تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

دایی: مخالفان پرسپولیس مرا دوست نداشته باشند به حرمت‌شان می‌روم اما به باشگاه آسیب نزنند

  • کد خبر : 33357
  • 23 فروردین 1393 - 8:28
دایی: مخالفان پرسپولیس مرا دوست نداشته باشند به حرمت‌شان می‌روم اما به باشگاه آسیب نزنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مخالفان پرسپولیس مرا دوست نداشته باشند مطمئن باشند به حرمت آنها می‌روم.

 

 

به گزارش خبرگزاری کمال مهر علی دایی در نشست خبری امروز بعد از برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: فوتبال خوبی ارایه دادیم هر ۲ تیم خوب بودند، تیم ما به آنچه می‌خواست دست پیدا کرد. جا دارد از تمامی تیم‌هایی که جوانمردانه بازی کردند و نتایج را به صورت واقعی در زمین تعیین کردند تشکر کنم.

وی درباره قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر اظهار داشت: به آقای فرکی، استاد خودم و همه مردم خوزستان، قهرمانی فولاد را تبریک می‌گویم. فولاد را در لیگ برتر تنها تیم بدون نوسان دیدم و برای این تیم در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت دارم.متأسفانه ما نتوانستیم قهرمان شویم اما خوشحالم حداقل با این مقام دل هواداران را به‌طور نسبی شاد کردیم. اتفاقاتی افتاد که قهرمانی به پرسولیس نرسد. در این فصل من بدترین و پرتنش‌ترین سال ورزشی‌ام را سپری کردم.

دایی با بیان اینکه فشار زیادی را تحمل کرده است، عنوان کرد: بحران مدیریتی داشتیم و عده‌ای به عنوان پیشکسوت پرسپولیس هر چه خواستند به تیم ما گفتند و حملات مختلفی کردند اما خوشبختانه بچه‌های تیم پایداری کردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد قراردادش با سرخ‌پوشان تصریح کرد: قرارداد من ۳ ساله است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما به بازیکنان جوان اعتماد کردیم و آنها پاسخ مثبت دادند. باید به این بازیکنان فرصت بیشتری داده شود. از همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم که قهرمان نشدیم. امیدوارم که من را ببخشند. دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم، آنها قبول کنند قهرمانی را از ما گرفتند.

وی افزود: از همه اهالی فوتبال به ویژه مخالفان پرسپولیس تقاضا می‌کنم اگر علی دایی را دوست ندارند مطمئن باشند به حرمت آنها می‌روم اما به پرسپولیس آسیب نرسانند. پرسپولیس نسبت به سال قبل ۷۰ درصد کمتر هزینه کرد. ما حتی هنوز پول اردوی اردبیل را هم پرداخت نکردیم.

دایی درباره برنامه‌ریزی لیگ گفت: لیگ برتر آینده با یک برنامه مدون و تقویم یک ساله مطمئنا بهتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930122000785#sthash.guLJ05au.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x