تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

“کچلی” دلیل حمله اوباش به عطاری خلیج فارس

  • کد خبر : 33618
  • 24 فروردین 1393 - 8:33
“کچلی” دلیل حمله اوباش به عطاری خلیج فارس

روز گذشته تعدادی از اراذل و اوباش منطقه خلیج فارس به یک عطاری حمله ور شدند و آنجا را با چماق و قمه تخریب نمودند.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر؛ روز گذشته تعدادی از اراذل و اوباش منطقه خلیج فارس به یک عطاری حمله ور شده و با چماق و قمه مغازه را تخریب نمودند و از محل متواری شدند.

این حادثه که توسط اهالی آن منطقه به پلیس گزارش شده بود کارآگاهان را به محل کشاند و آنان در بررسی های اولیه انگیزه این اقدام را متوجه نشدند زیراکه صاحب عطاری خصومتی با کسی نداشت ولی هویت اراذل که چهار تن بودن برای پلیس فاش شد.

به دلیل حساسیت موضوع کارآگاهان دستگیری متهمان را در الویت کار خود قرار داده و پس از چند ساعت در عملیات های غافلگیرانه ۴ مرد شرور را در نقاط مختلف منطقه یافت اباد دستگیر و به کلانتری ۱۵۱ انتقال دادند.

در کلانتری تحقیقات از متهمان به عمل آمد و همگی علت این اقدام را موهای دوستشان که معروف به “سامان کچل” بود، عنوان کردند و گفتند: سامان که یکی از دوستان اراذل و اوباش آن ها می باشد که ماه گذشته برای جلوگیری از ریزش مو به عطاری خلیج فارس رفته و به دلیل تقلبی بودن دارو سرعت ریزش موهایش بیشتر از پیش شده است و آنان نیز برای انتقام از صاحب عطاری دست به این اقدام زدند.

رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد سرهنگ ذکایی خو درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاء شدند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x