تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۱۰۰ میلیارد، قیمت پیشنهادی واگذاری سرخابی ها

  • کد خبر : 33999
  • 25 فروردین 1393 - 14:46
۱۰۰ میلیارد، قیمت پیشنهادی واگذاری سرخابی ها

قیمت پیشنهادی ۱۰۰ میلیارد تومانی برای خصوصی سازی سرخابِی‌ها در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر، خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی یکی از دغدغه‌های همیشگی دولت بوده است، روندی که تا به امروز هم ناتمام مانده است.

عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در سال گذشته علیرغم تلاش‌هایی که شد به دلیل عدم وجود صورت‌های مالی دقیق، عملیات واگذاری دو باشگاه سرخابی پایتخت ناتمام ماند. هیئت واگذاری به همین منظور با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیر عاملان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تشکیل شد که در آن قیمت پیشنهادی ۱۰۰ میلیارد تومانی برای خصوصی سازی عنوان شد، البته یکی از باشگاه‌ها دارایی خود را ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

معاون وزیر اقتصاد افزود: در قانون مصوب بودجه امسال شرکت‌های فرهنگی و ورزشی می‌بایست از طریق مناقصه واگذار شوند و باید باشگاه‌های سرخابی در این خصوص، صورت‌های مالی را ارائه دهند تا وضعیت آن‌ها مشخص شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دو عامل مالکیت ورزشگاه‌های مرغوب کار و درفشی فر است که عامل اول در مورد واگذاری ۸۰ درصد باشگاه‌ها طبق شرکت‌های گروه دو که مصوبه دولت قبل است و عامل دوم به همراه نبود صورت‌های مالی دقیق این دو باشگاه بود که در این کار وقفه ایجاد کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x