تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

وزیرخارجه قطر:ما با اسرائیل برادر هستیم!

  • کد خبر : 33653
  • 24 فروردین 1393 - 9:13

وزیر خارجه قطر در دیدار با خبرنگار یک رسانه صهیونیستی تاکید کرده است حاکمان قطر با اسرائیل برادر هستند.

 

به گزارشکمال مهر به نقل از مهر، اظهارات خالد بن محمد العطیه وزیر خارجه قطر در دیدار با “رافائل آهارون” خبرنگار صهیونیستی که در پایگاه “اسرائیل تایمز” منتشر شده، طبق دیدگاه خوانندگان آن بسیار ناپسند خوانده شده و نشانگر موضع قطر در اختلافات عربی_صهیونیستی محسوب می شود.
در کنفرانسی که درباره امنیت بین المللی در آلمان برگزار شد، رافائل آهارون،با وزیر خارجه قطر برخورد کرد و هنگامی که خود را معرفی کرد العطیه با وی گرمتر برخورد کرده و گفت: ما با اسرائیل برادر هستیم.

وی همچنین از خبرنگار مذکور آدرس و شماره تماسش را گرفت و به وی وعده داد که در آینده ای نزدیک با او دیدار کند.

خبرنگار صهیونیستی نیز در پایگاه اسرائیل تایمز از رفتار صمیمانه وزیر خارجه قطر پس از آنکه هویت وی را دانست به شدت اظهار خرسندی کرد.

این امر باعث تعجب نیست چرا که روابط میان قطر و رژیم صهیونیستی، به ویژه پس از گشایش دفتر روابط تجاری با رژیم اشغالگر قدس در دوحه بر همه آشکار و عیان است.

با وجود ادعای مقامات قطری مینی بر تعطیلی دفتر مذکور در چند سال گذشته، فعالیتهای دفتر روابط تجاری رژیم صهیونیستی تا به امروز ادامه دارد و وظیفه صدور ویزا برای هر شهروند قطری که تمایل دارد به اراضی اشغالی سفر کند،نیز بر عهده دارد.

چنانکه  شیخ حمد امیر پیشین قطر نیز در زمانی که بر سر قدرت بود با تزیپی لیونی وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی دیدار و با وی درباره روابط دوستانه میان دو طرف گفتگو کرد و استاد و تصاویر این دیدار با کمی جستجو در پایگاههای اینترنتی قابل مشاهده هستند.

این رفتار وزیر خارجه قطر در دیدار با خبرنگار صهیونیستی، یک رفتار تصادفی و بی اهمیت نیست، بلکه نشانگر سیاست و موضع ثابت قطر در قبال رژیم صهیونیستی است؛ نزدیکی دیدگاهها و ایجاد روابط دوستانه با اسرائیل.

مقامات قطر به خوبی بر این مسئله واقف هستند که هرکس با رژیم اشغالگر قدس روابط دوستانه و نزدیکی داشته باشد امکان ندارد که با فلسطین نیز روابط دوستانه ای داشته باشد و در همین راستا دوحه هیچ اهمیتی برای مسئله فلسطین و قداست آن قائل نیست.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x