تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

گوشواره های دختر خوشتیپ دردسر ساز شد

  • کد خبر : 33605
  • 24 فروردین 1393 - 8:24
گوشواره های دختر خوشتیپ دردسر ساز شد

پسر شروری که در ساعات پایانی شب اقدام به زورگیری از دختر جوانی کرده بود، توسط پلیس دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، تقریبا ساعت پایانی شب بود که صدای گریه و شیون دختر جوانی از خیابان رهپیما توجه مردم و واحد گشت پلیس را که در حال رد شدن از آن خیابان بود به خود جلب کرد.

بی درنگ پلیس آژیر کشان به سمت دختر جوان حرکت کرد و در گوشه ای از پیاده رو مشاهده کرد، پسر جوانی در حال درآوردن گوشواره دختر جوانی است.

این پسر شرور با دیدن ماموران دختر را رها کرد و قصد داشت از طریقی فرار کند که ماموران این اجازه را به او نداده و سریعا طی یک درگیری این زورگیر خشن را دستگیر و پایگاه انتقال دادند.

در ادامه دختر جوان که نامش سارا بود و ۲۲ سال بیشتر نداشت درباره جزئیات این حادثه به ماموران گفت: در حال برگشت به منزلم بودم که ناگهان این پسر شرور جلوی راهم را بست و با فحاشی و اعمال زور قصد درآوردن گوشواره هایم را داشت که خوشبختانه ماموران پلیس رسیدند.

رئیس کلانتری رازی سرگرد حسین دلاور درباره این خبر به «خبرگزاری دانشجو» گفت:  در بررسی از سوابق متهم مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه سرقت داشته است.

گفتنی است، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرائمش در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x