تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

برگزاری کنفرانس بین‌المللی قاچاق انسان توسط پاپ فرانسیس/گرانترین خودرو وارداتی سال ۹۲/علت دعوای آیت الله هاشمی با همسرش چه بود؟!

  • کد خبر : 32944
  • 20 فروردین 1393 - 7:20
برگزاری کنفرانس بین‌المللی قاچاق انسان توسط پاپ فرانسیس/گرانترین خودرو وارداتی سال ۹۲/علت دعوای آیت الله هاشمی با همسرش چه بود؟!

برگزاری کنفرانس بین‌المللی قاچاق انسان توسط پاپ فرانسیس، گرانترین خودرو وارداتی سال ۹۲، علت دعوای آیت الله هاشمی با همسرش چه بود؟!و … از جمله اخبار جذاب بسته خبری ۱۸ فروردین است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی کمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۲ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

برگزاری کنفرانس بین‌المللی قاچاق انسان توسط پاپ فرانسیس

“پاپ فرانسیس” رهبر مسیحیان واتیکان، در اقدامی بی‌سابقه خطاب به مسوولین پلیس ۲۲ کشور جهان از آنان دعوت کرد تا در کنفرانس مبارزه با قاچاق انسان که هفته آینده برگزار خواهد شد، شرکت نمایند و بر اساس گزارش پایگاه النشره، انتظار می‌رود کنفرانس مذکور که اسقف‌های انگلیسی تبلیغات وسیعی برای آن آغاز کرده‌اند، در روزهای ۹ و ۱۰ آوریل جاری در مقر آکادمی واتیکان برگزار گردد.

به گزارش جام، انتظار می‌رود در این کنفرانس مسوولینی از ایالات متحده آمریکا و سازمان‌های بین‌المللی حضور پیدا کنند. پاپ کنفرانس را به نشانه تلاش عملی خود برای مبارزه با انواع قاچاق انسان برگزار می‌کند، وی تا قبل از این نیز این فعالیت را محکوم کرده و آن را یکی از آفت‌های قرن بیست و یکم معرفی نموده بود. وی در پایان کنفرانس سخنرانی خواهد کرد.

گرانترین خودرو وارداتی سال ۹۲

مشرق نوشت: بر اساس آمار گمرک در سال ۹۲ یک دستگاه “فراری ۴۵۸ اسپایدر کروک” دنده اتوماتیک دو درب قرمز به ارزش ۲۰۴ هزار و ۶۴۳ دلار عنوان گرانترین خودرو وارداتی سال را از آن خود کرد.

لیبرمن: به زودی یک روس‌زبان نخست‌وزیر اسرائیل می‌شود

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست نوشت: “آویگدور لیبرمن” وزیر خارجه اسرائیل روز یکشنبه گفت که به زودی یک روس‌زبان نخست‌وزیر می‌شود و در ادامه به نقل از یک منبع نزدیک به لیبرمن نوشته است که منظور وی از این اظهارات خود او بوده و این موضوع نشان می‌دهد که وی قصد دارد برای رسیدن به نخست‌وزیری تلاش کند.

به گزارش فارس، لیبرمن که یکی از تندروترین وزرای کابینه رژیم‌صهیونیستی به شمار می‌آید، روس‌تبار بوده و رهبری حزب راستگرای “اسرائیل بیتنا” را بر عهده دارد و در گفتگو با این روزنامه گفت که ترجیح می‌دهد به جای ترمیم کابینه و یا بازگشت به طرح مذاکرات سازش مورد حمایت آمریکا، انتخابات زودهنگام پارلمانی برگزار شود.

در چند هفته اخیر گروهی از وزرای راستگرای کابینه نتانیاهو اعلام کردند در صورتی که چهارمین گروه از اسرای فلسطینی در چارچوب مذاکرات سازش آزاد شوند، از کابینه کناره‌گیری می‌کنند. همین موضوع بحث احتمال ترمیم کابینه ائتلافی یا برگزاری انتخابات زودهنگام را مطرح کرد. اسرائیل تاکنون از آزادی اسرا خودداری کرده و همین امر مذاکرات سازش را نیز با مانع جدی مواجه کرده است.

راهپیمایی گسترده مردم سوریه در حمایت از ارتش این کشور

هزاران سوری در شهرهای مختلف این کشور در حمایت از ارتش سوریه در جنگ با تروریسم راهپیمایی کردند.

به گزارش انقلاب نیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، امروز (سه شنبه) ساکنان مناطق مزه، عفیف، شاقور، مزرعه، میدان، صحنایا، هرجله، جدیده عرطوز و مساکن دیماز واقع در استانهای دمشق و ریف دمشق با راهپیمایی گسترده، بر پایبندی خود به کشورشان و حمایت از ارتش و نیروهای مسلح تأکید کردند.

تنها مشکل رئیس جمهور عراق !

به گزارش نماینده به نقل از روزنامه المسله، “عبداللطیف رشید” مشاور ویژه رئیس‌جمهور عراق در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت: “جلال طالبانی” رئیس‌جمهور عراق با همراهان خود صحبت می‌کند و حافظه‌اش خوب است و به پیگیری تحولات اوضاع در عراق می‌پردازد ولی در یکی از پاهایش مشکل دارد و  با وجود اینکه تاکنون چند عمل جراحی بر روی پای خود انجام داده هنوز به خوبی نمی‌تواند راه برود.

کردپرس نوشت: رشید ضمن اشاره به اینکه وی از رئیس جمهوری عراق در بیمارستان آلمان عیادت کرده و به مناسبت عید نوروز با وی و تعدادی از نزدیکان طالبانی دریک رستوران غذا خورده است درخصوص بازگشت وی به عراق گفت که بازگشت رئیس جمهوری عراق به وطن دست او نیست بلکه در دست پزشکان معالج او در بیمارستان است به همین دلیل هنوز زمانی برای بازگشت وی به عراق و ادامه فعالیت در کشور تعیین نشده است.

لباس جنجالی آقای‌ وزیر در سفر رسمی

مشرق نوشت: پوشش ناهماهنگ “چاک هگل” وزیر دفاع آمریکا در سفر اخیرش به ژاپن توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

طرح ترکیه و قطر برای انجام حملات تروریستی در مصر

هفته‌نامه فلسطینی المنار نوشت: منابع آگاه اعلام کردند که “رجب طیب اردوغان” نخست‌وزیر ترکیه به سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورش برای اجرای طرح اخوانی – قطری علیه انتخابات مصر چراغ سبز نشان داده است و در این گزارش ادعا شده است که این طرح شامل انجام مجموعه حملاتی تروریستی در مصر در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری در این کشور پس از کنارگذاشتن “محمد مرسی” رئیس‌جمهور منتخب است.

به گزارش فارس، در این اقدام حذف فیزیکی بسیاری از شخصیت‌ها و رهبران امنیتی، هدف قرار دادن نهادهای حکومتی، ایجاد هرج و مرج و عدم ثبات در استان‌های مختلف، هدف قرار دادن پایگاه‌ها و ایست‌های ارتش و نیروهای امنیتی و تاسیسات گردشگری به طور مشخص در سینا گنجانده شده است.

این منابع تاکید کردند که هدف از این اقدام، مانع تراشی در روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری مصر و در نهایت به تاخیر انداختن آن که قرار است ۲۶ می آینده برگزار شود، می‌باشد. بر اساس این گزارش، اردوغان، امیر قطر و جماعت اخوان‌المسلمین می‌دانند که برگزاری موفق این انتخابات به معنی عدم احتمال بازگشت دولت سابق به این کشور است.

بازدید اوباما از دبیرستانی در مریلند آمریکا

علت دعوای آیت الله هاشمی با همسرش چه بود؟!

به گزارش نماینده، “آیت‌الله هاشمی رفسنجانی” در خاطرات روز ۱۹ فروردین ماه سال ۱۳۶۰ می‌نویسد: عفت‌ در ادامه‌ حرف‌های‌ شب‌ گذشته‌، جروبحث‌ داشت‌. با عصبانیت‌ از خانه ‌بیرون‌ رفتم‌. مشکل‌ اینجاست‌ که‌ به‌ انقلاب‌ علاقه‌مند است‌ و روزها در ملاقات‌ها وبرخوردهایش‌ ـ که‌ از کمبودهای‌ کشور انتقاد می‌شود و خوب‌ نمی‌ تواند دفاع‌ کند ـ ناراحت ‌می‌شود و لحظات‌ کوتاهی‌ که‌ من‌ به‌ خانه‌ می‌آیم‌، این‌ گونه‌ مطالب‌ را که‌ رنجش‌ می‌دهد، می‌خواهد با من‌ طرح‌ کند و ناراحتی‌ ایجاد می‌شود. امروز در مجلس‌ بی‌حوصله‌ و کم‌ تحمل ‌بودم‌.

رونمایی از آرم دانشگاه احمدی‌نژاد

به گزارش تسنیم، در مراسمی از نشان (آرم) دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان رونمایی شد. این نشان مزین به کلمه لا اله الا الله است. این نشان اثر یکی از هنرمندان جوان و خوش ذوق کشورمان است.

بزرگداشت شهید خلیلی در اصفهان

حاج منصور و فرزندش

در این عکس حاج منصور ارضی و فرزندش را در حرم مطهر امام رضا (ع) مشاهده می‌کنید.

این زن بعنوان مرموزترین تاریخ ایران شناخته شد!

به گزارش دانا، تصویر زیر عکسی از “مهد علیا” مادر ناصرالدین شاه است. با دسیسه او بود که امیرکبیر در حمام فین کاشان به قتل رسید. روایت‌های مختلفی از شخصیت و زندگی وی وجود دارد. یک روایت می‌گوید او زنی دانشمند و مسلط به ادبیات فارسی و عرب بود و در روایت‌های دیگر او زنی توطئه‌گر تصویر شده است که مانع پیشرفت بود و در این مسیر درباریان فاسد را همراهی می‌کرد. در این روایت‌ها آمده مهدعلیا دلداده‌های زیادی داشت!

انتهای پیام/

مطالب مرتبط :
زنان کماندوی فلسطینی/دلیل تاخیرهای مداوم و غیرعادی سفر “نوازشریف” به ایران چیست؟/یک رئیس جمهور در لیست ترور القاعده
سعید مرتضوی: شخص “احمدی‌نژاد” طراح سناریوی فاضل لاریجانی بود/ تماشای فیلم رستاخیز “جایز” نیست/ “بابک زنجانی” ۱۵۰۰ کیلو طلای قلابی به ترکیه فرستاد
اظهارات منتشرنشده خاتمی درباره فتنه ۸۸/ اولین‌بار است که ماجرای فساد مالی ترکیه را شنیدم/ بردگی جنسی زنان “روهینگیا” در میانمار
علنا به عنوان مامور سابق CIA در دفتر احمدی‌نژاد کار می‌کردم/ حقوقدان در بین سرهنگ‌ها/ تدابیر شدید امنیتی برای سفر هاشمی رفسنجانی
ژست احمدی نژاد در مراسم ختم و پاسخ‌های عجیب او به سوالات / اعدام زن امدادگر سوری به دست تروریست‌ها + فیلم
گاف‌های رئیس‌جمهور فرانسه + فیلم/ تغییر نام وزارتخانه‌های دولت/ مدارک موجود علیه ب.‌ز/ محصول جدید طراحان “صداقت آمریکایی” آماده نصب
وداع داماد احمدی‌نژاد با یک پست دیگر/ تفاوت سفرهای استانی روحانی با سفرهای استانی احمدی‌نژاد/ جنجال‌آفرینی عکس سرباز آمریکایی کنار دختر مسلمان
رای دادن دختر ۲ ساله‌ در پارلمان اروپا/ کشفی جدید برای شناسایی دهک‌های پردرآمد/ مواضع ضد فتنه علی مطهری
باز شدن پای ظریف به سریال ضدایرانی “هوم‌لند”/ افشاگری وزیر اسبق نفت درباره احمدی‌نژاد‌/ تهیه فیلم مستهجن در دانشکده افسری پلیس/ اعدام آیت‌الله “نمر” در هفته آینده
تلاش جریان انحرافی برای تصاحب پست در دولت/جدید‌ترین سمت‌های خانوادگی در دانشگاه آزاد/ اخذ مجوز برای تاسیس دبستان؛ ماموریت جدید انجمن حجتیه
برچسب ها: سیاسی ، باشگاه ، خبرنگاران ، قاچاق ، پاپ فرانسیس ، مسیحیان ، واتیکان ، پلیس ، پایگاه النشره ، واتیکان ، آمریکا، اوباما ، مریلند ، مشرق ، فراری ، گمرک ، لیبرمن ، اسرائیل ، صهیونیستی ، اسرائیل بیتنا ، فلسطینی ، سوریه ، تروریسم ، شبکه العالم ، عفیف ، شاقور ، صحنایا ، هرجله ، جدیده عرطوز ، دمشق ،
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x