تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

حضور شاعرانی از آمریکا و فرانسه در جشنواره شعر فجر/ آغاز داوری از ۲۶ فروردین

  • کد خبر : 33372
  • 23 فروردین 1393 - 8:41
حضور شاعرانی از آمریکا و فرانسه در جشنواره شعر فجر/ آغاز داوری از ۲۶ فروردین

سخنگو و معاون دبیر هشتمین جشنواره شعر فجر ضمن اشاره به اینکه وجه بین‌المللی در هشتمین دوره پررنگ‌تر خواهد بود، گفت: مهلت ارسال آثار تا ۲۵ فروردین تعیین شده از این رو با اتمام این مهلت شاهد آغاز داوری‌ها خواهیم بود.

 

کمال مهر:علی آبان سخنگو و معاون دبیر هشتمین جشنواره شعر فجر  پیرامون این جشنواره اظهار داشت: اواسط هفته آینده نشست خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به استقبال علاقمندان در روزهای پایانی مهلت ارسال آثار اظهار داشت: پایان مهلت ارسال آثار ۲۰ فروردین تعیین شده بود که با توجه به استقبال صورت گرفته و درخواست شاعران کمیته علمی این مهلت را تا ۲۵ فروردین تمدید کرد و شاعران می‌توانند آثارشان را ارسال کنند اما پس از ۲۵ فروردین شاهد آغاز داوری‌ها خواهیم بود.

آبان با بیان اینکه پس از اتمام مهلت اعلام شده داوری آثار آغاز می‌شود، توضیح داد: داوری‌ها بسیار شفاف بوده و رویه آن از طریق سایت قابل مشاهده است، البته آثار به هنگام داوری کدگذاری می‌شوند اما همزمان در سایت جشنواره به نمایش گذاشته شده و شاعران می‌توانند با آپلود نسبت به داوری‌ها اطلاع کسب کنند.

سخنگوی هشتمین جشنواره شعر فجر با بیان این مطلب که تاکنون ۱۲ مهمان از کشورهای مختلف به جشنواره دعوت شده‌اند، افزود: تا سال‌های گذشته وجه بین‌المللی جشنواره نسبت به وجه داخلی کمرنگ‌تر بود از این رو هنوز جشنواره نتوانسته معنای بین‌المللی پیدا کند، اما با تدارک و برنامه‌ریزی منسجم در تلاش هستیم کشورهای مختلفی حضور داشته و پررنگ‌تر شاهد وجه بین‌المللی باشیم البته از کشورهایی چون آمریکا و فرانسه برای اولین بار شاعرانی در جشنواره حاضر خواهند شد. این موضوع نشان می‌دهد که نسبت به سال‌های گذشته جشنواره‌ای متفاوت را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/و

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930121000260#sthash.R5lbidX2.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x