تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دستگیری حرفه‌ای‌ترین سارق خودرو جنوب تهران در قرار صوری

  • کد خبر : 34429
  • 27 فروردین 1393 - 7:44
دستگیری حرفه‌ای‌ترین سارق خودرو جنوب تهران در قرار صوری

حرفه‌ای‌ترین سارق خودرو در حالیکه به تازگی از زندان آزاد و با تشکیل باندی اقدام به سرقت خودرو و لوازم خودرو می‌کرد، در یک قرار صوری در درگیری تن به تن با ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، ۱۵فروردین ماه امسال ماموران گشت کلانتری ۱۱۱هفت چنار در حال گشت زنی در خیابان بریانک بودند که مشاهده می‌کنند سرنشینان یک دستگاه خودروی پیکان وانت در حال سرقت از یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ می‌باشند که ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شده اما سارقان با مشاهده پلیس متواری می‌شوند. با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و واحد گشت اقدام به شلیک ۲تیر هوایی و ۲تیر به سمت خودرو می‌نماید که با توجه به حرکت خودرو در لاین مخالف اتوبان نواب واحد گشت از تعقیب و گریز صرفه نظر می‌نماید.

در ادامه اطلاعات و شماره پلاک خودرو وانت در اختیار ماموران تجسس این کلانتری قرار می‌گیرد که ماموران تجسس در بررسی‌های صورت گرفته متوجه می‌شوند این خودرو در تاریخ ۲۶ بهمن ماه سال گذشته در کلانتری ۱۱۹ مهرآباد اعلام سرقت شده و یک روز بعد خودرو از سوی ماموران کلانتری مهرآباد کشف و به مالک آن که “داود” نام دارد مسترد شده است.

به دنبال این موضوع ماموران به محل سکونت مالک مراجعه و در تحقیقات صورت گرفته از وی دریافتند که خودرو را به مردی به هویت”ع.گ” فروخته است ولی سند تنظیم نشده است. با تجمیع اطلاعات بدست آمده و با توجه به اینکه “ع.گ” از سارقین معروف لوازم و محتویات خودرو بوده و به تازگی از زندان آزاد شده و به همراه چند نفر دیگر اقدام به سرقت می‌نماید تحت تعقیب قرار گرفت.

با آموزش‌های صورت گرفته به مالک خودرو مقرر شد تا با قرار صوری جهت تنظیم سند متهم را به محل قرار بکشاند به همین منظور در ساعت ۱۲و۱۰دقیقه ۲۰فروردین ماه ماموران به همراه مالک به دفترخانه رسمی در خیابان ۱۶متری امیری مراجعه می‌نمایند که با گذشت یک ساعت متهم مراجعه نمی‌کند اما یکی از همدستانش که “م.ک” نام داشت با خودروی پیکان وانت و مدارک آن در محل قرار حاضر می شود که بلافاصله دستگیر می‌شود.

در ادامه به متهم دستگیر شده آموزش داده شد تا جهت حضور “ع.گ” تماس گرفته و او را به محل قرار بکشاند در نهایت با تماس تلفنی “م.ک” سرکرده باند با یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی مسروقه بدون پلاک در محل حاضر و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر می‌شود.

سرگرد اکبر مرادی ضمن تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متهم در زمان دستگیری با چاقو به سمت مامورین حمله و اقدام به مجروح نمودن یکی از مامورین از ناحیه دست راست نمود که در نهایت با رشادت و جانفشانی این مامور وظیفه شناس مهار و دستگیر شد.

رییس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار با اشاره به اینکه از خودروی وانت تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف شده خاطرنشان کرد: متهم به همراه همدستش پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکیل پرونده جهت تحقیقات تخصصی‌تر و کشف سایر سرقت‌ها، شناسایی سایر مالباختگان و دستگیری همدستانش در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x