تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

صعود بایرن‌مونیخ و اتلتیکو مادرید به نیمه نهایی/ حذف بارسلونا و منچستر یونایتد

  • کد خبر : 33214
  • 21 فروردین 1393 - 8:12
صعود بایرن‌مونیخ و اتلتیکو مادرید به نیمه نهایی/ حذف بارسلونا و منچستر یونایتد

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

 

 

به گزارش کمال مهر، در شب دوم از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار حساس در اسپانیا و آلمان برگزار شد و در نهایت تیم‌های اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شدند.

در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا با هدایت پپ گواردیولا در آلیانس آرنا مونیخ در حالی پذیرای منچستر یونایتد انگلیس بود که در بازی رفت و در اولدترافورد منچستر دیدار این دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

این دیدار حساس در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان گواردیولا و مدافع عنواق قهرمانی به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، نیمه‌ای که تقریبا به طور کامل در اختیار میزبان بود.

در نیمه دوم و بر خلاف جریان بازی این منچستر یونایتد بود که موفق شد در آلیانس آرنا و در دقیقه ۵۷ شیاطین سرخ را یک بر صفر پیش اندازد اما شادی گل یونایتد دو دقیقه بیشتر طول نکشید چراکه ماریو ماندزوکیچ موفق شد در دقیقه ۵۹ گل تساوی تیمش را به ثمر برساند تا دو تیم در مجموع دو بازی ۲ بر ۲ مساوی شوند.

اما این پایان کار نبود و بایرن بر شدت حملات خود افزود و موفق شد در دقیقه ۶۸ توسط توماس مولر گلزنی کرده و ۲ بر یک پیش افتد.

در دقیقه ۷۶ آرین روبن تیر خلاص را بر پیکره منچستر وارد کرد و با حرکتی زیبا موفق شد ضمن گلزنی بایرن مونیخ را ۳ بر یک پیش اندازد.

بدین ترتیب بایرن مونیخ موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ ضمن حذف منچستر یونایتد به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

در مسابقه حساس دیگر اتلتیکو مادرید نیز همین شرایط را داشت و موفق شده بود در ورزشگاه نوکمپ بارسلون، آبی اناری‌ها را با تساوی یک بر یک متوقف کند و با اندوخته خوبی در خانه به مصاف شاگردان تاتا مارتینو می‌رفت.

این دیدار حساس نیز در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

اتلتیکو مادرید این دیدار را طوفانی آغاز کرد و با استفاده از اشتباهات پیاپی مدافعان بارسلونا موفق شد در دقیقه ۵ توسط کوکه به گل برسد، ضمن اینکه تا دقیقه ۱۵ این دیدار سه بار نیز تیرک دروازه بارسلونا را به لرزه درآورد.

در نیمه دوم این دیدار هم حملات بارسلونا راه به جایی نبرد و این دیدار در نهایت با همین نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید.

بدین ترتیب اتلتیکو مادرید موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر یک بارسلونا را حذف کرده و پس از چهار دهه راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شود.

پس از پایان رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ و چلسی در نیمه نهایی حضور یافتند که فردا جمعه با قرعه‌کشی حریفان خود را در این مرحله خواهند شناخت.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930120001715#sthash.Mq3E76EY.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x