تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

امام جمعه مهرشهر:عاملان قطع درختان محاکمه خواهند شد / تذکرات جدی به استانداری داده ایم

  • کد خبر : 34255
  • 26 فروردین 1393 - 14:27
امام جمعه مهرشهر:عاملان قطع درختان محاکمه خواهند شد / تذکرات جدی به استانداری داده ایم

امام جمعه مهرشهر :جرم این افراد محرز و در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و هیچ کوتاهی در جریان محاکمه این افراد رخ نخواهد داد.

به گزارش «کمال مهر» حجت الاسلام والمسلمین یدالله رضایی امام جمعه مهرشهر در خصوص وضعیت پیش آمده پیرامون قطع درختان سیب به خبرنگار ما گفت: روز یکشنبه در جلسه با آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز و در جمع ائمه جمعه استان البرز ؛ موضوع  کاخ مروارید و باغ سیب مهرشهر مطرح شد و در خواست مردم مهرشهر مبنی بر حفظ این دومجموعه را یاد آور شدیم.

امام جمعه مهرشهر در ادامه افزود؛ در جلسه مذکور آیت الله حسینی همدانی قول پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مسئول  درپاسخ به خبرنگار ما در خصوص آزادی عوامل قطع درختان باغ سیب اظهار داشت؛ بنده اطلاعی در این رابطه ندارم ، احتمال دارد که به قید وثیقه آزاد بشوند ولی موضوع به جدیت در حال پیگیری است . و جرم این افراد محرز و در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و هیچ  کوتاهی در جریان محاکمه این افراد رخ نخواهد داد.

وی ، افزود : ظهر امروز در تماس تلفنی با دفتر استاندار تذکرات جدی مبنی بر پیگیری موضوع  و اعلام نتایج در کوتاه ترین زمان ممکن را خواستار شدیم .

رضایی در پایان خاطر نشان کرد ؛  مردم و ما خواستار احیاء باغ و مجموعه کاخ مروارید هستیم  و کاشت مجدد درخت مهم ترین کاری است که در اسرع وقت از طرف مسببین و عوامل قطع درختان باغ سیب باید صورت بگیرد.

انتهای پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x