تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

متقاضیان “دریافت یارانه” نقدی با شماره “۶” از بامداد امروز دست به کار شدند

  • کد خبر : 34248
  • 26 فروردین 1393 - 13:59
متقاضیان “دریافت یارانه” نقدی با شماره “۶” از بامداد امروز دست به کار شدند

هفتمین گروه از متقاضیان دریافت یارانه نقدی از ساعات اولیه امروز یعنی ۲۶ فروردین ماه وارد سایت رفاهی شدند تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی کمال مهر؛ ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی اکنون به ششمین روز خود رسیده و تا کنون پنج گروه متقاضی، یعنی سرپرستان خانواری که رقم سمت راست کد ملی آنها “صفر”، “یک”، “دو”، “سه”، “چهار” و “پنج” بوده است نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده‌اند.

مطابق با زمان‌بندی اعلام شده از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، در هفتمین روز از ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی یعنی ۲۶ فروردین، سرپرستان خانواری که رقم سمت راست کد ملی آنها “شش” است لازم است که با مراجعه به سایت رفاهی، اطلاعات خانوار خود را وارد نمایند.

بر همین اساس، ثبت نام از این افراد از نخستین ساعت امروز سه‌شنبه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

سرپرستان متقاضی یارانه نقدی به ‌ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی، عدد “هفت” در روز ۲۷ فروردین، عدد “هشت” در روز ۲۸ فروردین و در نهایت عدد “۹” در روز ۲۹ فروردین ماه انجام خواهد شد.

شایان ذکر است، ثبت نام از تمام نقاط کشور با ورود به سایت www.refahi.ir  امکان پذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می‌کنند که دسترسی به اینترنت ندارند می‌توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، استانداری‌ها، مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

برای آگاهی از زمان‌بندی ثبت‌نام دریافت یارانه‌ها اینجا و برای آموزش نحوه ثبت نام و دیدن فرم مربوطه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x