تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

واکنش جالب هواداران رئال به قرعه کهکشانی ها

  • کد خبر : 33420
  • 23 فروردین 1393 - 9:35
واکنش جالب هواداران رئال به قرعه کهکشانی ها

یک هوادار رئال در واکنش به بازی حساس با بایرن نوشت: «متاسفم؛ فینال گواردیولا – مورینیو را شاهد خواهیم بود.»

به گزارش کمال مهر، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان انجام شد و یک بار دیگر رئال مادرید و بایرن مونیخ در این مرحله باید با یکدیگر روبرو شوند.

در ۲۰ جدالی که این دو تیم در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا با یکدیگر داشته اند کفه ترازو به نفع بایرنی ها سنگینی می کند. آخرین آن همین دو فصل پیش بود که بایرن با یوپ هاینکس، رئال موینیو را مغلوب کرد.

این بار رئال برای انتقام می آید اما حتی هواداران رئال هم می دانند که چه کار سختی را در پیش دارند. با توجه به اینکه بازی رفت نیز در زمین مادرید برگزار خواهد شد، کار برای شاگردان آنچلوتی مشکل تر هم خواهد بود.

واکنش طرفداران رئال هم به این قرعه کشی جالب بوده، به طوریکه بلافاصله پس از درج این خبر در وبسایت as؛ هواداران رئال در قسمت نظرها چنین نوشته اند:

یک هوادار رئال نوشته: «بدترین قرعه به ما افتاد. چه بدشانسی بزرگی! خوش شانسیم که ایکر مقدس در درون دروازه است و حداقل چند توپ را خواهد گرفت. حس انتقام داریم ولی تیم گواردیولا خیلی خیلی خوب است.»

هوادار دیگری می نویسد: «متاسفم؛ فینال گواردیولا – مورینیو را شاهد خواهیم بود.»

یک اظهار نظر جالب دیگر هم به چشم می خورد که طی آن یک هوادار مادرید نوشته است: «اگر بازی رفت را ۴-۰ ببریم و بایرن در بازی برگشت به مانند بارسا از داوری سود نبرد به فینال خواهیم رفت. زنده باد مادرید.»

هواداران بارسا هم بیکار ننشسته اند و یکی از آنها می نویسد: «خداحافظ مادرید، خداحافظ لا دسیما و خداحافظ روح خوانیتو.»

یک هوادار دیگر بارسا نیز به این مساله اشاره می کند که: «بالاخره یک تیم قوی به مادرید خورد! و پیش بینی کرده که این بار مادرید ۷ گل از بایرن در دو دیدار رفت و برگشت خواهد خورد.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x