تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

خودرویی که با دنیای امروز سال ها فاصله دارد +عکس

  • کد خبر : 33684
  • 24 فروردین 1393 - 9:45
خودرویی که با دنیای امروز سال ها فاصله دارد +عکس

در حالی که همه به دنبال خودروهای اتوماتیک هستند، ” کونگ دوک ریو” وسیله ای طراحی کرده است که می تواند شما را به حالات دوست داشتنی و بابت طبعتان برساند.

 

به گزارش کمال مهر؛ شاید در ابتدا با دیدن تیتر به این فکر رفته باشید که مشاهده خودرویی که سال ها با ما فاصله دارد بسیار بیهوده باشد اما این خودرو در اصل در مراحل آخری ساخته شدن است اما از نظر ساختاری بسیار با ما دور است زودتر از زمان خود به وجود آمده است.

در حالی که همه به دنبال خودروهای اتوماتیک هستند، ” کونگ دوک ریو” وسیله ای طراحی کرده است که می تواند شما را به حالات دوست داشتنی و بابت طبعتان برساند. خودرویی که با توجه به سلیقه شما تغییر می کند و بیشتر شما را به سمت آرامش داشتن می برد.

این خودرو با نام “Paean” قرار است ساخته و عرضه شود و مهمترین قابلیت آن تبدیل شدن به سه حالت مختلف است که به این ترتیب به آن ها اشاره می کنیم. حالت اول برای مواقع حساس و نیاز به آیرودینامیک بالا، حالت دوم مخصوص زمانی که شما نیاز به هوای تازه دارید و می خواهید روحیه خوبی از تنفس هوا بدست آورید و حالت سوم برای مواقعی است که خودرو پارک شده و به آرامش می رسد.

نکته جالب توجه دیگر در مورد این خودرو، چرخ های آن است که به جای هوا درون آن ها از آب استفاده شده است. چرخ های این خودرو دارای حالتی زیست خنثی است و با آب کار می کند اما نه به این معنا که درون آن آب باشد بلکه چرخش آب باعث نرم تر کار کردن و خنک ماندن چرخ ها می شود. این خودرو قرار است تا سال ۲۰۲۵ به مرحله اجرایی نهایی برسد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x