‌های سوئیسی اشتباه پرچمی را “ناراحت کننده” و استقبال با “پرچم دروغین” خواندند. رئیس جمهور سوئیس هم موضوع را به شوخی برگزار کرد و قبل از دست دادن با یاتسنیوک به اشتباه بودن پرچم اشاره نمود. این پرچم کشور دانمارک است.

برای نمونه پرچم کشور سوئیس را می‌توانید در این عکس مشاهده کنید

انتشار “دا” در قلب آمریکا

“فهیمه محمدسمسار” مسئول دفتر ترجمه حوزه هنری با اشاره به اتمام مراحل اولیه انتشار کتاب “دا” در آمریکا گفت: ترجمه این اثر چندی پیش توسط “پال اسپراکمن” به زبان انگلیسی به اتمام رسید. مترجم حدود چهار سال زمان برای برگردان این اثر وقت صرف کرد تا سرانجام پرفروش‌ترین اثر دفاع مقدس در قالب خاطرات به این زبان برگردانده شده است.

وی در گفتگو با تسنیم، ادامه داد: مترجم بعد از ترجمه مذاکره با چند ناشر را آغاز کرد و در نهایت به این نتیجه رسیده است که این اثر توسط انتشارات مزدا به چاپ برسد. بنا بر گفته ناشر پیش‌بینی می‌شود که این کتاب تا پایان شهریور ماه سال جاری توسط همین انتشارات در آمریکا چاپ و سپس توزیع شود. این اثر قرار است با عنوان  “One Woman’s War” و با عنوان فرعی “دا” به چاپ برسد.

“اسپراکمن” برای ترجمه این اثر چندبار به ایران سفر کرده و بعد از صحبت با راوی و نویسنده کتاب برای درک فضای حقیقی جنگ و دفاع مقدس و با حذف بخش‌هایی از اثر که برای مخاطب انگلیسی‌زبان قابل درک نبود، رسماً از سال ۸۸ ترجمه کتاب را آغاز کرد. طی سال‌های اخیر بارها خبر از اتمام ترجمه از رسانه‌ها منتشر شده بود، اما اسپراکمن به‌دلیل دقت در ترجمه آن را تأیید نکرده بود.

این کتاب روایت خاطرات “سیده زهرا حسینی” در بصره و خرمشهر است که توسط سیده اعظم حسینی تدوین و تنظیم شده است. سال‌های محاصره خرمشهر توسط نیروهای عراقی محور مرکزی این کتاب را تشکیل می‌دهد. جنگ از زبان دختری ۱۷ساله بازگو می‌شود.

جلسه توسعه سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان با حضور رییس جمهوری

جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان سیستان و بلوچستان با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در تالار امام رضای زاهدان برگزار شد

تجهیز شورشیان سوری به پهپادهای جاسوسی

مهر نوشت: همزمان با انتشار خبر تسلیح شورشیان سوری به موشک‌های پیشرفته ضد تانک آمریکایی، تصاویری از آنها منتشر شده که از وجود سایر جنگ‌افزارها و وسایل جاسوسی در سنگرها و مقرهای تروریست‌های فعال در سوریه حکایت دارد. این پهپاد که به دوربین‌های کوچک پیشرفته مجهز است در حومه دمشق از سوی تروریست‌ها و گروه‌های شورشی مورد استفاده قرار گرفته است.

تصاویر مستند از بیمارستانی که در فیلم “چ” روایت شد

مرداد سال ۱۳۵۸رو به پایان بود و همچنان تشنج‌هایی که توسط ضدانقلاب در کردستان و به خصوص پاوه ایجاد شده بود ادامه داشت تا اینکه بالاخره این شهر توسط دشمنان ملت در ۲۳ مرداد به محاصره درآمد. این اتفاق تلخ “شهید دکتر چمران” و گروه “دستمال سرخ‌ها” به فرماندهی “شهید علی‌اصغر وصالی” را که از نیروهای سپاه پاسداران بودند برآن داشت تا فکری جدی کرده و با قاطعیت وارد میدان شوند.

به گزارش فارس، نیروهای ضدانقلاب که به خوبی چمران و وصالی را می‌شناختند، فهمیدند اوضاع برایشان خطرناک‌تر از چیزی است که فکرش را بکنند بنابراین برای اینکه شکست نخورند هر چیزی را که می‌توانستند، چنگ زدند تا در خشم سربازان خمینی(ره) غرق نشوند. آنها به قدری مستأصل شده بودند که حتی به مجروحان و بیماران بیمارستان پاوه هم رحم نکرده و هر که را توانستند از دم تیغ گذراندند. بیمارستان در هنگام جنگ جزو منطقه صلح محسوب می‌شود و هیچ طرفی حق تجاوز به آن را ندارد اما ضدانقلاب به قدری شقی بودند که به هیچ چیز جز پیروزی فکر نمی‌کردند.

تا اینکه در روز جمعه ۲۶ مرداد ۵۸ مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ “روز قدس”، درگیری و محاصره با قطع آب و برق و کمبود مهمات و اسلحه شدت گرفت. ۲۸ مرداد اما ورق برگشت و محاصره شکسته شد و شهر به دست نیروهای انقلابی افتاد. شیرمردانی چون دکتر مصطفی چمران، اصغر وصالی، ابراهیم همت، محمد بروجردی، کاظمی، حسین خرازی، آبشناسان، علی صیاد شیرازی و … از جمله افرادی بودند که در آن برهه سخت به کردستان رفته و مردانه جنگیدند.

تصاویر زیر بیمارستان پاوه را نشان می‌دهد که چگونه توسط ضد انقلاب مورد هجوم قرار گرفته است.

هزینه سرسام آور عربستان برای سرکوب شورش های داخلی

روزنامه الکترونیکی “رای الیوم” امروز نوشت که عربستان سعودی در بررسی‌های انجام شده توسط اندیشکده بین‌المللی تحقیقات صلح “استکهلم”، به عنوان چهارمین کشور جهان از حیث هزینه‌های نظامی و خرید تسلیحاتی برشمرده شد. بر اساس تحقیقات این مرکز، دولت ریاض در سال گذشته ۶۷ میلیارد دلار از کل هزینه‌های جهان که یک تریلیون و ۷۴۷ میلیارد دلار است را به خود اختصاص داده و ۱۴ درصد نسبت به سال ۲۰۱۲ رشد داشته اما همه خرید تسلیحاتی این کشور دفاعی نیوده است.

به گزارش جام، “آنتونی کوردیسمان” تحلیلگر استراتژیک امنیت ملی آمریکا این افزایش هزینه‌های دفاعی را در عربستانی که علاوه بر داشتن سازمان‌های غیرمرتبط با ارتش و همچنین داشتن گارد ملی بزرگ و وزارت ویژه آن، وزارت کشور نیز دارد، به دلیل رشد هزینه‌ها برای امنیت داخلی خود خرج کرده و بیشتر از آنچه که بسیاری از کشورها برای ارتش خود هزینه می‌کنند در این‌باره خرج شده است.

او در ادامه وحشت عربستان از اینکه بهار عربی به این کشور سرایت کند را دلیل این همه هزینه‌ها در بحث امنیت داخلی دانسته و می‌گوید برای همین است که حکومت پادشاهی سعودی برای حفظ نظام حاکم از این طوفان‌ها و آشوب‌ها بیشترین هزینه را در این زمینه بکار گرفته است.

دیدار رئیس‌جمهور با دانشجویان استان سیستان و بلوچستان

مادر ۱۲ ساله و پدر ۱۳ ساله!

به گزارش روزنامه سان بریتانیا یک مادر و پدر ۱۲ و ۱۳ ساله بریتانیایی در لندن یکشنبه هفته جاری صاحب یک فرزند دختر شدند. نوزاد دختر  سالم بوده و ۳ کیلو و ۱۸۰ گرم وزن دارد. بنابر این گزارش جوان‌ترین پدر و مادر بریتانیایی تصمیم گرفته‌اند نوزاد خود را به طور مشترک نگهداری کنند.

به گزارش بهار، به دلیل وجود منع قانونی رسانه‌های بریتانیا تصویر صورت این والدین نوجوان را که در مدرسه ابتدایی درس می‌خوانند، منتشر نکرده‌اند. مادربزرگ (مادری) این دختر تازه متولد شده یک زن ۲۷ ساله و ساکن شمال لندن است.

تحقیق جالب یک کانادایی درباره حجاب

جمهوری اسلامی نوشت: یک دانشجوی مسیحی ایرانی‌الاصل کانادائی با ابتکار جالبی به سنجش نظر مردم در مورد حجاب پرداخت. این دانشجو که “انیسه روحانی” نام دارد، با استفاده نمودن از حجاب به مدت ۱۸ روز تلاش کرد دیدگاه جامعه را در مورد حجاب، زنان محجبه و اسلام به دست بیاورد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، دانشجوی کانادایی به مدت ۱۸ روز حجاب بر سر کرده و به نقاط مختلف شهر از جمله دانشگاه و دیگر اماکن عمومی رفت تا دیدگاه افراد جامعه و برخورد آنان با زنان مسلمان با حجاب را به طور مستقیم بسنجد. با اینکه وی گمان می‌کرد با زن با حجاب به شکل نژادپرستانه برخورد شود، اما رفتار دوستانه و مهربانانه مردم، او را متعجب کرد.

انیسه می‌گوید: چیزی که مرا بیش از همه به شگفتی واداشت این بود که احترام شهروندان نسبت به من در زمانی که حجاب بر سر کردم بسیار بیش از روزهایی بود که به طور معمولی و بی‌حجاب از خانه خارج می‌شدم.  در نظر داشتم با استفاده نمودن از حجاب، زمینه‌های گفتگوی میان فرهنگ‌ها و ادیان مختلف را ایجاد کنم و افکار منفی‌گرای موجود و نژادپرستانه علیه اسلام را به گونه‌ای تغییر دهم.

زندگی در جنگل‌های آمازون

آمازون، نام جنگل بسیار بزرگی در شمال آمریکای جنوبی است. این منطقهٔ جنگلی که رودخانهٔ آمازون نیز از میان آن می‌گذرد بخش‌هایی از کشورهای برزیل، اکوادور، گویان، کلمبیا، ونزوئلا، بولیوی، پرو و سورینام را در برمی‌گیرد. بیشتر بخش جنگل‌های آمازون در خاک برزیل با ۶۰% و پرو با ۱۳% مساحت کلی جای دارد. جنگل آمازون نامزد قرار گرفتن در فهرست عجایب هفتگانه جدیداست.

به گزارش تابناک، بومیانی که در این مناطق زندگی می‌کنند از نژادهای مختلفی هستند که گاه برای زنده ماندن و تصاحب زمین، به شیوه قرن‌ها پیش با یکدیگر درگیر شده و می‌جنگند. در این میان هنوز هم انسان‌هایی یافت می‌شوند که به شیوه هزاران سال پیش خود را استتار می‌کنند و کمتر اطلاعی از فن آوری‌های روز ندارند. آنها به شیوه‌های بسیار سنتی غذا و دارو تهیّه می‌کنند.

استحکامات دفاعی طرفداران پیوستن به  روسیه در شهر دونتسک در شرق اوکراین

عصر ایران منتشر کرد، استقبال “فرانسوا اولاند” رییس جمهور فرانسه از “آنگ سان سوکی” رهبر دموکراسی خواهان میانمار در کاخ الیزه در پاریس

تجمع یک قبیله بومی سرخ پوست در مقابل کاخ سفید در واشنگتن در اعتراض به سیاست‌های دولت آمریکا در قبال حقوق بومیان

دلایل اصلی برکناری بندر بن سلطان/ ارتباط مستقیم با تحولات ایران و سوریه

رسانه‌های عربی شب گذشته خبری را روی خروجی‌های خود قرار دادند که محافل امنیتی و نظامی را به ویژه در خاورمیانه دچار شوک کرد. برکناری “بندر بن سلطان” رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی به عنوان یکی از افراد بسیار تاثیر گذار در بحران سوریه و تنش‌آفرینی‌ها علیه ایران موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. خبرگزاری رسمی عربستان (واس) نیز با اشاره به برکناری بندر بن سلطان اعلام کرد که برکناری رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان “بنابر درخواست وی” انجام شده است و جانشین وی نیز معرفی شده است.

به گزارش مهر، این در حالی است که منابع موثق اخیرا اعلام کرده بودند: رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان پس از عمل جراحی که در آمریکا داشته، جهت گذراندن دوران نقاهت به مراکش سفر کرده و طی ماه‌های اخیر هرگز سفری به عربستان نداشته است. منابع نزدیک به مقامات سعودی نیز درباره علل اصلی برکناری وی معتقدند که “بندر بن سلطان” از گرفته شدن ماموریت تصمیم‌گیری درباره پرونده سوریه و ایران از خودش و سپردن این مسئولیت به شاهزاده “محمد بن نایف” پسر عمو و وزیر کشور عربستان بسیار ناراحت شده و از نادیده گرفتن کامل نقش آفرینی وی در این موضوعات راهبردی منطقه خشمگین است.

بر این اساس، بندر بن سلطان پس از اطلاع از این تصمیمات خاک عربستان را ترک کرده و تا زمان اعلام خبر برکناری خود نیز وارد این کشور نشده است. نکته‌ای که گمانه زنی‌ها درباره اختلافات شدید بندر با پادشاه عربستان را تقویت می‌کند، هم به سفر دو هفته پیش “ملک عبدالله” به واشنگتن مربوط می‌شود که طی آن بندر بن سلطان در هیچ یک از نشست‌های برگزارشده میان مقامات دو کشور حضور نداشت.

البته ذکر این نکته لازم است که روابط میان پادشاه عربستان و شاهزاده بندر خوب نبود و گفته می‌شود وی با توصیه آمریکا پس از تضعیف جایگاه دستگاه اطلاعاتی عربستان به عنوان رئیس آن معرفی شد. تحلیلگران غربی نیز معتقدند آمریکا در آن زمان درباره رسیدن بحران سوریه به مرحله غیر قابل کنترل و احتمال درگیری نظامی با ایران نگران بودند اما پس از تحولات اخیر در سوریه و توافق هسته‌ای با ایران تا حدود زیادی درباره آینده این دو پرونده اطمینان حاصل کرده‌اند تا جایی که شاید دیگر احتیاجی به حضور شخصیتی افراطی همچون بندر در راس دستگاه اطلاعاتی عربستان نداشته‌اند.

جالبترین قوانین رانندگی در دنیا

صبحانه آنلاین در این مطلب چند نمونه از قوانین رانندگی عجیبب دنیا را ذکر کرده که برخی از آن‌ها براستی جالبند.

* در کشور فرانسه، قوانین راهنمایی و رانندگی همه راننده‌ها را مجبور می‌کند تا همیشه و در هر حالتی دستگاه دم‌سنج (دستگاهی که پلیس با آن میزان الکل خون راننده‌ها را اندازه می‌گیرد) به همراه داشته باشند. این دستگاه حدود ۵ دلار آمریکا قیمت دارد و راننده‌هایی که آن را همراه ندارند ۱۱ یورو یعنی حدود ۱۵ دلار آمریکا جریمه می‌شوند.

* قانون رانندگی کشور روسیه از همه عجیب‌تر است. اگر ماشین شما بیش از اندازه کثیف باشد به طوری که بتوان روی آن نقاشی کشید یا چیزی نوشت، راننده دو هزار روبل (حدود ۵۵ دلار آمریکا) جریمه خواهد شد. بعلاوه، شست‌وشوی اتومبیل با دست در ملا عام نیز غیرقانونی است زیرا برای محیط زیست می‌تواند ضرر داشته باشد. راننده‌های روسی باید ماشین خود را حتما به کارواش ببرند.

* در قبرس اگر راننده با دست و صورتش شکلک غیراخلاقی در بیاورد یا حتی اگر دست خود را از ماشین بیرون بیاورد، حدود ۲۵ تا ۳۵ یورو جریمه نقدی خواهد شد. این قانون برای این وضع شده است تا راننده‌ها به دلایل مختلف و با بهانه و بی‌بهانه دست خود را از روی فرمان برندارند.

* در آفریقای جنوبی این چوپان‌ها هستند که در جاده فرمانروایی می‌کنند. یعنی در جاده آسفالته به جای اینکه حق با راننده ماشین باشد، با چوپان و گله اوست. قانون این کشور می‌گوید اگر چوپان بخواهد، راننده باید ماشین را متوقف کند تا او گله‌اش را از میان جاده عبور دهد. اگر راننده از این قانون سرپیچی کند، ۵۰۰ دلار آمریکا جریمه خواهد شد.

* ادب و احترام فقط در رفتار و فرهنگ مردم ژاپن اهمیت ندارد. حفظ ادب یکی از قوانین راهنمایی و رانندگی این کشور آسیایی است. اگر هنگام عبور با ماشین، آب موجود در جاده روی عابر پیاده پاشیده شود، راننده آن اتومبیل ۶۰ دلار جریمه خواهد شد. اگر فردی در حال مستی رانندگی کند باید چندهزار دلار جریمه پرداخت کند.

* در انگلیس راننده‌ها در نتیجه خوردن ساندویچ یا سیب در حین رانندگی جریمه خواهند شد.

* در برخی از کشور‌ها همچون ایتالیا برخی از قوانین رانندگی به مناطق ویژه‌ای محدود می‌شود. به طور مثال، در مانیلا طرح زوج و فرد دارند و راننده‌ها می‌توانند بر اساس شماره آخر پلاک خودروی خود در این منطقه تردد کنند. در غیر این صورت مجبور به پرداخت جریمه هستند.

* در آمریکا نیز قانون‌های عجیب هست. در مونتانا حمل گوسفند در کامیون بدون حضور فردی به عنوان ناظر غیر قانونی است. در نوادا نیز حمل شتر در بزرگراه‌ها غیر قانونی است.

حکم اخراج نماینده آیت‌الله سیستانی صادر شد

رژیم آل خلیفه، با تهدید آیت‌الله شیخ “حسین نجاتی”، نماینده آیت‌الله سیستانی در بحرین، به او ۴۸ ساعت برای ترک وطن مهلت داد. جمعیت وفاق این اقدام آل خلیفه را تعرض به حقوق همه بحرینی‌ها توصیف کرد. جمعیت “وفاق” بحرین، تاکید کرد: آیت الله شیخ حسین نجاتی، شخصیتی بحرینی است و چنین تهدیدی، غیرقابل قبول و غیرقانونی است، و رژیم حاکم با چنین تهدیدی، مرتکب حماقت شده است.

به گزارش جام به نقل از العالم، جمعیت وفاق همچنین خاطر نشان کرد: هیچ کس حق ندارد حق تابعیت، حق حیات و حق سفر یک شهروند را از او سلب کند؛ به این ترتیب هر اقدامی که در جهت خلاف این روند صورت گیرد، مغایر با قوانین بین‌المللی، قانون کشور و حقوق بشر است. جمعیت وفاق که بزرگ‌ترین گروه سیاسی مخالف رژیم آل خلیفه در بحرین به شمار می‌رود، این اقدام را نشان‌دهنده حجم بحران سیاسی و انسانی است که آل خلیفه در حق مردم بی دفاع بحرین روا می‌دارد.
جمعیت وفاق از جامعه جهانی خواست، فورا به این تهدید رژیم آل خلیفه، واکنش نشان دهد.

ثبت‌نام صلواتی یارانه

انتهای پیام/
مطالب مرتبط :
چه کسانی به تروریست‌ها در خاک سوریه سلاح شیمیایی می‌دهد؟/سندی تاریخی درباره متأهل بودن یک پیامبر مجرد!/واکنش آمریکایی‌ها به شوخی یک دختر هلندی
نمایندگانی که بیشترشان همجنس‌باز هستند/دختر مصری در ارتش رژیم صهیونیستی/ زندگی در کنار جنگ سوریه
اعتراض با سر خانم مرکل!/کاهش ۱۳۰ هزار دلاری درآمد اوباما در سال ۲۰۱۳ /زنان بوکسور افغان/مسافرت یک مدیر دولتی با سگ خانگی‌اش!
دختر مرسی: فردی که در جلسه دادگاه است، پدر من نیست!/آدم‌ربایی منبع درآمد ارتش آزاد سوریه/محاکمه کودکان با مجازات‌های سخت در ایالت فلوریدا
برگزاری کنفرانس بین‌المللی قاچاق انسان توسط پاپ فرانسیس/گرانترین خودرو وارداتی سال ۹۲/علت دعوای آیت الله هاشمی با همسرش چه بود؟!
زنان کماندوی فلسطینی/دلیل تاخیرهای مداوم و غیرعادی سفر “نوازشریف” به ایران چیست؟/یک رئیس جمهور در لیست ترور القاعده
مباح بودن به “کنیزی” گرفتن زنان پناهنده سوری/ هواپیمای گمشده مالزی توسط “جن‌ها” ربوده شده/ “احمدی‌نژاد” پای سخنرانی الهام و مهدی ارضی
انتشار ناگفته‌های “عارف” از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری/ مانور تبلیغاتی داعش با “سرهای بریده”/ انتشار اسامی “جوان‌ترین میلیاردرهای جهان”
دومین شهر ارزان در جهان کجاست؟/سلاح‌های قرون وسطایی مخالفان حکومت ونزوئلا/کشتن فجیع آخرین مسلمان بازمانده محله‌ای در آفریقای مرکزی
برچسب ها: سیاسی ، باشگاه ، خبرنگاران ، اعتراف ، جاسوسی ، کاربران ، گوگل ، تجزیه ، تحلیل ، خودکار ، تبلیغات ، حریم شخصی ، شکایات ، یهودی ، نظامیان ، اسراییلی ، مذاکرات ، بایکوت ، کرانه باختری ، پاسگاه ، حفاظت ، یتزار ، آشوبگر ، شلیک ،تخریب ، نظارت ، یشیوا ، قضایی ، تشجیع ، فلسطین ، استقبال ، سوئیس ، دانمارک ، پرچم ، بورخالتر ، سازمان امنیت ، اوکراین ،العربیه ، یاتسنیوک ، پهپاد ، سوریه ، تروریست ، دکتر چمران ، دستمال سرخ ، سپاه پاسداران ، هزینه ، سرکوب ، استکهلم ،استراتژیک ، دانشجویان ، منع قانونی ، مسیحی ، حجاب ، دیلی میل ، نژاد پرستانه ، آمازون ، عجایب ، هفتگانه ، بومیان ، تصاحب ،استحکامات ، دونتسک ، فرانسوا اولاند ، دمو کراسی ، میانمار ، کاخ الیزه ، پاریس ، سرخ پوست ، کاخ سفید ، واشنگتن ، مراکش ،نقاهت ، ملک عبدالله ، عربستان ، تضعیف ، افراطی ، جالبترین ، رانندگی ، آنلاین ، جریمه ، نقاشی ، قبرس ، جاده آسفالته ، اخراج ،سیستانی ، نجاتی ، بحرین ، وفاق ، شهروند ، آل خلیفه ، بحران ، رژیم ، واکنش ، صلواتی ، یارانه ، ،
Bookmark and Share

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x